Dan moet je wel een geregistreerd beta-tester zijn, en dat zijn we allemaal niet. Het was eerst zo dat als je uitgenodigd was voor beta-testing, je bij elke bug die je meldde (dus niet dat je de eerste was) een kopietje kon downloaden en een sleutel kreeg toegemaild. Nu is het zo dat miljoenen de beta hebben gedownload, en op bugs wordt helemaal niet gereageerd. Sterker nog, je hoort er waarschijnlijk nooit meer wat van. Deze keer is dan ook in geen vergelijking met de vorige keren waar je op uitnodiging beta-tester kon worden. Nu kan elke debiel beta-testen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Over het algemeen krijgen mensen die een bug aanmelden die nog niet eerder gemeld is een gratis licentie.
Dit doen ze trouwens al jaren.
Ach ja, een paar miljoen ogen zien meer dan die paar duizend van Microsoft die eraan werken. Daar wil ik het ook graag bij laten.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:12 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dan moet je wel een geregistreerd beta-tester zijn, en dat zijn we allemaal niet. Het was eerst zo dat als je uitgenodigd was voor beta-testing, je bij elke bug die je meldde (dus niet dat je de eerste was) een kopietje kon downloaden en een sleutel kreeg toegemaild. Nu is het zo dat miljoenen de beta hebben gedownload, en op bugs wordt helemaal niet gereageerd. Sterker nog, je hoort er waarschijnlijk nooit meer wat van. Deze keer is dan ook in geen vergelijking met de vorige keren waar je op uitnodiging beta-tester kon worden. Nu kan elke debiel beta-testen..
Natuurlijk hoop ik op een kopietje, en ga ik er ook een beetje vanuit eigenlijk. Maar de meeste weten helemaal niet dat het zo zou moeten werken en die doen dus gratis en voor niets MS' werk, omdat dat stoer/gaaf/kicken/opensourceminded zou zijn. Maar de volgende keer zet ik er twee clown-smilies bij hoor, het was helemaal niet zo serieus bedoeld namelijk. Vind het gewoon opvallend dat mensen graag moeite en tijd steken in het werk doen van een miljardenbedrijf.
Helemaal waar, en het is ook goed zoals het gaat natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ach ja, een paar miljoen ogen zien meer dan die paar duizend van Microsoft die eraan werken. Daar wil ik het ook graag bij laten.
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:24 schreef Boor-rat het volgende:
Ik heb Win7 (build 7000) ff uitprobeerd, en het is fantastisch! Maaaarrrr niet bruikbaar voor alledaags gebruik: Punkbuster blokkeert win7. Dus online gamen kan nog niet![]()
quote:http://forum.fok.nl/topic/1241198/4/50#65172171
Jawel hoorquote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:24 schreef Boor-rat het volgende:
Ik wilde Win7 (build 7000) ff uitproberen, en het is fantastisch! Maaaarrrr niet bruikbaar voor alledaags gebruik: Punkbuster blokkeert win7. Dus online gamen kan nog niet...
Ga hem binnenkort eens testen. hopelijk gaat het nu wel werken.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Gizmo Drive schijnt te werken.
Aero kan je aan de praat krijgen (schijnt) als je via remote desktop je VM benaderd op een machine die aero aan kan. Dan alles instellen, en je draait aero op windows 7quote:Op zondag 25 januari 2009 10:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Heb Windows 7 geïnstalleerd gekregen op Virtualbox op een Dell laptop met Vista, en met VirtualBox op Ubuntu. Gewoon de ISO op de nas geplempt en vandaaruit installeren.
En 't verbaast me wel maar het gaat vlekkenloos, installatie als een zonnetje, zoals het hoort: alleen een vraag welke schijf te gebruiken, en dan gaan met die hap. 14.gif
Natuurlijk geen Aero, maar wel alle effecten zoals dat oplichten als je met de muis over de taakbalk gaat enzo. Geen vastlopers, geen foutmeldingen, het draait. En goed. Alleen dat Aero Snap en Aero Shake heb ik nog niet werkend.
Ik vind Windows7 idd goed werken. Weinig UAC geneuzel, alleen als het echt moet enzo. Met dit produkt maakt Microsoft de flater van Vista weer goed.
Hee dat ga ik even proberen.quote:Op zondag 25 januari 2009 12:13 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Aero kan je aan de praat krijgen (schijnt) als je via remote desktop je VM benaderd op een machine die aero aan kan. Dan alles instellen, en je draait aero op windows 7
Nou dat was dus de Goden verzoeken want virtualbox start totaal niet meer op. Starting Virtual Machine en daar blijft 'ie eeuwig op 0% hangen. Einde oefening.quote:
Toch maar even een partitie maken?quote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat was dus de Goden verzoeken want virtualbox start totaal niet meer op. Starting Virtual Machine en daar blijft 'ie eeuwig op 0% hangen. Einde oefening.![]()
Kutzooi weer zeg. Rotzooi
Gizmo geeft ook dezelfde foutmelding. Het lijkt er op dat geen enkele programma iso's kan mounten. Hopelijk komt er update voor W7 64, die dat probleem kan oplossen.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Gizmo Drive schijnt te werken.
Ja heb je gelijk in, wel het handigste, maar dat is zo'n gedoe. En dan ben ik mijn Ubuntu kwijt.quote:Op zondag 25 januari 2009 17:00 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Toch maar even een partitie maken?
Waarom zou je Ubuntu kwijt zijn?quote:Op zondag 25 januari 2009 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja heb je gelijk in, wel het handigste, maar dat is zo'n gedoe. En dan ben ik mijn Ubuntu kwijt.
Dat is kut zeg. Nouja, ik weet dat het met VMWare wel werkt, vind die virtual box sowieso zooi. VM-Ware FTWquote:Op zondag 25 januari 2009 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat was dus de Goden verzoeken want virtualbox start totaal niet meer op. Starting Virtual Machine en daar blijft 'ie eeuwig op 0% hangen. Einde oefening.![]()
Kutzooi weer zeg. Rotzooi
Met het uiterlijk van Vista was ook niks mis als je het mij vraagt.quote:Op maandag 26 januari 2009 00:44 schreef Agiath het volgende:
Ik heb het nu ook.
Moet nog wel veel instellen, maar ben er even permanent op, omdat ik tijdens de installatie perongeluk mijn xp heb verneukt![]()
Even wat drivers downloaden en ff kijken of dit prettig werkt, lijkt op het eerste gezicht gewoon weer erg veel op vista ()
Smaken verschillenquote:Op maandag 26 januari 2009 01:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Met het uiterlijk van Vista was ook niks mis als je het mij vraagt.
MS zegt zelf dat 'ie eind 2009 of begin 2010 in de winkel zou moeten liggen. Met de kwaliteit van de huidige beta's zou je zeggen dat dat ook wel moet lukken. Maar historisch heeft Windows altijd een beetje vertraging voor de lancering, dus ik denk dat eind 2010 een goeie gok zou zijn voor de periode waarin Windows 7 daadwerkelijk in de schappen ligt.quote:Op maandag 26 januari 2009 07:21 schreef Lil.Q94 het volgende:
heeft micro$oft eigelijk al officiël aangekondigt wanneer windows 7 uitkomt?
zo ja : wanneer komt ie uit?
zo nee : wanneer komt ie waarschijnlijk uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |