Die moet toch nog in de bioscoop komen en Will Smith speelt erin.quote:
Slaap lekker voor straks.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog maar even wat lezen voor de studie en op tijd slapen
Doei Singles!
Slapen iddquote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga nog maar even wat lezen voor de studie en op tijd slapen
Doei Singles!
Asbak uitlikkenquote:Op zondag 11 januari 2009 22:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geloof me, er was niks romantisch aan. Allebei dronken en lekker zoenen deed ze niet. Helikopteren met een asbak was het meer.
Sarah Mclachlan.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
En wat vinden de singles hier dan wel romantische muziek?
Celine Dion?
Frans Bauer?
Ik ga even zoeken of ik mooie ballads kan vinden.
Yes, de 15e geloof ik.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die moet toch nog in de bioscoop komen en Will Smith speelt erin.
Die ene die het 2 december uitgemaakt heeft.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 22:33 schreef Ripley het volgende:
[..]
welke nu weer, slettebak?En ik luister iig nooit naar Guus meeuwis gelukkig. Maar als ie op de radio voorbij komt gaat ie af
Jammer dat Celine niet samen met de Titanic te onder is gegaan. Frans Bauer daar laat je ergeste vijand nog niet naar luisteren.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
Celine Dion?
Frans Bauer?
Wat te denken van "I love you" ?quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sarah Mclachlan.
Of hoe je het spelt. Angel. Of Silence.
Ik kijk bijna nooit films. Waar gaat die film eigenlijk over?quote:
deze!!:quote:Op zondag 11 januari 2009 22:36 schreef RealZeus het volgende:
Celine Dion?
Frans Bauer?
http://www.moviemeter.nl/film/49100quote:Op zondag 11 januari 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit films. Waar gaat die film eigenlijk over?
Zelf liedjes opnemen van de radio en het cassettebandje vervolgens versieren met blije Hello Kitty origamiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |