Ik kom net mijn bed uit!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:02 schreef versabommie het volgende:
jezis wat een nacht met zieke kinderen!
Maargoed gelukkig heb ik ( let je op Cc? ) de hele maand januari vrij, dus alle tijd om nog rustig aan te doen!

quote:Op maandag 12 januari 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kom net mijn bed uit!
Heb een spontane vrije dag opgenomen. Maar goed ook, want de verwarming op mijn werk was weer eens een heel weekend van slag, dus je vriest je reet eraf, daar.
Hier niet. Hier is het warm en vooral vrij.

Ja, dat doe ik wel!quote:Op maandag 12 januari 2009 10:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hmmmmmm, succes ermme, de moed erin houden.

Ja, laten we het maar op vakantie houdenquote:Op maandag 12 januari 2009 11:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Oh wat fantastisch zeg!
Wat gaaf, hoezo dat, vakantie? Is je baby ook mee?
En sinds wanneer zit je daar? En tot hoelang? En neem je nog een sleutelhanger mee voor me?
Leuk zeg, geniet er van!

Ah, soort van vakantie dusquote:Op maandag 12 januari 2009 11:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, laten we het maar op vakantie houdenEn we zijn met het hele gezin
We zijn 3 januari aangekomen, eind van de maand gaan we weer terug. Als ik een sleutelhanger zie wil ik die wel voor je meenemen hoor, haha.

jij doet ook alles om me dwars te zitten he? morgen toch wel werken? vort lui wijf! ( zei ik dat hardop??? )quote:Op maandag 12 januari 2009 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kom net mijn bed uit!
Heb een spontane vrije dag opgenomen. Maar goed ook, want de verwarming op mijn werk was weer eens een heel weekend van slag, dus je vriest je reet eraf, daar.
Hier niet. Hier is het warm en vooral vrij.

Post je ook foto's?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:05 schreef Copycat het volgende:
En dat been! Dat kan toch niet! Op zo'n jonge leeftijd.
Ik ga zo een paal zoeken om in te hangen en dan check ik of het bij mij ook zo erg is. Dat geloof ik niet. Kan ik niet geloven. Wil ik niet geloven.
Er staat een lantaarnpaal voor mijn huis ..

Morgen weer werken, 24 vrije dagen p/j zijn zo op. Ik kon me er vandaag gewoon niet toe brengen. Het was ijs- en ijskoud in mijn slaapkamer en onder de dekens zo heerlijk warm. Plus ik heb slecht geslapen. Plus ik heb het rustig. Plus ik had vooral geen zinquote:Op maandag 12 januari 2009 11:27 schreef versabommie het volgende:
jij doet ook alles om me dwars te zitten he? morgen toch wel werken? vort lui wijf! ( zei ik dat hardop??? )
Alleen als ze flatteus zijn. Dus neequote:

Pfffffffft hier is het bagger.. kinderen ziek, heb ze al een dagje langer gehouden maar zal ze zo toch trug moeten brengen... altijd een kutmoment, zeker nu ze zo aan me hangen ... Verder vandaag mijn lief maar heel erg verwennen, die is werken maar die heeft net als ik een enorme kutnacht gehad met die zieke baby enzo...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Morgen weer werken, 24 vrije dagen p/j zijn zo op. Ik kon me er vandaag gewoon niet toe brengen. Het was ijs- en ijskoud in mijn slaapkamer en onder de dekens zo heerlijk warm. Plus ik heb slecht geslapen. Plus ik heb het rustig. Plus ik had vooral geen zin.
[..]

zachte winters.. d'r ligt hier sinds vorige week zondag sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw hahahaquote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef Copycat het volgende:
Dat is minder. Overal zijn kinderen ziek, geloof ik. Filmvriend 1 zat ook al met een ziek kind op de bank en afgelopen week waren er van zeker drie collega's kinderen ziek. Die zachte winters van de afgelopen tijd, hè. Die kinderen denken allemaal dat ze in Ice Age 3 zitten.

imigran, imigran... haalt de pijn zo uit je pan iiiiiiiiiiiiiimigranquote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ohooooo, je zal zo op de foto staan zeg![]()
En goeiemorgen enzo. Mijn Migraine wil maar niet erg wegtrekken.En die TT. Ik weet het.
![]()
![]()
En ik zeg lekker niks. Kwestie van diepgravend onderzoek

Bericht op nu.nl, er was in de afgelopen jaren weinig animo om de draaiboeken te actualiseren, daardoor toch wel wat probleempjesquote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Mooie plaatjes in het AD vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de gekte is bijna voorbij.
Gisteren stonden er naar schatting meer dan een miljoén Nederlanders op de schaats.![]()

Lekker.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:32 schreef CarOnline het volgende:
En we aten kliekjes 's avonds, wat kon bestaan uit doppertjes, aardappels en een knakworst _

Dat bedoel ik. Voor het eerst in weetikveelhoeveeljaar is het weer een echte winter. Daar zijn ze niet op voorbereid.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef versabommie het volgende:
zachte winters.. d'r ligt hier sinds vorige week zondag sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw hahaha

Ik weet het ook ik weet het ookquote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef debuurvrouw het volgende:
Ohooooo, je zal zo op de foto staan zeg![]()
En goeiemorgen enzo. Mijn Migraine wil maar niet erg wegtrekken.En die TT. Ik weet het.
![]()
![]()
En ik zeg lekker niks. Kwestie van diepgravend onderzoek
-edit-en zieke kinderen is helemaal balen Bommie! Beterschap ermee!

quote:

En vrijdag gaat het gewoon weer lekker vriezen.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:57 schreef Peter6000 het volgende:
Heerlijk dat die kutsneeuw gaat smelten vandaag.
De temperatuur voelde net al bijna lenteachtig.

Misschien gaat het er wel bij regenen, krijgen we gezellig ijzel.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:58 schreef Dementor het volgende:
[..]
En vrijdag gaat het gewoon weer lekker vriezen.

Meer dan een miljoen plus 1, in het buitenland stond er ook nog eentje!quote:Op maandag 12 januari 2009 11:44 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
Mooie plaatjes in het AD vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar de gekte is bijna voorbij.
Gisteren stonden er naar schatting meer dan een miljoén Nederlanders op de schaats.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |