abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2009 @ 16:08:25 #21
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_64917136
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef Urquhart het volgende:
Ik zeg gevoelsmatig Sabastiaan. Hij is nog niet echt verdacht geweest, hoewel hij natuurlijk wel op een strategische plek stond om te kunnen mollen met dat spel in die Titanic-loods. De Mol zou vast wel voorkennis hebben gehad waar hij de op de foto zou moeten staan, om die rol te krijgen.
We zitten nog maar in aflevering 1 he. Er zijn ook deelnemers die nog nauwelijks in beeld geweest zijn
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  zondag 11 januari 2009 @ 16:09:19 #22
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_64917170
Ik geloof trouwens niet dat Dennis een andere naam ingevuld heeft. Dat is een blufactie
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_64917243
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Terreros85 het volgende:

[..]

We zitten nog maar in aflevering 1 he. Er zijn ook deelnemers die nog nauwelijks in beeld geweest zijn
Klopt. En dat is ook wel een beetje mijn zwakte Vooraf kies ik altijd een kandidaat waar ik een gevoel bij hebt, en er ontstaat dan een enorme tunnelvisie. Bij Nico (seizoen 2) en George (seizoen 3), ging dat goed en daarna zat ik er altijd naast
pi_64917875
tvp
  zondag 11 januari 2009 @ 16:44:40 #25
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_64918498
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Klopt. En dat is ook wel een beetje mijn zwakte Vooraf kies ik altijd een kandidaat waar ik een gevoel bij hebt, en er ontstaat dan een enorme tunnelvisie. Bij Nico (seizoen 2) en George (seizoen 3), ging dat goed en daarna zat ik er altijd naast
Haha, herkenbaar.

Hoewel ik nu wel probeer iets objectiever te kijken, maar vaak blijf ik dan toch het meest op 'mijn' mol letten.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_64919249
Terug vind mol
pi_64919998
Als Dennis inderdaad de naam van Jon had ingevuld, is het wel mooi dat hij dat gebruikte in de onderhandelingen mét Jon
  zondag 11 januari 2009 @ 17:45:10 #28
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_64920664
Ik geloof dat echt niet, dat hij zijn eigen naam niet ingevuld heeft. Dat je de mol niet wilt zijn betekent natuurlijk niet dat je niet ook de meest geschikte kandidaat bent. Als hij niet zijn eigen scherm heeft gezien en hij is de mol wel zou er dus in het spel géén mol zijn.

Wat is anders ook nog de toegevoegde waarde van de meekijkende ex-mollen?

Ik geloof trouwens sterk in de Ticket to paradise- theorie Rick is dus ook mijn mol.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_64920674
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:09 schreef Terreros85 het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Dennis een andere naam ingevuld heeft. Dat is een blufactie
Ik denk dat de oud-mollen die erachter stonden ook wel enige reactie hadden vertoond als hij dat gedaan zou hebben.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_64921512
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik denk dat de oud-mollen die erachter stonden ook wel enige reactie hadden vertoond als hij dat gedaan zou hebben.
Hij tikte het zo snel in, en hij zat er met z'n rug voor. Die zullen dat niet gezien hebben hoor.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_64921766
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Hij tikte het zo snel in, en hij zat er met z'n rug voor. Die zullen dat niet gezien hebben hoor.
Kheb geprobeerd te zien wat hij intypte, maar het is echt veel te moeilijk om te zien. Als je de aflevering kijkt nadat Dennis "Bam, dan is de buit in aflevering 1 al binnen", zie je Dennis dus achter de computer en voorover buigen, waardoor het lijkt alsof hij net begint met typen. Vervolgens typt hij niet zoveel letters, en het lijkt alsof de laatste twee hetzelfde zijn en aan de rechterkant van het toetsenbord. Iemand een idee? want ik zie het echt niet -.- Rick kan in ieder geval niet, want tijdens de test zegt Dennis dat hij hem verdenkt.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 11 januari 2009 @ 18:28:18 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_64921936
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:23 schreef Irving het volgende:

[..]

Kheb geprobeerd te zien wat hij intypte, maar het is echt veel te moeilijk om te zien. Als je de aflevering kijkt nadat Dennis "Bam, dan is de buit in aflevering 1 al binnen", zie je Dennis dus achter de computer en voorover buigen, waardoor het lijkt alsof hij net begint met typen. Vervolgens typt hij niet zoveel letters, en het lijkt alsof de laatste twee hetzelfde zijn en aan de rechterkant van het toetsenbord. Iemand een idee? want ik zie het echt niet -.- Rick kan in ieder geval niet, want tijdens de test zegt Dennis dat hij hem verdenkt.
vivienne
heeft 2 n's ook een beetje aan de rechterkant.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_64921958
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:23 schreef Irving het volgende:

[..]

Ik denk "JON", die toetsen zitten allemaal rechts. En het *lijkt* dat hij 3 tikken + enter doet. Maar je ziet z'n linkerhand niet, dus de tijd zal het wellicht leren (of niet).
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  zondag 11 januari 2009 @ 19:45:43 #34
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_64924576
Ik weet niet wie de mol is..heb dus daarom niet gestemd bij de poll.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:35:13 #35
239082 Rubenaldo
Vedette in wording
pi_64926578
quote:
Op zondag 11 januari 2009 18:28 schreef Nizno het volgende:

[..]

vivienne
heeft 2 n's ook een beetje aan de rechterkant.
Of hij heeft gewoon gelogen en typte wel zijn eigen naam in: DeNNis.
Dan zou het dus kunnen dat hij wel de mol is en iedereen geniaal voor het lapje houd.
  zondag 11 januari 2009 @ 20:35:46 #36
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_64926605
Hans met z'n zonnebril ligt er inderdaad wel erg dik bovenop, maar toch: ik snap gewoon niet waarom hij anders met een zonnebril in een donkere fabriekshal gaat rondlopen (sterker nog: hij had zelfs een zaklantaarn in zijn hand).
pi_64928062
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:17 schreef DaMart het volgende:

[..]

Maar dan is Paula ook verdacht. Toen Pieter Jan zei dat er nog geen mol was, presenteerde zij zich met een "tadaaa!" nog voordat hij vroeg of ze de mol wilde zijn.
dat vond ik inderdaad ook ERG opvallend...
Gaat er nog een spannende TT komen?

en bedankt voor de link in de laatste post!
pi_64928290
quote:
Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef Veerboot het volgende:
Hans met z'n zonnebril ligt er inderdaad wel erg dik bovenop, maar toch: ik snap gewoon niet waarom hij anders met een zonnebril in een donkere fabriekshal gaat rondlopen (sterker nog: hij had zelfs een zaklantaarn in zijn hand).
Eigenlijk vind ik Hans wel zo'n type met zo'n bril die zich aanpast aan de lichthoeveelheid Weet niet precies hoe die heten, maar als het dan donker is gaat het zonnebrileffect weg en worden het min of meer normale glazen.
Of was het in de fabriek zelf ook nog erg donker glas?
pi_64929573
quote:
Op zondag 11 januari 2009 17:45 schreef debuurvrouw het volgende:

(...)

Ik geloof trouwens sterk in de Ticket to paradise- theorie Rick is dus ook mijn mol.
De Ticket to Paradise-theorie vind ik ook wel mooi. Bovendien vertrekt Rick in de film Kruimeltje ook naar Amerika
(Hij speelt Harry Volker, de vader van Kruimeltje)
pi_64929648
Net was de promo voor donderdag op tv.
En toen zei Pieter Jan ''de mol'' en toen zag je Froukje in beeld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')