Ja jij wil me het liefst dood dan levend hebben, dus moet ik dit wel vertrouwenquote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef golfer het volgende:
Normaal gesproken zou ik zeggen niet meer op eten, maar in het geval van deze TS zeg ik: gewoon eten hoor.
quote:Op zondag 11 januari 2009 22:58 schreef Paul het volgende:Ik had dit beter met mijn kloon kunnen posten
Hij zit nog in de AH verpakkingquote:Op zondag 11 januari 2009 23:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Hoe ziet hij er uit, hoe ruikt hij, hoe heb je hem bewaard? etc.
In de koelkast? In de vriezer? Op het aanrecht?quote:
Koelkast, hij ruikt nog naar plasticquote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In de koelkast? In de vriezer? Op het aanrecht?
En hoe ziet hij er uit en hoe ruikt hij?
Dit moet je doen als je een zieke kat wiltquote:Op zondag 11 januari 2009 23:26 schreef sexymofo het volgende:
heb je een kat? voer die een klein stukje, als het niet meer goed is eet de kat het niet.
Idd katten mogen geen varkensvleesquote:Op zondag 11 januari 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit moet je doen als je een zieke kat wilt
Katten eten geen vlees wat niet meer goed is.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit moet je doen als je een zieke kat wilt
Had je maar vast half zekerheidquote:Op zondag 11 januari 2009 23:48 schreef squad23 het volgende:
Katten eten geen vlees wat niet meer goed is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |