Hij typt de S zeker NIET als laatste letter, die zat ergens bij zijn rechterhand. Het zal wel óf Jon zijn óf Mol.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:30 schreef Montagui het volgende:
Nog eens over Dennis. Hij typt met 2 handen. DE is met links, dan NNI met rechts en de S met links. Hij typt dus gewoon Dennis. Hij blufte (slim!) maar wat tegen Jon.
Zie jij wat hij met links typt? Ik zie hem met de rechterhand nauwelijks van plek veranderen, dat kan dus net zo goed NNI zijn, na de I kan hij met links best nog een S typen voordat hij met zijn laaste beweging met rechts de ENTER toetst.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Hij typt de S zeker NIET als laatste letter, die zat ergens bij zijn rechterhand. Het zal wel óf Jon zijn óf Mol.
Typ voor de grap eens Dennis en kijk naar jou bewegingen en kijk naar het filmpje van Dennis wanneer hij dat typt. Typ daarna Mol of Jon,... en doe hetzelfde als hierboven.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zie jij wat hij met links typt? Ik zie hem met de rechterhand nauwelijks van plek veranderen, dat kan dus net zo goed NNI zijn, na de I kan hij met links best nog een S typen voordat hij met zijn laaste beweging met rechts de ENTER toetst.
Of hij wilt heel graag dat de anderen dat denkenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef detulp050 het volgende:
Het is Hans. Hans had een gele helm op (net als de rest) en droeg een kleine zonnebril (in een donkere ruimte), net als de mol uit Alfred Jodukus Kwak.
[ afbeelding ]
misschien is deze gedachte al eens besproken, maar ik zag het direct toen ik de aflevering zag
Of hij heeft gewoon van die 'transitions' brillenglazen, die mee kleuren met het lichtquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef detulp050 het volgende:
Het is Hans. Hans had een gele helm op (net als de rest) en droeg een kleine zonnebril (in een donkere ruimte), net als de mol uit Alfred Jodukus Kwak.
[ afbeelding ]
misschien is deze gedachte al eens besproken, maar ik zag het direct toen ik de aflevering zag
In een donkere fabriekshal kleuren die glazen vaak niet donker. Het is vergezocht, maar het is voor mij een klein tekenquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:38 schreef Nuna het volgende:
[..]
Of hij heeft gewoon van die 'transitions' brillenglazen, die mee kleuren met het licht.
Hm, true true. Het is wel raar ja.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Die blijven niet zo lang donker
Dat denk ik nu ook trouwens. In een interview tijdens de perspresentatie (hier) zegt PJH dat hij vooraf niet wist wie de mol was, maar het op een gegeven moment wel wist: "Ik wist het zelfs zo zeker, dat ik het heel erg vond. Omdat ik bang was dat het programma volledig in het water zou vallen. Het was zo overduidelijk wie de mol was... En toen ging die mol eruit."quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:33 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Of hij wilt heel graag dat de anderen dat denken![]()
Complimenten voor deze gedachte! Ik vind em heel scherp en eigenlijk vind ik het bijna jammer dat ik het weet, want ik zie het als een serieuze aanwijzing.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
ik hoop het niet zeg, ik vond het mol-gedrag bij hem net iets te dik er bovenop liggen...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:25 schreef detulp050 het volgende:
[ afbeelding ]
Mja, juist omdat een mol eigelijk onopvallend moet mollen.. zou het een verandering zijn als het ineens heel overdreven gebeurd.. Alsof de mol de mol niet is, omdat het TE overdreven mol-gedrag is?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:34 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik hoop het niet zeg, ik vond het mol-gedrag bij hem net iets te dik er bovenop liggen...
Zie jij dat zijn rechterhand op het toetsenbord ligt dan? Volgens mij ligt die quasi-nonchalant op zijn schoot, als je naar de houding van zijn arm kijkt.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:25 schreef Montagui het volgende:
[..]
Zie jij wat hij met links typt? Ik zie hem met de rechterhand nauwelijks van plek veranderen, dat kan dus net zo goed NNI zijn, na de I kan hij met links best nog een S typen voordat hij met zijn laaste beweging met rechts de ENTER toetst.
Misschien omdat mol (als het dier) een mannelijk woord is? Het zou evt wel kunnen wat je zegt, want in de betekenis van infiltrant is het m/v.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 16:57 schreef La-Vache-Qui-Rit het volgende:
Bij de test kwam deze vraag in beeld:
[ afbeelding ]
Heeft de mol zijn topito afgegeven tijdens het vrijstellingsspel?
De mol is een man (?)
Volgens mij ook jaquote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:21 schreef SMutzskii het volgende:
De mol wordt altijd "zijn" genoemd heb ik mij laten vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |