Dus hij is ook niet creatief genoeg?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind het wat clichématig "kijk mij eens niet de standaard it-nerd zijn". Maar dat ben ik, je kan wat berichtjes met hem uitwisselen om te kijken of het wat is natuurlijk.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup. Ik houd niet zo van alcohol, dus drink het ook niet. Vorig jaar wel weer eens geprobeerd, maar het is gewoon niet echt mijn ding. Dus houd ik het gewoon bij fris tijdens het stappen.
En over Hyves: ik heb het wel, maar doe er weinig mee. Af en toe een blogje of zo, of eens wat berichten uitwisselen met bekenden, maar daar houdt het ook wel mee op. Met de meeste contacten doe ook ik weinig. Na toevoegen soms even contact, vooral omdat ik nieuwsgierig ben hoe het die mensen vergaat, en daarna is er eigenlijk vooral zwijgen.
ja maar ja maar ik heb wel wat met it-nerds eigenlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind het wat clichématig "kijk mij eens niet de standaard it-nerd zijn". Maar dat ben ik, je kan wat berichtjes met hem uitwisselen om te kijken of het wat is natuurlijk.
Ik ga nergens op vooruit lopen en ik ga ook nog op vakantie binnenkort. Dus ik zie het wel, ik laat het op me afkomen mocht er wat komen/zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 12:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus belsezar binnenkort niet meer op singles?
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ja maar ik heb wel wat met it-nerds eigenlijk
Ik weet t niet, sja ik twijfel dus zal geen YES ik laat t maar weer zitten en ga mn profiel verwijderen want wordt gek van de berichtjes.
Kijk bijna iedereen die op RP zit of lexa ofzo zijn uiteindelijk uit op een relatie... en hij zal niet anders zijn...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik weet t niet, sja ik twijfel dus zal geen YES ik laat t maar weer zitten en ga mn profiel verwijderen want wordt gek van de berichtjes.
Ik vond het een aardig standaard berichtje eigenlijk. Heel slim inspelen op het uniek & jij bent speciaal gevoel (dat iedereen toch een beetje wil zijn)quote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IT nerds kan je beter scoren op got.tweakers.netquote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens gehadquote:Op zondag 11 januari 2009 13:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dacht bij mezelf, even kijken bij mijnes. Bericht van kerel van 46 jaar en eentje van 42 jaar
Alleen deel 1 en 2 zijn uit in het Nederlands. Deel 3 kwam uit, maar alle contracten met de uitgeverij werden verbroken waardoor deel 3 nu pas in april uit komt in het Nederlands.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
NL versie meer verkrijgbaar bij selexzy dus de engelstalige genomenvoordeel is dat ie dan niet zo slecht vertaald is haha
Een standaard berichtje (wat als dusdanig herkenbaar is) wat moet inspelen op het uniek en jij bent speciaal gevoel. Kan iemand me vertellen wat hier mis gaat?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vond het een aardig standaard berichtje eigenlijk. Heel slim inspelen op het uniek & jij bent speciaal gevoel (dat iedereen toch een beetje wil zijn)
Ik vind dat je boeken indien mogelijk altijd in de originele taal moet lezen, zelfde geldt ook voor films eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
NL versie meer verkrijgbaar bij selexzy dus de engelstalige genomenvoordeel is dat ie dan niet zo slecht vertaald is haha
Ik ook niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, ik hoor er niet bij, want k heb geen RP-profiel
Ik weet dat deel 1 ook in het NL is maar dies bijna overal uitverkocht...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Alleen deel 1 en 2 zijn uit in het Nederlands. Deel 3 kwam uit, maar alle contracten met de uitgeverij werden verbroken waardoor deel 3 nu pas in april uit komt in het Nederlands.
haha... ja gewoon op Gathering ronselen, paar tieten laten zien en je hebt half nerdend Nederland binnen 1 week op je hyvesquote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
IT nerds kan je beter scoren op got.tweakers.net
Herkenbaar. Ik had er altijd duidelijk in staan dat ik op zoek was naar iemand die niet rookt tot een jaar of 25 destijds. En toen kreeg ik een reactie van iemand van 34 die op elke foto met een peuk stond...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens gehad.
Of mannen met kinderen, staan ze met hun spruit op de foto en zeggen ze dat hun uk de liefde van hun leven is en dat zijn vriendin ook goed met kinderen overweg moet kunnen. Bij mijn profiel staat: Kinderwens: geen.
Do the math!
Fieuw! Ik ben blij dat ik niet de enige benquote:
Ja klopt. Deel 1 en 2 wel. Maar die heb ik al.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik weet dat deel 1 ook in het NL is maar dies bijna overal uitverkocht...
Er zijn boeken die ik wil lezen maar waarvan ik weiger om voor dat ene boek de taal te lerenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik vind dat je boeken indien mogelijk altijd in de originele taal moet lezen, zelfde geldt ook voor films eigenlijk.
Exquisite Corps van Brite vind ik erg goed, net als Lost Souls. Heb verder niet zoveel van haar gelezen maar ze schrijft leukquote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog ergens twee boeken van liggen.
Van de Vampire Chronicles vind ik ongeveer de helft goed, de rest vind ik een beetje knullig soms. Ik ben echt van de levensverhalen en niet van de 'doldwaze avonturen van Lestat'-verhalen.
Ik ook niet maar aan de reacties hier te lezen mis je dan ook nietsquote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, ik hoor er niet bij, want k heb geen RP-profiel
Het is net een 419 scam berichtquote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een standaard berichtje (wat als dusdanig herkenbaar is) wat moet inspelen op het uniek en jij bent speciaal gevoel. Kan iemand me vertellen wat hier mis gaat?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |