er zijn meerdere cammen. Hij heeft geswitched naar of een andere cam , of een anderepositie..quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Welke zender is dat? Als ik nu naar CNN ga, dan zie ik iets heel anders.
Ik heb nog steeds die stream draaien.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:21 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Welke zender is dat? Als ik nu naar CNN ga, dan zie ik iets heel anders.
Ah, die idd. Jammer dat er geen geluid is.quote:Op maandag 12 januari 2009 16:37 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds die stream draaien.![]()
http://edition.cnn.com/video/flashLive/live.html?stream=stream3
quote:Op maandag 12 januari 2009 16:53 schreef Burakius het volgende:
wajoo die Joden begin nu pas te knallen. Nu het niet gezienkan worden.
Overdag was er niet zoveel als 's nachts,quote:Op maandag 12 januari 2009 17:00 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Ja, dit is echt de eerste aanval van Israël.
Jeps.. moet nu via CNN. En ik weet niet of het aan CNN ligt, maar er is geen geluid.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:13 schreef superworm het volgende:
Serieus? Is er echt op t kanaal van Ramattan op Livestream of hoe heet dat programmaatje nu een Joods propaganda-kanaal? Dat zou namelijk echt bijzonder belachelijk zijn.
Kan t zelf niet checken, zit op mn werk.
Wat een jodenstreek.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Jeps.. moet nu via CNN. En ik weet niet of het aan CNN ligt, maar er is geen geluid.
Dan begint de guerilla-oorlog en hebben ze alsnog problemen.quote:Op maandag 12 januari 2009 17:18 schreef Pumatje het volgende:
Hmmpf ik hoop dat die joden ff doorduwen daar en gewoon heel palestina annexeren.. gezeik gelijk over.
Lichtkogelquote:Op maandag 12 januari 2009 17:31 schreef BB-boy het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is dat eigenlijk? Er volgde geen explosie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |