Mja ik had weinig inspiratie vanmiddag ervoor maar omdat ik laatste post had moest iemand m weer snel openen -.- Jij (of een mod die de titel kan editten) mag hem verzinnen als je wiltquote:Op zondag 11 januari 2009 21:13 schreef Duizendpootje het volgende:
[..]
Gaat er nog een spannende TT komen?
Mja, maar dan moet Dennis wel erg snel typen, want het lijkt erop alsof hij net begon met typen en maar maximaal 4 letters intypte. Ik kan er dus echt geen touw aan vastknopen -.- Kzal proberen een scherpe gif-file ofzo ervan te maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
vivienne
heeft 2 n's ook een beetje aan de rechterkant.
wat doet milouska met dr handen??of eigenlijk vingersquote:Op zondag 11 januari 2009 21:53 schreef Irving het volgende:
[..]
Mja ik had weinig inspiratie vanmiddag ervoor maar omdat ik laatste post had moest iemand m weer snel openen -.- Jij (of een mod die de titel kan editten) mag hem verzinnen als je wilt
[..]
Mja, maar dan moet Dennis wel erg snel typen, want het lijkt erop alsof hij net begon met typen en maar maximaal 4 letters intypte. Ik kan er dus echt geen touw aan vastknopen -.- Kzal proberen een scherpe gif-file ofzo ervan te maken.
Edit: Dit is m dan denk ik:
[ afbeelding ]
Het is hoogstwaarschijnlijk geen Paula, Hans en Rick, want tijdens de test zegt Dennis dat hij hen verdenkt. Nu ik deze GIF eigenlijk zie ben ik er ineens vrij zeker van dat hij Jon typt.
Spelen denk ik. Uit verveling... Maar wie weet.quote:Op zondag 11 januari 2009 22:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat doet milouska met dr handen??of eigenlijk vingers
Vast al gezegd, maar het valt me ook op dat de ex-mollen steeds een andere houding aannemen terwijl de namen ingetypt worden.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:53 schreef Irving het volgende:
[..]
Mja ik had weinig inspiratie vanmiddag ervoor maar omdat ik laatste post had moest iemand m weer snel openen -.- Jij (of een mod die de titel kan editten) mag hem verzinnen als je wilt
[..]
Mja, maar dan moet Dennis wel erg snel typen, want het lijkt erop alsof hij net begon met typen en maar maximaal 4 letters intypte. Ik kan er dus echt geen touw aan vastknopen -.- Kzal proberen een scherpe gif-file ofzo ervan te maken.
[ afbeelding ]
Het is hoogstwaarschijnlijk geen Paula, Hans en Rick, want tijdens de test zegt Dennis dat hij hen verdenkt. Nu ik deze GIF eigenlijk zie ben ik er ineens vrij zeker van dat hij Jon typt.
Ja, in de fabriek echt duidelijk een zonnebril (donker glas).quote:Op zondag 11 januari 2009 21:18 schreef Impry het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik Hans wel zo'n type met zo'n bril die zich aanpast aan de lichthoeveelheidWeet niet precies hoe die heten, maar als het dan donker is gaat het zonnebrileffect weg en worden het min of meer normale glazen.
Of was het in de fabriek zelf ook nog erg donker glas?
Dat zijn idd maximaal 3/4 letters, Jon lijkt me het meest waarschijnlijke.quote:Op zondag 11 januari 2009 21:53 schreef Irving het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Het zou ook verklaren waarom Dennis zijn belofte kon doen aan Jon in het topitospel. "Ik vertel jou wie niet de mol is, als ik de vrijstelling krijg." Daar zou Jon helemaal niks aan gehad hebben dus.quote:Op maandag 12 januari 2009 02:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat zijn idd maximaal 3/4 letters, Jon lijkt me het meest waarschijnlijke.
quote:Op maandag 12 januari 2009 07:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het zou ook verklaren waarom Dennis zijn belofte kon doen aan Jon in het topitospel. "Ik vertel jou wie niet de mol is, als ik de vrijstelling krijg." Daar zou Jon helemaal niks aan gehad hebben dus.
Niet opgevallen, heb je daar caps van?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:11 schreef zeeuwse het volgende:
Een aantal zaken die mij opgevallen zijn:
-Vivienne staat iedere keer heel raar met haar benen. Gekruisd of heel raar wijd (?)
- Sebastiaan die in de fabriekshal 'ineens' zijn camera gaat checken en er dan achter komt dat er een cameraatje op zijn helm zit. Waar komt dit ineens vandaan? Hij heef toch geen reden om aan te nemen dat er iets met die camera aan de hand is? Bovendien is Dennis helemaal in het begin al naar die specifieke camera gelopen, maar heeft niets over de camera-helm gezegd.
Nu even niet nee, zit op mijn werk...quote:Op maandag 12 januari 2009 11:18 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Niet opgevallen, heb je daar caps van?
thx! Dat bedoelde ik inderdaad! Op de groepsfoto staat ze daarnaast nog met haar rechterbeen opzij.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:36 schreef Jabberwocky het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks dat ik haar als mol heb, ben ik er nog niet zo zeker van of dit wel een hint is. Sommige mensen staan gewoon zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |