abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 13:02:48 #1
42184 crew  DaMart
pi_64911172

De plek voor je beslommeringen als single!

Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en sex! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar

Wel even een grande note: het is geen Slowchat.

Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 10 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.

De OP: FokWiki/Singles
  zondag 11 januari 2009 @ 13:03:21 #2
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64911183
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik vind het wat clichématig "kijk mij eens niet de standaard it-nerd zijn". Maar dat ben ik, je kan wat berichtjes met hem uitwisselen om te kijken of het wat is natuurlijk.
Dus hij is ook niet creatief genoeg?
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 13:03:40 #3
42184 crew  DaMart
pi_64911190
En dit was de laatste post van het vorige deel:
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef DaMart het volgende:

[..]

Yup. Ik houd niet zo van alcohol, dus drink het ook niet. Vorig jaar wel weer eens geprobeerd, maar het is gewoon niet echt mijn ding. Dus houd ik het gewoon bij fris tijdens het stappen.

En over Hyves: ik heb het wel, maar doe er weinig mee. Af en toe een blogje of zo, of eens wat berichten uitwisselen met bekenden, maar daar houdt het ook wel mee op. Met de meeste contacten doe ook ik weinig. Na toevoegen soms even contact, vooral omdat ik nieuwsgierig ben hoe het die mensen vergaat, en daarna is er eigenlijk vooral zwijgen.
pi_64911203
tvp
  zondag 11 januari 2009 @ 13:04:22 #5
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64911208
tvp
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 11 januari 2009 @ 13:04:39 #6
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64911219
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef Elegy het volgende:

[..]

Ik vind het wat clichématig "kijk mij eens niet de standaard it-nerd zijn". Maar dat ben ik, je kan wat berichtjes met hem uitwisselen om te kijken of het wat is natuurlijk.
ja maar ja maar ik heb wel wat met it-nerds eigenlijk

Ik weet t niet, sja ik twijfel dus zal geen YES ik laat t maar weer zitten en ga mn profiel verwijderen want wordt gek van de berichtjes.
pi_64911249
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:59 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

dus belsezar binnenkort niet meer op singles?
Ik ga nergens op vooruit lopen en ik ga ook nog op vakantie binnenkort. Dus ik zie het wel, ik laat het op me afkomen mocht er wat komen/zijn
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  zondag 11 januari 2009 @ 13:07:25 #8
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64911290
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef Duimelot het volgende:

[..]

Ik weet t niet, sja ik twijfel dus zal geen YES ik laat t maar weer zitten en ga mn profiel verwijderen want wordt gek van de berichtjes.
dacht bij mezelf, even kijken bij mijnes. Bericht van kerel van 46 jaar en eentje van 42 jaar
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  zondag 11 januari 2009 @ 13:07:57 #9
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64911310
quote:

[..]

Kijk bijna iedereen die op RP zit of lexa ofzo zijn uiteindelijk uit op een relatie... en hij zal niet anders zijn...
maar wissel gewoon paar berichtjes uit en kiek dan verder... mocht je eigenlijk geen intresse in hem hebben gewoon geen intresse sturen
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_64911312
quote:

[..]

Ik vond het een aardig standaard berichtje eigenlijk. Heel slim inspelen op het uniek & jij bent speciaal gevoel (dat iedereen toch een beetje wil zijn)
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 11 januari 2009 @ 13:08:23 #11
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64911318
Jemie, ik hoor er niet bij, want k heb geen RP-profiel
  zondag 11 januari 2009 @ 13:08:53 #12
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64911328
quote:

[..]

IT nerds kan je beter scoren op got.tweakers.net
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64911334
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:07 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

dacht bij mezelf, even kijken bij mijnes. Bericht van kerel van 46 jaar en eentje van 42 jaar
Die heb ik ook weleens gehad .
Of mannen met kinderen, staan ze met hun spruit op de foto en zeggen ze dat hun uk de liefde van hun leven is en dat zijn vriendin ook goed met kinderen overweg moet kunnen. Bij mijn profiel staat: Kinderwens: geen.
Do the math!
Tap tap tap
pi_64911352
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

NL versie meer verkrijgbaar bij selexzy dus de engelstalige genomen voordeel is dat ie dan niet zo slecht vertaald is haha
Alleen deel 1 en 2 zijn uit in het Nederlands. Deel 3 kwam uit, maar alle contracten met de uitgeverij werden verbroken waardoor deel 3 nu pas in april uit komt in het Nederlands.
pi_64911378
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef mrbox het volgende:

[..]

Ik vond het een aardig standaard berichtje eigenlijk. Heel slim inspelen op het uniek & jij bent speciaal gevoel (dat iedereen toch een beetje wil zijn)
Een standaard berichtje (wat als dusdanig herkenbaar is) wat moet inspelen op het uniek en jij bent speciaal gevoel. Kan iemand me vertellen wat hier mis gaat? .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 11 januari 2009 @ 13:11:05 #16
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64911394
quote:
Op zondag 11 januari 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

NL versie meer verkrijgbaar bij selexzy dus de engelstalige genomen voordeel is dat ie dan niet zo slecht vertaald is haha
Ik vind dat je boeken indien mogelijk altijd in de originele taal moet lezen, zelfde geldt ook voor films eigenlijk.

Dus niet die laffe engelse dub onder pan's labyrinth, maar gewoon de spaanse track met onderletters.

Maar goed ik heb ook de ziekelijke neiging dat ik de originele films van remake's wil zien. En ja Abre los ojos is broeieriger dan Vanilla sky en zonder die acteer dwerg en met Penelope in beide versies

Maar goed jullie zijn al weer een onderwerp verder

RP, gisternen mezelf ook verwijderd daarzo, en ik denk dat van de week lexa er ook weer aan moet geloven. Het is wel leuk allemaal maar het concept doet het niet voor mij. Maar ware internetnerd die ik ben, denk ik dat ik gewoon mijn eigen singles site begin, en niet dat ik nu verwacht dat ik daarmee binnenloop. Maar och.. vind het wel leuk om te doen.

(maar eerst een nieuw keyboard regelen, want ik word helemaal gek deze veel te diepe toets aanslag!)
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
pi_64911407
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik ook niet.
  zondag 11 januari 2009 @ 13:11:37 #18
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_64911408
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:09 schreef Tammeh het volgende:

[..]

Alleen deel 1 en 2 zijn uit in het Nederlands. Deel 3 kwam uit, maar alle contracten met de uitgeverij werden verbroken waardoor deel 3 nu pas in april uit komt in het Nederlands.
Ik weet dat deel 1 ook in het NL is maar dies bijna overal uitverkocht...
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
  zondag 11 januari 2009 @ 13:12:02 #19
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_64911415
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Elegy het volgende:

[..]

IT nerds kan je beter scoren op got.tweakers.net
haha... ja gewoon op Gathering ronselen, paar tieten laten zien en je hebt half nerdend Nederland binnen 1 week op je hyves
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  Moderator zondag 11 januari 2009 @ 13:12:06 #20
42184 crew  DaMart
pi_64911419
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:09 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Die heb ik ook weleens gehad .
Of mannen met kinderen, staan ze met hun spruit op de foto en zeggen ze dat hun uk de liefde van hun leven is en dat zijn vriendin ook goed met kinderen overweg moet kunnen. Bij mijn profiel staat: Kinderwens: geen.
Do the math!
Herkenbaar. Ik had er altijd duidelijk in staan dat ik op zoek was naar iemand die niet rookt tot een jaar of 25 destijds. En toen kreeg ik een reactie van iemand van 34 die op elke foto met een peuk stond... .
  zondag 11 januari 2009 @ 13:12:35 #21
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_64911431
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:11 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Fieuw! Ik ben blij dat ik niet de enige ben
pi_64911432
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:11 schreef Knuffelzacht het volgende:

[..]

Ik weet dat deel 1 ook in het NL is maar dies bijna overal uitverkocht...
Ja klopt. Deel 1 en 2 wel. Maar die heb ik al.
pi_64911453
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik vind dat je boeken indien mogelijk altijd in de originele taal moet lezen, zelfde geldt ook voor films eigenlijk.
Er zijn boeken die ik wil lezen maar waarvan ik weiger om voor dat ene boek de taal te leren . Maar verder, zoveel mogelijk Engels (tenzij het origineel uit het Nederlands taalgebied komt), het budget van vertalers is daar toch een stuk hoger dan hier en dat merk je met regelmaat terug.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  zondag 11 januari 2009 @ 13:13:14 #24
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_64911455
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Daar heb ik ook nog ergens twee boeken van liggen .
Van de Vampire Chronicles vind ik ongeveer de helft goed, de rest vind ik een beetje knullig soms. Ik ben echt van de levensverhalen en niet van de 'doldwaze avonturen van Lestat'-verhalen .
Exquisite Corps van Brite vind ik erg goed, net als Lost Souls. Heb verder niet zoveel van haar gelezen maar ze schrijft leuk
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_64911470
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Ik ook niet maar aan de reacties hier te lezen mis je dan ook niets
quote:
Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef Litpho het volgende:

[..]

Een standaard berichtje (wat als dusdanig herkenbaar is) wat moet inspelen op het uniek en jij bent speciaal gevoel. Kan iemand me vertellen wat hier mis gaat? .
Het is net een 419 scam bericht
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')