Ik heb het net ook gedaanquote:Op dinsdag 17 februari 2009 20:28 schreef mefke79 het volgende:
Oeooe Linda, wat zie je al echt iets bij jou...nou weet ik het zeker...ik ga mijn buikje met vetrandje hier echt niet tonen...dat ziet er niet uit...
dan moet je hem dus gewoon hier neerzetten, anders is het niet eerlijkquote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef huuphuup het volgende:
wacht ik pm je straks een heerlijk onsmakelijke foto met mijn vetjes goed?daarna moet jij hier in dit topic met een mooie beschaafde foto net als je vorige
(waar ook heul geen vetjes te zien waren!)
Kijk, jij snapt me tenminste.quote:Op maandag 23 februari 2009 21:32 schreef tessie het volgende:
BE! Ik zal binnenkort dan ook wel weer ff een foto plaatsen hoor
quote:en nu stoppen met zeiken over vetblubbels enzo. het is een babybuikfototopic het gaat om de babybuik, en aah en ooh enzo, niemand die denkt: "goh die mag wel eens gaan afvallen" er zit een baby in
waauuw wat een mooie buikquote:Op dinsdag 24 februari 2009 12:46 schreef tessie het volgende:
[ afbeelding ]
23w2
Met échte vetjes, en onderkin
Inderdaad! Mooi zeg!quote:
haha helemaal mee eens, mijn eigen verjaardag namelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2009 22:55 schreef Linda2205 het volgende:
Is niet erg A-E, jij moet ook precies op de uitgerekende datum bevallen...is een erg leuke![]()
Haha, mijne ook, maar ik zou het voor de baby niet echt leuk vinden, alsie zn verjaardag met mama delen moet...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:05 schreef Angel-Eyez het volgende:
[..]
haha helemaal mee eens, mijn eigen verjaardag namelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |