We zitten nog maar in aflevering 1 he. Er zijn ook deelnemers die nog nauwelijks in beeld geweest zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef Urquhart het volgende:
Ik zeg gevoelsmatig Sabastiaan. Hij is nog niet echt verdacht geweest, hoewel hij natuurlijk wel op een strategische plek stond om te kunnen mollen met dat spel in die Titanic-loods. De Mol zou vast wel voorkennis hebben gehad waar hij de op de foto zou moeten staan, om die rol te krijgen.
Klopt. En dat is ook wel een beetje mijn zwaktequote:Op zondag 11 januari 2009 16:08 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
We zitten nog maar in aflevering 1 he. Er zijn ook deelnemers die nog nauwelijks in beeld geweest zijn
Haha, herkenbaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:11 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt. En dat is ook wel een beetje mijn zwakteVooraf kies ik altijd een kandidaat waar ik een gevoel bij hebt, en er ontstaat dan een enorme tunnelvisie. Bij Nico (seizoen 2) en George (seizoen 3), ging dat goed en daarna zat ik er altijd naast
Ik denk dat de oud-mollen die erachter stonden ook wel enige reactie hadden vertoond als hij dat gedaan zou hebben.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:09 schreef Terreros85 het volgende:
Ik geloof trouwens niet dat Dennis een andere naam ingevuld heeft. Dat is een blufactie
Hij tikte het zo snel in, en hij zat er met z'n rug voor. Die zullen dat niet gezien hebben hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat de oud-mollen die erachter stonden ook wel enige reactie hadden vertoond als hij dat gedaan zou hebben.
Kheb geprobeerd te zien wat hij intypte, maar het is echt veel te moeilijk om te zien. Als je de aflevering kijkt nadat Dennis "Bam, dan is de buit in aflevering 1 al binnen", zie je Dennis dus achter de computer en voorover buigen, waardoor het lijkt alsof hij net begint met typen. Vervolgens typt hij niet zoveel letters, en het lijkt alsof de laatste twee hetzelfde zijn en aan de rechterkant van het toetsenbord. Iemand een idee? want ik zie het echt niet -.- Rick kan in ieder geval niet, want tijdens de test zegt Dennis dat hij hem verdenkt.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:14 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hij tikte het zo snel in, en hij zat er met z'n rug voor. Die zullen dat niet gezien hebben hoor.
viviennequote:Op zondag 11 januari 2009 18:23 schreef Irving het volgende:
[..]
Kheb geprobeerd te zien wat hij intypte, maar het is echt veel te moeilijk om te zien. Als je de aflevering kijkt nadat Dennis "Bam, dan is de buit in aflevering 1 al binnen", zie je Dennis dus achter de computer en voorover buigen, waardoor het lijkt alsof hij net begint met typen. Vervolgens typt hij niet zoveel letters, en het lijkt alsof de laatste twee hetzelfde zijn en aan de rechterkant van het toetsenbord. Iemand een idee? want ik zie het echt niet -.- Rick kan in ieder geval niet, want tijdens de test zegt Dennis dat hij hem verdenkt.
Ik denk "JON", die toetsen zitten allemaal rechts. En het *lijkt* dat hij 3 tikken + enter doet. Maar je ziet z'n linkerhand niet, dus de tijd zal het wellicht leren (of niet).quote:Op zondag 11 januari 2009 18:23 schreef Irving het volgende:
[..]
Kheb geprobeerd te zien wat hij intypte, maar het is echt veel te moeilijk om te zien. Als je de aflevering kijkt nadat Dennis "Bam, dan is de buit in aflevering 1 al binnen", zie je Dennis dus achter de computer en voorover buigen, waardoor het lijkt alsof hij net begint met typen. Vervolgens typt hij niet zoveel letters, en het lijkt alsof de laatste twee hetzelfde zijn en aan de rechterkant van het toetsenbord. Iemand een idee? want ik zie het echt niet -.- Rick kan in ieder geval niet, want tijdens de test zegt Dennis dat hij hem verdenkt.
Of hij heeft gewoon gelogen en typte wel zijn eigen naam in: DeNNis.quote:Op zondag 11 januari 2009 18:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
vivienne
heeft 2 n's ook een beetje aan de rechterkant.
dat vond ik inderdaad ook ERG opvallend...quote:Op zondag 11 januari 2009 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dan is Paula ook verdacht. Toen Pieter Jan zei dat er nog geen mol was, presenteerde zij zich met een "tadaaa!" nog voordat hij vroeg of ze de mol wilde zijn.
Eigenlijk vind ik Hans wel zo'n type met zo'n bril die zich aanpast aan de lichthoeveelheidquote:Op zondag 11 januari 2009 20:35 schreef Veerboot het volgende:
Hans met z'n zonnebril ligt er inderdaad wel erg dik bovenop, maar toch: ik snap gewoon niet waarom hij anders met een zonnebril in een donkere fabriekshal gaat rondlopen (sterker nog: hij had zelfs een zaklantaarn in zijn hand).
De Ticket to Paradise-theorie vind ik ook wel mooi. Bovendien vertrekt Rick in de film Kruimeltje ook naar Amerikaquote:Op zondag 11 januari 2009 17:45 schreef debuurvrouw het volgende:
(...)
Ik geloof trouwens sterk in de Ticket to paradise- theorieRick is dus ook mijn mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |