als je bedenkt dat ie maar 1 fout maakte staat dit natuurlijk ook weer in een heel ander daglichtquote:Op dinsdag 17 februari 2009 13:19 schreef Elwood1802 het volgende:
Onze Herbert niet onverdienstelijk 61e geworden
Altijd verrassingen he bij individuele wedstrijden. Wel een talentje hoor, hij is van '86.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:29 schreef Szura het volgende:
wie is die Kroaat die op de 3e plaats eindigde.
Ik heb die gast nog nooit in een wedstrijd gezien
Nuja Sikora met 4 strafronden maar 48 seconden achter...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 10:02 schreef DeeBee het volgende:
Serieus, OEB is wel goed hoor, maar met 3 fouten winnen...echt alle anderen falen gigantisch.
Maar wel geniaal dat hij nu op het WK zo piekt, dat is grote klasse van hem.
Tja, je kunt wel sneller zijn, maar als het dan ten koste gaat van fouten bij het schieten...quote:Op dinsdag 17 februari 2009 18:00 schreef Ciolekfan het volgende:
[..]
Nuja Sikora met 4 strafronden maar 48 seconden achter...
die kroaat was volgens mij ook al 15e bij de 1e wedstrijd en 25e bij de 2e oidquote:Op dinsdag 17 februari 2009 12:29 schreef Szura het volgende:
wie is die Kroaat die op de 3e plaats eindigde.
Ik heb die gast nog nooit in een wedstrijd gezien
Berger-Ingstadbjoerg-Berger-Bjoerndalen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 21:28 schreef Szura het volgende:
11 fouten maar liefst voor Duitsland, Noorwegen en Ruslandis wel heel veel.
Wie deden er voor Noorwegen? Bjoerndalen en Berger?
Wilhelm en OEB waren op de individuele nummers toch redelijk dominantquote:Op zondag 22 februari 2009 12:15 schreef Ciolekfan het volgende:
Russen dominant bij de dames, Oostenrijk bij de heren op dit wk
Weet ik wel, maar dat is ook wel te verwachten zijn 2 gevestigde waarden. Oostenrijkers gaan plots wel heel hard...quote:Op zondag 22 februari 2009 12:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wilhelm en OEB waren op de individuele nummers toch redelijk dominant
Hauswald won 'm, ze bleef foutloos over 20 schoten.quote:Op woensdag 11 maart 2009 18:31 schreef wimderon het volgende:
Inmiddels is de Worldcup in Vancouver begonnen, een voorproefje voor volgend jaar dus. Nu de individuele wedstrijd voor de vrouwen, later de mannen.
Nee, Andresen is een heldquote:Op zondag 22 maart 2009 14:31 schreef Elwood1802 het volgende:
Waarom doet Andresen niet mee? Die oude Hanevold en de schietende faalhaas Berger bakken er ook niks van.
hij werd toch 4e ofzo op de WK?quote:Op zondag 22 maart 2009 14:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, Andresen is een held. Berger won vorige week nog.
In de massastart start alleen de top 30 uit het wereldbekerklassement, daar staat die knuppel van een Andresen niet in.
In principe wel volgens mij. Maar ik denk wel dat Svendsen er over niet al te lange tijd definitief voorbij gaat. Dit jaar was hij er eigenlijk al voorbij totdat hij enorm ziek werd voor het WK (en daarna nog een keer). Al moet wel gezegd worden dat Bjoerndalen vanaf het WK in enorm goede doen is.quote:Op zondag 22 maart 2009 14:32 schreef Leatherface het volgende:
Hij is nu wel echt alles en iedereen ver voorbij.
Zoals gezegd, OEB is de Raymond Ceulemans van de biathlon.
Hij wil toch nog tot 2014 doorgaan?
quote:"Werden verplicht om doping te gebruiken"
zo 22/03/09 - Duitsland is in de ban van een dopingschandaal. Twee ex-biatleten hebben Frank Ullrich, de huidige bondscoach, beschuldigd van georganiseerd dopinggebruik eind jaren '80.
"Hij verplichtte om anabole steroïden te nemen", zegt Jürgen Wirth, wereldkampioen aflossing in 1987.
De 51-jarige Ullrich is een monument in de wereld van het biatlon. Als Oost-Duits atleet veroverde hij negen wereldtitels. In 1980 werd hij ook wereldkampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |