Nee, kon alleen niet zo snel een actief macro topic vindenquote:
ICT beheer (nu nog oriëntatie jaar) en als het door gaat bij delta automatisering.quote:
Toch maar wel he? Misschien al helemaal aangezien er die 50mm 1.4 aanhangt atm.quote:
feliquote:Op donderdag 15 januari 2009 15:00 schreef Ronalld het volgende:
Gisternacht ineens explosie bij ons in de straat.. Bootje geëxplodeerd, vol in de brand.
Tevens mijn eerste plaatsing met naam.![]()
http://www.112groningen.n(...)-ij-stadskanaal.html
Laat ik dat dit weekend ook maar weer 'ns doen ja...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:16 schreef Erasmo het volgende:
Wow afgelopen week is de laptop hier gecrashed...
Gelukkig zaterdag nog een back-up gemaakt
Zoiets moet ik dus ook nog eens bouwenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Iedere dag om 00.00 sync ik m'n foto's naar mijn server (met raid-setup, dus mocht 1 disk het begeven is er nog niks aan de hand), dan nog wekelijks een back-up naar een externe hardeschijf.
Dat zou wel mooi zijn maar ik ben doordeweeks niet thuis, dus dan maar ieder weekend de externe eraan hangen...quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Iedere dag om 00.00 sync ik m'n foto's naar mijn server (met raid-setup, dus mocht 1 disk het begeven is er nog niks aan de hand), dan nog wekelijks een back-up naar een externe hardeschijf.
klinkt bekendquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:41 schreef Isdatzo het volgende:
Oke dat gaat me dan weer net te ver...quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:18 schreef Marc H het volgende:
[..]
klinkt bekend![]()
Foto's staan op een 3 disks (firmware) raid 5 op mijn werkstation, om 3 uur 's nachts een sync naar mijn server (4 disks, hardware raid), wekelijks een backup van alle belangrijke data naar een van 2 externe disken(even/oneven week), waarvan er een altijd op het werk bewaard word. (elke week wissel ik ze om).
Synctoy![]()
thx voor het progje!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 01:18 schreef Marc H het volgende:
[..]
klinkt bekend![]()
Foto's staan op een 3 disks (firmware) raid 5 op mijn werkstation, om 3 uur 's nachts een sync naar mijn server (4 disks, hardware raid), wekelijks een backup van alle belangrijke data naar een van 2 externe disken(even/oneven week), waarvan er een altijd op het werk bewaard word. (elke week wissel ik ze om).
Synctoy![]()
Die is wel heul tofquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:46 schreef PdeHoog het volgende:Mijn prijs van de wedstrijd van vorige maand is binnen
![]()
[ afbeelding ]
die dus
Vond ik ookquote:Op zaterdag 17 januari 2009 14:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die is wel heul tof [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |