abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64985632
Nog eens over Dennis. Hij typt met 2 handen. DE is met links, dan NNI met rechts en de S met links. Hij typt dus gewoon Dennis. Hij blufte (slim!) maar wat tegen Jon.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_64985984
Even meelezen
Xbox Live Gamertag: Harmen84
pi_64987398
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 12:30 schreef Montagui het volgende:
Nog eens over Dennis. Hij typt met 2 handen. DE is met links, dan NNI met rechts en de S met links. Hij typt dus gewoon Dennis. Hij blufte (slim!) maar wat tegen Jon.
Hij typt de S zeker NIET als laatste letter, die zat ergens bij zijn rechterhand. Het zal wel óf Jon zijn óf Mol.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_64987555
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Hij typt de S zeker NIET als laatste letter, die zat ergens bij zijn rechterhand. Het zal wel óf Jon zijn óf Mol.
Zie jij wat hij met links typt? Ik zie hem met de rechterhand nauwelijks van plek veranderen, dat kan dus net zo goed NNI zijn, na de I kan hij met links best nog een S typen voordat hij met zijn laaste beweging met rechts de ENTER toetst.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_64987609
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zie jij wat hij met links typt? Ik zie hem met de rechterhand nauwelijks van plek veranderen, dat kan dus net zo goed NNI zijn, na de I kan hij met links best nog een S typen voordat hij met zijn laaste beweging met rechts de ENTER toetst.
Typ voor de grap eens Dennis en kijk naar jou bewegingen en kijk naar het filmpje van Dennis wanneer hij dat typt. Typ daarna Mol of Jon,... en doe hetzelfde als hierboven.
pi_64988058
Ik denk dat hij eerst met links letters typt want het duurt even voor je ziet dat hij met rechts gaat typen. Hij typt volgens mij meer dan 3 letters.
Ik denk ook dat hij gewoon zijn eigen naam heeft getypt. Hij zei wel dat hij geen mol wilde zijn maar naderhand twijfelde hij toch weer. PJ vraagt of hij het zeker weet en hij antwoord dat hij het toch niet helemaal zeker weet.
Ik neem aan dat hij wel wilt weten of hij al dan niet toch voor Mol is uitgekozen?
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:13:06 #107
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_64989208
Ik geloof er niks van dat Dennis een andere naam durft in te typen. Als hij per ongeluk de Mol goed zou raden, krijgt hij dus een groen scherm. De oude mollen staan erachter, en weten dat Dennis het iig niet is en 2x een groen scherm is natuurlijk ook niet de bedoeling...
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  dinsdag 13 januari 2009 @ 14:25:07 #108
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_64989652
Het is Hans. Hans had een gele helm op (net als de rest) en droeg een kleine zonnebril (in een donkere ruimte), net als de mol uit Alfred Jodukus Kwak.

misschien is deze gedachte al eens besproken, maar ik zag het direct toen ik de aflevering zag
pi_64989932
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef detulp050 het volgende:
Het is Hans. Hans had een gele helm op (net als de rest) en droeg een kleine zonnebril (in een donkere ruimte), net als de mol uit Alfred Jodukus Kwak.

[ afbeelding ]

misschien is deze gedachte al eens besproken, maar ik zag het direct toen ik de aflevering zag
Of hij wilt heel graag dat de anderen dat denken
pi_64990114
quote:

[ afbeelding ]

Of hij heeft gewoon van die 'transitions' brillenglazen, die mee kleuren met het licht .
pi_64990773
Die blijven niet zo lang donker
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:07:24 #112
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_64991058
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:38 schreef Nuna het volgende:

[..]

Of hij heeft gewoon van die 'transitions' brillenglazen, die mee kleuren met het licht .
In een donkere fabriekshal kleuren die glazen vaak niet donker. Het is vergezocht, maar het is voor mij een klein teken
pi_64991109
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die blijven niet zo lang donker
Hm, true true. Het is wel raar ja.
pi_64991112
tvp
I HATE MUSIC
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:51:37 #115
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_64993043
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:33 schreef Sug4r het volgende:

[..]

Of hij wilt heel graag dat de anderen dat denken
Dat denk ik nu ook trouwens. In een interview tijdens de perspresentatie (hier) zegt PJH dat hij vooraf niet wist wie de mol was, maar het op een gegeven moment wel wist: "Ik wist het zelfs zo zeker, dat ik het heel erg vond. Omdat ik bang was dat het programma volledig in het water zou vallen. Het was zo overduidelijk wie de mol was... En toen ging die mol eruit."

Kan dus goed zijn dat Hans van tevoren allemaal van dit soort aanwijzingen heeft bedacht, terwijl hij de mol helemaal niet is, maar zodat men hem wel gaat verdenken. Zou aan de ene kant een beetje flauw zijn, maar ook wel slim. Je zet anderen op het verkeerde been (waardoor ze mogelijk fout stemmen en naar huis kunnen), maar het kost tegelijkertijd geen geld uit de pot (dus hij kan zelf uiteindelijk meer mee naar huis nemen, mocht hij winnen, wat dan dus niet gelukt is). Het is een tactiek
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:25:21 #116
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_64994729
quote:

[ afbeelding ]

Complimenten voor deze gedachte! Ik vind em heel scherp en eigenlijk vind ik het bijna jammer dat ik het weet, want ik zie het als een serieuze aanwijzing.

Geniet er trouwens wel weer van, lekker speculeren en kijken!!

Dacht eerst trouwens dat de rechtse oude mol (dat donkere meisje) van de mollen die achter de laptop stonden, tijdens het intikken van de namen telkens iets met haar vingers deed. Maar bij nader inzien.....nehhh...... Zou ook wel wat zijn, weer iets met vingers/gebarentaal.

Iemand nog een idee over de muziekaanwijzing? "Surprise, Surprise"
pi_64995078
tvp
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  FOK!fossiel dinsdag 13 januari 2009 @ 16:34:20 #118
8443 cptmarco
it's captain...
pi_64995126
quote:

[ afbeelding ]

ik hoop het niet zeg, ik vond het mol-gedrag bij hem net iets te dik er bovenop liggen...
pi_64995192
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:34 schreef cptmarco het volgende:

[..]

ik hoop het niet zeg, ik vond het mol-gedrag bij hem net iets te dik er bovenop liggen...
Mja, juist omdat een mol eigelijk onopvallend moet mollen.. zou het een verandering zijn als het ineens heel overdreven gebeurd.. Alsof de mol de mol niet is, omdat het TE overdreven mol-gedrag is?
Kan ook tactiek zijn he.
pi_64995870
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef Montagui het volgende:

[..]

Zie jij dat zijn rechterhand op het toetsenbord ligt dan? Volgens mij ligt die quasi-nonchalant op zijn schoot, als je naar de houding van zijn arm kijkt.

WIDM 2009 #5 Het gifje zou eigenlijk iets langer moeten zijn, inclusief opstaan en/of weglopen...
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64996115
Bij de test kwam deze vraag in beeld:

Heeft de mol zijn topito afgegeven tijdens het vrijstellingsspel?
De mol is een man (?)
pi_64996160
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:57 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Bij de test kwam deze vraag in beeld:
[ afbeelding ]
Heeft de mol zijn topito afgegeven tijdens het vrijstellingsspel?
De mol is een man (?)
Misschien omdat mol (als het dier) een mannelijk woord is? Het zou evt wel kunnen wat je zegt, want in de betekenis van infiltrant is het m/v.

2mol de; -len; -letje 1 m in de grond levend insectenetend zoogdier 2 m,v infiltrant
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64996896
Zou ook wel logisch zijn als het weer een man is. Er zijn al 3 vrouwelijke mollen en maar 1 mannelijke van de BN'ers .
pi_64997108
De mol wordt altijd "zijn" genoemd heb ik mij laten vertellen.
pi_64998530
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef SMutzskii het volgende:
De mol wordt altijd "zijn" genoemd heb ik mij laten vertellen.
Volgens mij ook ja
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')