Inderdaad al besproken (toevallig met het zelfde plaatje door mijzelfquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef detulp050 het volgende:
Het is Hans. Hans had een gele helm op (net als de rest) en droeg een kleine zonnebril (in een donkere ruimte), net als de mol uit Alfred Jodukus Kwak.
[ afbeelding ]
misschien is deze gedachte al eens besproken, maar ik zag het direct toen ik de aflevering zag
Dat zou wel heeeeeel makkelijk zijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef Sug4r het volgende:
JP hoor je tegen verschillende kandidaten zeggen dat de Mol er nog niet is.
Dat klopt letterlijk..want Froukje komt als 10e (laatste) pas aan.
En dan is de Mol er dus wel.
Daar zit wat in. Maar weet iemand wat PJH tegen Froukje zei?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 21:34 schreef Sug4r het volgende:
JP hoor je tegen verschillende kandidaten zeggen dat de Mol er nog niet is.
Dat klopt letterlijk..want Froukje komt als 10e (laatste) pas aan.
En dan is de Mol er dus wel.
"Wil je de mol zijn?"quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:22 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar zit wat in. Maar weet iemand wat PJH tegen Froukje zei?
Dus niet "De Mol is er nog niet". Maar goed, er wordt wel meer geknipt.quote:
Ik denk dat het gewoon geknipt is zodat je niet 10 keer naar hetzelfde vraaggesprek luistert/kijkt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:28 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dus niet "De Mol is er nog niet". Maar goed, er wordt wel meer geknipt.
Zeker interessant!
Ook de eerste drie die binnen kwamen - dus Dennis, Viviënne en Rick - kregen alleen de vraag of ze de Mol willen zijn. Zonder de mededeling dat er nog geen Mol is.quote:
En vooral zodat je niet weet wie er 'nee' geantwoord hebben.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon geknipt is zodat je niet 10 keer naar hetzelfde vraaggesprek luistert/kijkt.
De serie probeeert ons elk jaar weer zand in de ogen te strooien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:37 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon geknipt is zodat je niet 10 keer naar hetzelfde vraaggesprek luistert/kijkt.
Iedereen die ja heeft geantwoord heb je als het goed is ook in het kamertje met de mollen gezien. Tenminste, dat neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:54 schreef k_man het volgende:
[..]
En vooral zodat je niet weet wie er 'nee' geantwoord hebben.
Daar moet ik inderdaad wel voor oppassen, dat heb ik in de vorige series verkeerd gedaan. Toen dacht ik dat Joris de Mol was en keek alleen naar wat hij deed.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:01 schreef Borizzz het volgende:
Terug Vind Mol
[..]
De serie probeeert ons elk jaar weer zand in de ogen te strooien.
Nu weer iets nieuws waar iedereen weer overheen valt. Heerlijk
Ga verder met je eigen theorie, pas echter wel op voor een tunnelvisie om alleen nu op Froukje te richten
Herkenbaar, ik zat ook op Joris als mol. Probleem was alleen dat hij zelf ook behoorlijk aan het mollen was om zich verdacht te maken. Dus had wel het idee op het goede spoor te zittenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:16 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daar moet ik inderdaad wel voor oppassen, dat heb ik in de vorige series verkeerd gedaan. Toen dacht ik dat Joris de Mol was en keek alleen naar wat hij deed.
Nee, we hebben geen acht mensen in het kamertje gezien.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Iedereen die ja heeft geantwoord heb je als het goed is ook in het kamertje met de mollen gezien. Tenminste, dat neem ik aan.
Daarom denk ik (op dit moment) ook niet dat Hans de mol is omdat hij erg aan het mollen is. Dennis (uit de vorige serie) was niet zo nadrukkelijk aanwezig.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik zat ook op Joris als mol. Probleem was alleen dat hij zelf ook behoorlijk aan het mollen was om zich verdacht te maken. Dus had wel het idee op het goede spoor te zitten
Hij verklaart zelf in de promo van niet.. Mja.. wie molt nouquote:Op dinsdag 13 januari 2009 22:32 schreef Maartel het volgende:
Ik vind t ook een mooie theorie![]()
Maar hij veronderstelt dat PJ voorkennis heeft..
1.Dennis - vraag: wil jij de mol zijn...nee..dat levert de pot 500 euro op..zeker weten?..nee niet helemaal zeker, gaat naar ontv.kamerquote:Op dinsdag 13 januari 2009 23:42 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, we hebben geen acht mensen in het kamertje gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |