Herkenbaar, ik zat ook op Joris als mol. Probleem was alleen dat hij zelf ook behoorlijk aan het mollen was om zich verdacht te maken. Dus had wel het idee op het goede spoor te zittenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daar moet ik inderdaad wel voor oppassen, dat heb ik in de vorige series verkeerd gedaan. Toen dacht ik dat Joris de Mol was en keek alleen naar wat hij deed.
Nee, we hebben geen acht mensen in het kamertje gezien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Iedereen die ja heeft geantwoord heb je als het goed is ook in het kamertje met de mollen gezien. Tenminste, dat neem ik aan.
Daarom denk ik (op dit moment) ook niet dat Hans de mol is omdat hij erg aan het mollen is. Dennis (uit de vorige serie) was niet zo nadrukkelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zat ook op Joris als mol. Probleem was alleen dat hij zelf ook behoorlijk aan het mollen was om zich verdacht te maken. Dus had wel het idee op het goede spoor te zitten
Hij verklaart zelf in de promo van niet.. Mja.. wie molt nouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef Maartel het volgende:
Ik vind t ook een mooie theorie![]()
Maar hij veronderstelt dat PJ voorkennis heeft..
1.Dennis - vraag: wil jij de mol zijn...nee..dat levert de pot 500 euro op..zeker weten?..nee niet helemaal zeker, gaat naar ontv.kamerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen acht mensen in het kamertje gezien.
Mja, volgens mij zou WIDM best een forumpje kunnen vullen met al die theorieën enzo, maar daar wil FOK! niet aan...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nou ik kan het ook niet meer bijhouden..
Ik heb werkelijkwaar geen idee, je zou het even bij de modjes van TV/radio kunnen navragen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
rene, waarom is er eigenlijk niet gekozen voor een WIDM subforum, maar wel bijvoorbeeld voor een X Factor subforum?
10 afleveringenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar geen idee, je zou het even bij de modjes van TV/radio kunnen navragen.
Denk dat het iets zal zijn in de richting dat het maar zes afleveringen is, maar dat is wat er nu bij mij opkomt.
Omdat Viviënne zo sexy is, heb ik op dr gelet en vond ik haar best vak in beeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:12 schreef rene90 het volgende:
Nu ik er over nadacht..ik heb die sexy vivienne echt AMPER tot bijna niet gezien...de rest is redelijk in beeld geweest.
Met name Anniek is zeer afwezig geweest in de eerste aflevering.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat Viviënne zo sexy is, heb ik op dr gelet en vond ik haar best vak in beeldAlleen is ze niet zo groot en valt ze dus niet zo op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |