Mja, volgens mij zou WIDM best een forumpje kunnen vullen met al die theorieën enzo, maar daar wil FOK! niet aan...quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:03 schreef Angelic_Rose het volgende:
Nou ik kan het ook niet meer bijhouden..
Ik heb werkelijkwaar geen idee, je zou het even bij de modjes van TV/radio kunnen navragen.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef Da_Sandman het volgende:
rene, waarom is er eigenlijk niet gekozen voor een WIDM subforum, maar wel bijvoorbeeld voor een X Factor subforum?
10 afleveringenquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:24 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar geen idee, je zou het even bij de modjes van TV/radio kunnen navragen.
Denk dat het iets zal zijn in de richting dat het maar zes afleveringen is, maar dat is wat er nu bij mij opkomt.
Omdat Viviënne zo sexy is, heb ik op dr gelet en vond ik haar best vak in beeldquote:Op woensdag 14 januari 2009 16:12 schreef rene90 het volgende:
Nu ik er over nadacht..ik heb die sexy vivienne echt AMPER tot bijna niet gezien...de rest is redelijk in beeld geweest.
Met name Anniek is zeer afwezig geweest in de eerste aflevering.quote:Op woensdag 14 januari 2009 16:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat Viviënne zo sexy is, heb ik op dr gelet en vond ik haar best vak in beeldAlleen is ze niet zo groot en valt ze dus niet zo op...
quote:
Dat zijn filmpjes die in de MolMail staanquote:Op woensdag 14 januari 2009 18:55 schreef SMutzskii het volgende:
Hoezo staat dat op Youtube? waar komt dat vandaan?
Ow oke, die heb ik niet.quote:Op woensdag 14 januari 2009 19:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat zijn filmpjes die in de MolMail staan
haha die Sebastiaan:quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:00 schreef banananasi het volgende:
Froukje denkt ook dat ze ergens anders heengaan(va. 3:18)
Heb jij die ookquote:Op woensdag 14 januari 2009 19:00 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Dat zijn filmpjes die in de MolMail staan
Viev zegt ook zoiets in het eerste filmpje zag ik net.quote:Op woensdag 14 januari 2009 18:00 schreef banananasi het volgende:
Froukje denkt ook dat ze ergens anders heengaan(va. 3:18)
De échte molfan wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |