Dus hij is ook niet creatief genoeg?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind het wat clichématig "kijk mij eens niet de standaard it-nerd zijn". Maar dat ben ik, je kan wat berichtjes met hem uitwisselen om te kijken of het wat is natuurlijk.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Yup. Ik houd niet zo van alcohol, dus drink het ook niet. Vorig jaar wel weer eens geprobeerd, maar het is gewoon niet echt mijn ding. Dus houd ik het gewoon bij fris tijdens het stappen.
En over Hyves: ik heb het wel, maar doe er weinig mee. Af en toe een blogje of zo, of eens wat berichten uitwisselen met bekenden, maar daar houdt het ook wel mee op. Met de meeste contacten doe ook ik weinig. Na toevoegen soms even contact, vooral omdat ik nieuwsgierig ben hoe het die mensen vergaat, en daarna is er eigenlijk vooral zwijgen.
ja maar ja maar ik heb wel wat met it-nerds eigenlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik vind het wat clichématig "kijk mij eens niet de standaard it-nerd zijn". Maar dat ben ik, je kan wat berichtjes met hem uitwisselen om te kijken of het wat is natuurlijk.
Ik ga nergens op vooruit lopen en ik ga ook nog op vakantie binnenkort. Dus ik zie het wel, ik laat het op me afkomen mocht er wat komen/zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 12:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dus belsezar binnenkort niet meer op singles?
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar ja maar ik heb wel wat met it-nerds eigenlijk
Ik weet t niet, sja ik twijfel dus zal geen YES ik laat t maar weer zitten en ga mn profiel verwijderen want wordt gek van de berichtjes.
Kijk bijna iedereen die op RP zit of lexa ofzo zijn uiteindelijk uit op een relatie... en hij zal niet anders zijn...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik weet t niet, sja ik twijfel dus zal geen YES ik laat t maar weer zitten en ga mn profiel verwijderen want wordt gek van de berichtjes.
Ik vond het een aardig standaard berichtje eigenlijk. Heel slim inspelen op het uniek & jij bent speciaal gevoel (dat iedereen toch een beetje wil zijn)quote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
IT nerds kan je beter scoren op got.tweakers.netquote:Op zondag 11 januari 2009 13:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens gehadquote:Op zondag 11 januari 2009 13:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dacht bij mezelf, even kijken bij mijnes. Bericht van kerel van 46 jaar en eentje van 42 jaar
Alleen deel 1 en 2 zijn uit in het Nederlands. Deel 3 kwam uit, maar alle contracten met de uitgeverij werden verbroken waardoor deel 3 nu pas in april uit komt in het Nederlands.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
NL versie meer verkrijgbaar bij selexzy dus de engelstalige genomenvoordeel is dat ie dan niet zo slecht vertaald is haha
Een standaard berichtje (wat als dusdanig herkenbaar is) wat moet inspelen op het uniek en jij bent speciaal gevoel. Kan iemand me vertellen wat hier mis gaat?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vond het een aardig standaard berichtje eigenlijk. Heel slim inspelen op het uniek & jij bent speciaal gevoel (dat iedereen toch een beetje wil zijn)
Ik vind dat je boeken indien mogelijk altijd in de originele taal moet lezen, zelfde geldt ook voor films eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
NL versie meer verkrijgbaar bij selexzy dus de engelstalige genomenvoordeel is dat ie dan niet zo slecht vertaald is haha
Ik ook niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, ik hoor er niet bij, want k heb geen RP-profiel
Ik weet dat deel 1 ook in het NL is maar dies bijna overal uitverkocht...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:09 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Alleen deel 1 en 2 zijn uit in het Nederlands. Deel 3 kwam uit, maar alle contracten met de uitgeverij werden verbroken waardoor deel 3 nu pas in april uit komt in het Nederlands.
haha... ja gewoon op Gathering ronselen, paar tieten laten zien en je hebt half nerdend Nederland binnen 1 week op je hyvesquote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef Elegy het volgende:
[..]
IT nerds kan je beter scoren op got.tweakers.net
Herkenbaar. Ik had er altijd duidelijk in staan dat ik op zoek was naar iemand die niet rookt tot een jaar of 25 destijds. En toen kreeg ik een reactie van iemand van 34 die op elke foto met een peuk stond...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die heb ik ook weleens gehad.
Of mannen met kinderen, staan ze met hun spruit op de foto en zeggen ze dat hun uk de liefde van hun leven is en dat zijn vriendin ook goed met kinderen overweg moet kunnen. Bij mijn profiel staat: Kinderwens: geen.
Do the math!
Fieuw! Ik ben blij dat ik niet de enige benquote:
Ja klopt. Deel 1 en 2 wel. Maar die heb ik al.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik weet dat deel 1 ook in het NL is maar dies bijna overal uitverkocht...
Er zijn boeken die ik wil lezen maar waarvan ik weiger om voor dat ene boek de taal te lerenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Ik vind dat je boeken indien mogelijk altijd in de originele taal moet lezen, zelfde geldt ook voor films eigenlijk.
Exquisite Corps van Brite vind ik erg goed, net als Lost Souls. Heb verder niet zoveel van haar gelezen maar ze schrijft leukquote:Op zondag 11 januari 2009 13:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik ook nog ergens twee boeken van liggen.
Van de Vampire Chronicles vind ik ongeveer de helft goed, de rest vind ik een beetje knullig soms. Ik ben echt van de levensverhalen en niet van de 'doldwaze avonturen van Lestat'-verhalen.
Ik ook niet maar aan de reacties hier te lezen mis je dan ook nietsquote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Jemie, ik hoor er niet bij, want k heb geen RP-profiel
Het is net een 419 scam berichtquote:Op zondag 11 januari 2009 13:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een standaard berichtje (wat als dusdanig herkenbaar is) wat moet inspelen op het uniek en jij bent speciaal gevoel. Kan iemand me vertellen wat hier mis gaat?.
Ik heb daar ook al een jaar of 2 geen profiel meer hoor. Al zit ik er nu wel aan te denken om er weer eens eentje te openen, gewoon om te kijken of het nu wel werktquote:Op zondag 11 januari 2009 13:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Fieuw! Ik ben blij dat ik niet de enige ben
Ik had hem net ook even op staan, maar ik meld mij dan aan & binnen 2 dagen ben ik er weer weg. Stom gedoequote:Op zondag 11 januari 2009 13:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb daar ook al een jaar of 2 geen profiel meer hoor. Al zit ik er nu wel aan te denken om er weer eens eentje te openen, gewoon om te kijken of het nu wel werkt.
Mijn score daarop was 9/10 in 3 dagen. Leuk dat ze mijn profiel interessant vonden, maar lezen kunnen ze niet want er stond duidelijk 'Roken - anti' Als je dan toch mag kiezen bij de keurslager, doe dan maar een stukje vlees, want ik ben niet zo van het rookvleesquote:Op zondag 11 januari 2009 13:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik had er altijd duidelijk in staan dat ik op zoek was naar iemand die niet rookt tot een jaar of 25 destijds. En toen kreeg ik een reactie van iemand van 34 die op elke foto met een peuk stond....
6 cent per woord. Olé.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn boeken die ik wil lezen maar waarvan ik weiger om voor dat ene boek de taal te leren. Maar verder, zoveel mogelijk Engels (tenzij het origineel uit het Nederlands taalgebied komt), het budget van vertalers is daar toch een stuk hoger dan hier en dat merk je met regelmaat terug.
het ging meer om zn profiel tekst, iedereen vind me altijd cute dat is niet speciaal meerquote:Op zondag 11 januari 2009 13:08 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vond het een aardig standaard berichtje eigenlijk. Heel slim inspelen op het uniek & jij bent speciaal gevoel (dat iedereen toch een beetje wil zijn)
Dat idee heb ik dus ook. Die eerste mailtjes gaan alleen maar over wat je werk is en waar je woont, wat je studeert. Het is altijd hetzelfde verhaaltje. Alsof je iets leuks in de winkel ziet hangen en even moet uitproberen of het je wel past.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:15 schreef dawg het volgende:
Datingsites werkt voor mij niet. Veel te geforceerd dus, naar mijn mening.
Daar kun je op sturen door in je eigen tekst ook iets van die strekking te zetten.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het ging meer om zn profiel tekst, iedereen vind me altijd cute dat is niet speciaal meer
zou t wel es leuk vinden een berichtje te krijgen met 'boh je hebt wel een rotkop maar je profiel sprak me wel aan' ofzo
zou t daar dan mis gaan, mijn mailtjes of gesprekken gaan altijd over of ze geschoren zijn of niet, hoe 'groot' ze geschapen zijn en wat hun sexuele voorkeuren zijnquote:Op zondag 11 januari 2009 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook. Die eerste mailtjes gaan alleen maar over wat je werk is en waar je woont, wat je studeert. Het is altijd hetzelfde verhaaltje. Alsof je iets leuks in de winkel ziet hangen en even moet uitproberen of het je wel past.
Ik lees nog wel eens wat van Lovecraft, onder andere Dreams of terror and death en The road to madness en daar moet ik niet denken aan een vertaling. Prachtig die zelf verzonnen en oud engelse woorden er inquote:Op zondag 11 januari 2009 13:11 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Ik vind dat je boeken indien mogelijk altijd in de originele taal moet lezen, zelfde geldt ook voor films eigenlijk.
Dus niet die laffe engelse dub onder pan's labyrinth, maar gewoon de spaanse track met onderletters.
Maar goed ik heb ook de ziekelijke neiging dat ik de originele films van remake's wil zien. En ja Abre los ojos is broeieriger dan Vanilla sky en zonder die acteer dwerg en met Penelope in beide versies![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik lees nog wel eens wat van Lovecraft, onder andere Dreams of terror and death en The road to madness en daar moet ik niet denken aan een vertaling. Prachtig die zelf verzonnen en oud engelse woorden er inGelukkig is er een American Book Center en een De Slegte hier in de stad, dus genoeg keus
En remakes, praat me er niet vanZelfs The Birds gaan ze opnieuw verfilmen...
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:14 schreef automatic_ het volgende:
Ehm.. ik vind praten over boeken niet echt ontopic single gepraat
Misschien even terug ontopic?
ja maar als ik er op aanstuur is t niet meer spontaan hequote:Op zondag 11 januari 2009 13:17 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daar kun je op sturen door in je eigen tekst ook iets van die strekking te zetten.
Het houdt sommige singles hier wél bezigquote:
Ben je aangemeld op Paiq?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar als ik er op aanstuur is t niet meer spontaan he
ga misschien een profiel aanmaken met een hele oude foto waar ik er echt niet op uitzie
nee ik twijfelde even of ik t nog eens een kans moet geven maar heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in er energie in te steken. Geen datingsites meer voor mij.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:18 schreef MLI het volgende:
Ik heb mijn ex via een datingsite ontmoet. Maar tegenwoordig date ik niet via internet. Hoewel ik wel via fok bevriend ben geraakt met dawg. Maar eigenlijk voeg ik zelfs bijna nooit fokkers toe op msn.
Ja, en om maar te zwijgen over het feit dat het gewoon een goede melkkoe is. Er gaat volgens mij echt behoorlijk veel geld in om. Single's zijn een prima doelgroep, meeste in NL zijn hoger opgeleid, goede baan en hebben best 20 euro per maand over om te mogen reageren op kansloze oproepjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:15 schreef dawg het volgende:
Datingsites werkt voor mij niet. Veel te geforceerd dus, naar mijn mening.
Ja, maar dan krijg je straks weer een modje die PM's gaat sturen enzo & dat is niet de bedoelingquote:Op zondag 11 januari 2009 13:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het houdt sommige singles hier wél bezig
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zou t daar dan mis gaan, mijn mailtjes of gesprekken gaan altijd over of ze geschoren zijn of niet, hoe 'groot' ze geschapen zijn en wat hun sexuele voorkeuren zijn
Voor de grap zou je het bijna doen, echt zo'n ma flodder foto er bij enzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja maar als ik er op aanstuur is t niet meer spontaan he
ga misschien een profiel aanmaken met een hele oude foto waar ik er echt niet op uitzie
nee ik twijfelde even of ik t nog eens een kans moet geven maar heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in er energie in te steken. Geen datingsites meer voor mij.
Is ze ookquote:Op zondag 11 januari 2009 13:22 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Als iemand dat zo leest, dan lijkt het meer dat je op zoek bent naar een sex relatie
Nouja, ligt eraan hoe je het gesprek stuurt, ook wel. Maar ik bedoel meer dat het feit dat het puur op dating gericht is, het al geforceerd maakt, bij voorbaat. Ik kan het niet goed uitleggen verder, maar ik vind het niks.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat idee heb ik dus ook. Die eerste mailtjes gaan alleen maar over wat je werk is en waar je woont, wat je studeert. Het is altijd hetzelfde verhaaltje. Alsof je iets leuks in de winkel ziet hangen en even moet uitproberen of het je wel past.
I know... ik loop regelmatig even door de ABC, alleen ik moet eerlijk bekennen dat ik die in amsterdam wel beter vind. Deze in DH is nogal een puinbende.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:19 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik lees nog wel eens wat van Lovecraft, onder andere Dreams of terror and death en The road to madness en daar moet ik niet denken aan een vertaling. Prachtig die zelf verzonnen en oud engelse woorden er inGelukkig is er een American Book Center en een De Slegte hier in de stad, dus genoeg keus
En remakes, praat me er niet vanZelfs The Birds gaan ze opnieuw verfilmen...
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
I know... ik loop regelmatig even door de ABC, alleen ik moet eerlijk bekennen dat ik die in amsterdam wel beter vind. Deze in DH is nogal een puinbende.
Overigens ben ik geen echte boekenlezer, maar ik mag graag door de arts sektie kijken, en vroeger voor de paperback comics uiteraard. Bone FTW!
Fok! dus?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:22 schreef kwaakvaak het volgende:
Verwend? Denk het wel, maar als ik even voor mezelf spreek, zie ik toch liever een single site in de vorm van een forum. Interactie, af en toe wat meningsverschillen, maar je leert mensen wel beter kennen op deze manier.
Gooi er dan een ander topic inquote:
relax meisje.. zo'n vaart loopt het allemaal niet hoorquote:
De achterliggende gedachte is voor de meeste nog steeds niet "laten we eens lekker chatten". Maar het verplaatsen van het vleeskeuringselement heeft op zich wel wat, ja. Alhoewel Paiq in de praktijk toch nooit echt resultaat op heeft geleverd.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:21 schreef automatic_ het volgende:
Vind het ook niet zo gedwongen, omdat het meer een chatsite is
Fok met een bepaalde doelgroep differentiatie gaat best werken denk ikquote:
Nee, oke. Het is ideaal om iemand te zoeken voor bepaalde dingen, maar het idee vind ik leuker dan een profiel op een datingsitequote:Op zondag 11 januari 2009 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte is voor de meeste nog steeds niet "laten we eens lekker chatten". Maar het verplaatsen van het vleeskeuringselement heeft op zich wel wat, ja. Alhoewel Paiq in de praktijk toch nooit echt resultaat op heeft geleverd.
dating.fok.nl werkte toendertijd niet, maar de opbouw van het forum was toen ook heel anders. 25 mannen en 1 vrouw bij de eerste aanmeldingen droeg ook al niet bij aan de feestvreugdequote:Op zondag 11 januari 2009 13:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Fok moet een bepaalde doelgroep differentiatie gaat best werken denk ik
Nee, juist niet. Want dat maakt het juist geforceerd. Denk ik dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:27 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Fok met een bepaalde doelgroep differentiatie gaat best werken denk ik
Er zijn wel succes verhalen van hoor, maar misschien zijn dat meer de uitzonderingen die de regel bevestigenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
De achterliggende gedachte is voor de meeste nog steeds niet "laten we eens lekker chatten". Maar het verplaatsen van het vleeskeuringselement heeft op zich wel wat, ja. Alhoewel Paiq in de praktijk toch nooit echt resultaat op heeft geleverd.
Die in Amsterdam is stukken groter en hebben ook veel meer. Ook heel veel (jawel, ontopicquote:Op zondag 11 januari 2009 13:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
I know... ik loop regelmatig even door de ABC, alleen ik moet eerlijk bekennen dat ik die in amsterdam wel beter vind. Deze in DH is nogal een puinbende.
Overigens ben ik geen echte boekenlezer, maar ik mag graag door de arts sektie kijken, en vroeger voor de paperback comics uiteraard. Bone FTW!
Ja, dat denk jij. Ik denk dat dat geforceerde (weten dat een ander ook op zoek is) voor veel mensen juist een pre is. Niet een blauwtje lopen omdat ze al een vriend heeft of omdat ze voorlopig niet wil daten, maar gewoon afgewezen worden omdat ze wel wil, maar niet met een eikel zoals jij (jij in het algemeen, niet jij als dawg) heeft wel iets eerlijks.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Want dat maakt het juist geforceerd. Denk ik dan.
Hey bijnabuurvrouwquote:
sja datingsites hebben ook suc6verhalen, als je maar genoeg mensen op een hoop gooit komt er altijd wel wat uit tochquote:Op zondag 11 januari 2009 13:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er zijn wel succes verhalen van hoor, maar misschien zijn dat meer de uitzonderingen die de regel bevestigen
hangt van de sfeer af denk ik, als je de nadruk op dating legt wel ja. Als de nadruk op single's legt niet volgens mij. De meeste van die single sites zijn toch bezig met relaties en dating.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:28 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Want dat maakt het juist geforceerd. Denk ik dan.
Tuurlijk hebben ze success, power by numbers werkt altijd. Als je een handgranaat in een volle arena (bij voorkeur tijdens de toppers) gooit maak je meer slachtoffers dan diezelfde handgranaat op het noordzeestrand in de winter.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja datingsites hebben ook suc6verhalen, als je maar genoeg mensen op een hoop gooit komt er altijd wel wat uit toch
vooralsnog zie ik in fok ook geen dating kansen zitten geloof ik.
Heb al zovaak geroepen maar nog steeds geen date gehad hoor
Ja, maar dat gaat vanzelf. Kijk maar naar hoeveel Fok!stellen er alleen al zijn. Dat is op andere fora denk ik niet veel anders, je hoeft toch niet zo expliciet daarin te zijn, dmv doelgroep differentiatie ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:32 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
hangt van de sfeer af denk ik, als je de nadruk op dating legt wel ja. Als de nadruk op single's legt niet volgens mij. De meeste van die single sites zijn toch bezig met relaties en dating.
Een vriend van me heeft ook zijn huidige vriendin via een datingsite leren kennen. Dus het kan wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja datingsites hebben ook suc6verhalen, als je maar genoeg mensen op een hoop gooit komt er altijd wel wat uit toch
Sinds wanneer groeten wij rijksleiders elkaar niet De Baas?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Die in Amsterdam is stukken groter en hebben ook veel meer. Ook heel veel (jawel, ontopic!) van die datingboeken
BoneLas ik bij een vriend altijd. Hopelijk komt de film nog eens uit
Paiq is stom. Ik heb me credits opgemaakt aan het offline lijken voor bepaalde mensenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er zijn wel succes verhalen van hoor, maar misschien zijn dat meer de uitzonderingen die de regel bevestigen
Inderdaad. Op een ander forum waar ik zit/zat, daar is het lopende band werk.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat vanzelf. Kijk maar naar hoeveel Fok!stellen er alleen al zijn. Dat is op andere fora denk ik niet veel anders, je hoeft toch niet zo expliciet daarin te zijn, dmv doelgroep differentiatie ofzo.
ik geloof dat soort wel degelijk soort zoekt. Kijk hier naar de singles reeks, er komt steeds vers bloed bij. Dat is toch een klein stukje versplintering binnen een groter geheel. Dus ik denk dat als je een groter geheel maakt van de single's zich dat vanzelf weer versplinterd in allerlij kleine subgroepjes. En ja daar kunnen best stelletjes uit voorkomen, maar de insteek moet niet zijn dat het een dating site is. Althans dat denk ik dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:35 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat vanzelf. Kijk maar naar hoeveel Fok!stellen er alleen al zijn. Dat is op andere fora denk ik niet veel anders, je hoeft toch niet zo expliciet daarin te zijn, dmv doelgroep differentiatie ofzo.
Hey Elegyquote:
Tsss! Weet ik ook dat ik offline sta bij je!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Paiq is stom. Ik heb me credits opgemaakt aan het offline lijken voor bepaalde mensen. Vind het alleen nog maar leuk om te zien wat voor een cijfer mijn foto's hebben
![]()
Toen ik het vorige week ofzo net ontdekt had vond ik het wel grappig. Maar het grappige was al snel weer verdwenen.
Dat zijn ook de succesverhalen waar mee geschermd wordt. Logisch ook, je gaat als automerk bijvoorbeeld ook niet vertellen hoeveel auto's van jou crashen, tenzij de bestuurders er heelhuids zijn uitgekomen (want goede veiligheid is dan weer een goed punt)quote:Op zondag 11 januari 2009 13:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een vriend van me heeft ook zijn huidige vriendin via een datingsite leren kennen. Dus het kan wel.
Nooit, nooit, nooit meer. Alhoewel ergens gedetacheerd zitten en daar vervolgens weggaan wel mogelijkheden biedt...quote:Op zondag 11 januari 2009 13:39 schreef Elegy het volgende:
De kans dat je op je werk iemand tegenkomt lijkt me vele malen groter dan op zo'n site.
Nee hoor jij niet :pquote:Op zondag 11 januari 2009 13:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tsss! Weet ik ook dat ik offline sta bij je!![]()
Maar ze heeft nog net een streepje voor vanwege internet?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:38 schreef Leanne het volgende:
OT: mijn broer heeft ook zijn vriendin via internet leren kennen. Afgezien van dat ik niet zo te spreken ben over haarzijn ze wel alweer een aantal jar gelukkig.
Er zijn al meer dan 25 Fok!-baby's (gedefinieerd als kinderen van ouders die elkaar via Fok! hebben leren kennen), dus ja, die zijn er.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:41 schreef MooieLuL het volgende:
¿zijn er nou serieus mensen hier op fok die via deze site dus met elkaar gaan daten?
Volgens mij wordt er heel wat afgeneukt in nederland dmv fokquote:Op zondag 11 januari 2009 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn al meer dan 25 Fok!-baby's (gedefinieerd als kinderen van ouders die elkaar via Fok! hebben leren kennen), dus ja, die zijn er.
Ja, en die zijn er dus al. Gewone fora, over vanalles en nog wat. Zoals bijv Fok!.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:38 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ik geloof dat soort wel degelijk soort zoekt. Kijk hier naar de singles reeks, er komt steeds vers bloed bij. Dat is toch een klein stukje versplintering binnen een groter geheel. Dus ik denk dat als je een groter geheel maakt van de single's zich dat vanzelf weer versplinterd in allerlij kleine subgroepjes. En ja daar kunnen best stelletjes uit voorkomen, maar de insteek moet niet zijn dat het een dating site is. Althans dat denk ik dan.
Jij hebt net voordat je wegging eventjes de afdelingsmanageresse verleid? Heldquote:Op zondag 11 januari 2009 13:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nooit, nooit, nooit meer. Alhoewel ergens gedetacheerd zitten en daar vervolgens weggaan wel mogelijkheden biedt....
Ik denk ook dat veel mensen op die sites gewoon daten om het daten. Zoveel mogelijk mensen daten, omdat dan de kans groter is dat het met iemand ene keer klikt. Dat deed die vriend dus ook. Ik geloof dat hij op een gegeven moment 4 dates in 1 week had of zoquote:Op zondag 11 januari 2009 13:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat zijn ook de succesverhalen waar mee geschermd wordt. Logisch ook, je gaat als automerk bijvoorbeeld ook niet vertellen hoeveel auto's van jou crashen, tenzij de bestuurders er heelhuids zijn uitgekomen (want goede veiligheid is dan weer een goed punt)
Ik denk dat de geslaagde dates via die sites (en dan dus niet alleen de sexdates maar diegenen waar langdurige relaties uit zijn ontstaan) afgezet tegen de hoeveelheid leden marginaal is. De kans dat je op je werk iemand tegenkomt lijkt me vele malen groter dan op zo'n site.
Dat denk ik ook wel, ja. Maar ach, why not?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er heel wat afgeneukt in nederland dmv fok
Fieuw!quote:Op zondag 11 januari 2009 13:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee hoor jij niet :p
Jij praat niet tot ziekens toe tegen mij
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Er zijn al meer dan 25 Fok!-baby's (gedefinieerd als kinderen van ouders die elkaar via Fok! hebben leren kennen), dus ja, die zijn er.
Komen de meeste eindelijk eens buiten de deurquote:Op zondag 11 januari 2009 13:45 schreef Tammeh het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, ja. Maar ach, why not?
Ja, dat kan ook natuurlijk. Kwestie van kansen spreiden/niet op één paard wedden/risicoberekening etc. Hoewel ik me dan afvraag hoe je dan al die dates ingaat, het lijkt me dat als ze zo snel op elkaar volgen dat de volgende date het moet opnemen tegen een verse herinnering, of die nou positief of negatief was. Dat is ook niet echt bevorderlijk om mensen te leren kennen.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk ook dat veel mensen op die sites gewoon daten om het daten. Zoveel mogelijk mensen daten, omdat dan de kans groter is dat het met iemand ene keer klikt. Dat deed die vriend dus ook. Ik geloof dat hij op een gegeven moment 4 dates in 1 week had of zo.
kan ik je foto een cijfer geven???quote:Op zondag 11 januari 2009 13:37 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Paiq is stom. Ik heb me credits opgemaakt aan het offline lijken voor bepaalde mensen. Vind het alleen nog maar leuk om te zien wat voor een cijfer mijn foto's hebben
![]()
Toen ik het vorige week ofzo net ontdekt had vond ik het wel grappig. Maar het grappige was al snel weer verdwenen.
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Komen de meeste eindelijk eens buiten de deur
zullen er veel nerds ontmaagd zijn door fok?
Wees gerust: pics or it didn't happen hèquote:
uhu.. en er komen er ook wekelijks bij, en verdwijnen er weer net zoveel. Leuk spul dat internet, iedereen met een beetje verstand en klein beetje geld kans op succesquote:Op zondag 11 januari 2009 13:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, en die zijn er dus al. Gewone fora, over vanalles en nog wat. Zoals bijv Fok!.
Ja dan moet je foto's gaan beoordelen en hopen dat die van mij voorbij komenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan ik je foto een cijfer geven???
hoe doe je dat dan?
En dan zijn er nog heel veel die nog niet toe zijn aan kindjesquote:
Hihiquote:Op zondag 11 januari 2009 13:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dan moet je foto's gaan beoordelen en hopen dat die van mij voorbij komen![]()
Maar zijn dezelfde geloof ik als die ik hier op fok heb
Ik was automaat tegen gekomen daar, wel grappig
Hoeveel Fok!stellen zijn er? En hoeveel unieke leden zijn er? Dus kloons niet meegeteld. Volgens mij zou dat niet gek veel verschillen met een reguliere datingsite als RP.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
mercyfucks door meisjes die liever een onzeker nerdje 'helpen' dan nieuwe batterijen voor tarzan te kopen. Vast welquote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Los van de oorspronkelijke manier waarop je elkaar ontmoet, de uiteindelijke klik (of niet-klik) komt in levende lijve. Hoe die levende lijve ontmoeting dan tot stand is gekomen maakt dan niet zoveel meer uit.quote:
Vast wel. Alleen ik denk dat iemand daarmee te koop gaat lopen.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Precies. Succes dus, met je forum.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
uhu.. en er komen er ook wekelijks bij, en verdwijnen er weer net zoveel. Leuk spul dat internet, iedereen met een beetje verstand en klein beetje geld kans op succes
Tsja, maar straks komen die pics ineens.. en dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:48 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wees gerust: pics or it didn't happen hè
Ik denk het niet. Tarzan is, alhoewel hij nog steeds achterblijft bij het echte werk heb ik me laten vertellen, betrouwbaar. En met betrouwbaar bedoel ik onder andere "langer dan één minuut" betrouwbaarquote:Op zondag 11 januari 2009 13:51 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
mercyfucks door meisjes die liever een onzeker nerdje 'helpen' dan nieuwe batterijen voor tarzan te kopen. Vast wel
oh moet ik er dan dus eerst tig bekijkenquote:Op zondag 11 januari 2009 13:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja dan moet je foto's gaan beoordelen en hopen dat die van mij voorbij komen![]()
Maar zijn dezelfde geloof ik als die ik hier op fok heb
Ik was automaat tegen gekomen daar, wel grappig
Hey Lithquote:Op zondag 11 januari 2009 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Maar ze heeft nog net een streepje voor vanwege internet?.
Hey.
Beide niet bekend en/of goed te controleren.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoeveel Fok!stellen zijn er? En hoeveel unieke leden zijn er?
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Tarzan is, alhoewel hij nog steeds achterblijft bij het echte werk heb ik me laten vertellen, betrouwbaar. En met betrouwbaar bedoel ik onder andere "langer dan één minuut" betrouwbaar.
Kwestie van goed voorbereiden! Beetje codiene of cocaine op zijn hitlerhelmpje smeren en gaan met die banaan. En ja dat werkt prima, sterker nog durex doet het ook, de performer is aan de binnenkant voorzien van een heel klein beetje codiene. En de porno industrie wordt er coke gesnoven en gesmeerd voor de opname's.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Tarzan is, alhoewel hij nog steeds achterblijft bij het echte werk heb ik me laten vertellen, betrouwbaar. En met betrouwbaar bedoel ik onder andere "langer dan één minuut" betrouwbaar.
Dat krijg je automagisch te zien, na een tijdje.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh moet ik er dan dus eerst tig bekijken
en hoe zie je dan wat je zelf voor punt hebt?
Ik stel voor dat je dit verder uitwerkt als ingezonden brief naar de Fancy met als titel "mijn romantische eerste keer".quote:Op zondag 11 januari 2009 13:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kwestie van goed voorbereiden! Beetje codiene of cocaine op zijn hitlerhelmpje smeren en gaan met die banaan. En ja dat werkt prima, sterker nog durex doet het ook, de performer is aan de binnenkant voorzien van een heel klein beetje codiene. En de porno industrie wordt er coke gesnoven en gesmeerd voor de opname's.
Gewoon bij je profiel bij je eigen foto's kijken, daar staat de beoordeling bij. Ik zag net dat ik een 7,8 en 7,6 hebquote:Op zondag 11 januari 2009 13:53 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh moet ik er dan dus eerst tig bekijken
en hoe zie je dan wat je zelf voor punt hebt?
Eigenlijk is dat best wel eens interessant omdat uit te zoeken. Misschien in het kader van het tienjarige bestaan van Fok! kan er worden uitgezocht. Hoeveel relaties en kinderen uit Fok! zijn voorgekomen.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Beide niet bekend en/of goed te controleren.
Kwestie van leeftijd en beheersing kerel.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:56 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Kwestie van goed voorbereiden! Beetje codiene of cocaine op zijn hitlerhelmpje smeren en gaan met die banaan. En ja dat werkt prima, sterker nog durex doet het ook, de performer is aan de binnenkant voorzien van een heel klein beetje codiene. En de porno industrie wordt er coke gesnoven en gesmeerd voor de opname's.
Tussen de 7 en de 8 heb je al vrij snel bij paiqquote:Op zondag 11 januari 2009 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon bij je profiel bij je eigen foto's kijken, daar staat de beoordeling bij. Ik zag net dat ik een 7,8 en 7,6 heb.
Ik ben goed.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon bij je profiel bij je eigen foto's kijken, daar staat de beoordeling bij. Ik zag net dat ik een 7,8 en 7,6 heb.
Over welke site gaat dit?quote:Op zondag 11 januari 2009 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
heb t al gevonden moest je bij instellingen aanvinken.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:57 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat krijg je automagisch te zien, na een tijdje.
Jammer dat ze de "vergelijkbare foto's" net hebben weggehaald. Dat was nog het leukste.
Dat ga ik ook eens proberen en kijken of ik zo hoog kan scoren.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tussen de 7 en de 8 heb je al vrij snel bij paiq
haha.. ja dat zou een bak zijn he, of schrijven als een onzeker pubertje en opsturen naar de breakout.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:57 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je dit verder uitwerkt als ingezonden brief naar de Fancy met als titel "mijn romantische eerste keer".
Je kan zelf ook ff mensen beoordelen kan je gelijk zien hoe dat "werkt" en ook oneliners versturenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb t al gevonden moest je bij instellingen aanvinken.
ja jammer dat ik niet zie waarmee ik vergeleken wordt want een 9,7 is wel erg hoog![]()
en als ik zelf dat foto vergelijken doe zie je toch vaak een mindere met een wat leukere
echt eerlijk kan je t niet noemen toch!?
Paiq was ik van plan om een keer te gaan checken.quote:
ik had het hier over onzekere nerdjes hequote:Op zondag 11 januari 2009 13:58 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kwestie van leeftijd en beheersing kerel.
Patser.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben goed.Ik sta er al een tijdje op maar deed er niks mee maar wel een 9,2 voor de foto
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:01 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
haha.. ja dat zou een bak zijn he, of schrijven als een onzeker pubertje en opsturen naar de breakout.
"Zenuwachtig als ik was, moest ik van die mevrouw eerst mijn pikje in potje met wit poeder steken. Maar ik was zo nerveus dat ik er per ongeluk het potje om stoten. Boos dat ze werdt. Maar nadat het poeder opgeveegt was, ging ze liggen en mocht ik haar nemen. Ging niet helemaal goed, voelde beetje raar aan, mijn pik was minder gevoelig dan dat ik thuis met atrix aan de slag ga. Na 5 minuten hield ik het niet meer en kwam ik klaar. Het was geweldig en ik wilde nog wel een keertje. Maar ik moest snel gaan vertelde ze, want haar man kon elk moment thuis komen."
Ik moest ook weer even zoeken naar wat dingen, al is het menu wel wat logischer geworden.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:05 schreef mrbox het volgende:
Hey Paiq heeft een nieuwe layout.... wordt er niet echt beter op
jij hebt een motorquote:Op zondag 11 januari 2009 14:10 schreef JonKeL het volgende:
Gadverdamme nu is paiq echt helemaal stom geworden.
Mijn foto's varieren van 8,6 tot 9,4
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vooralsnog zie ik in fok ook geen dating kansen zitten geloof ik.
Heb al zovaak geroepen maar nog steeds geen date gehad hoor
Mijn foto's van 9.2 tot 10quote:Op zondag 11 januari 2009 14:10 schreef JonKeL het volgende:
Gadverdamme nu is paiq echt helemaal stom geworden.
Mijn foto's varieren van 8,6 tot 9,4
ik heb m nog niet GEHAD dan tochquote:Op zondag 11 januari 2009 14:28 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
* PrincePolly streept de tekst voor a.s. zaterdagavond weer door in zijn agenda en maakt nieuwe plannen
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn dan vast duidelijkere fotos dan in je fobo
Vind je?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moest ook weer even zoeken naar wat dingen, al is het menu wel wat logischer geworden.
Volgens mij zit je dan bij contacten te kijken ?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg ik wou ook fototjes kijken op paiq
Braaf snel aangemeld maar bij fototjes kijen krijg ik alleen een silouette net als bij een fok fobo zonder foto en als ik er op een klik gebeurt er niks
Stomme paiq
En nu?
Je eigen foto's moeten eerst 'gekeurd' worden dacht ik & als je met iemand praat, dan krijg je een foto pas later te zienquote:Op zondag 11 januari 2009 14:38 schreef rhubarbje het volgende:
Nou zeg ik wou ook fototjes kijken op paiq
Braaf snel aangemeld maar bij fototjes kijen krijg ik alleen een silouette net als bij een fok fobo zonder foto en als ik er op een klik gebeurt er niks
Stomme paiq
En nu?
Heeeel snel groot wordenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neehopelijk later als ik groot ben
Ow ahaquote:Op zondag 11 januari 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je eigen foto's moeten eerst 'gekeurd' worden dacht ik & als je met iemand praat, dan krijg je een foto pas later te zien
Dat is dus het hele idee/concept van Paiq, dat je niet meteen iemand kan beoordelen op het uiterlijk.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow aha
Ff overwegen of dat de moeite wel is voor een zondagmiddagtijdverdrijf
Ja, maar daar kan je verder niets mee, alleen klikkenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
Nietus je kon toch 2 fotos vergelijken en dan zeggen die is leuk die is stom
Dat vond ik wel gezellig
ga je naar menu en dan bij acties, fotos beoordelenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
Dat vond ik wel gezellig
Ja klopt. Dat deed ik veel. Alleen de meest vreemde keuzes krijg je. Alle twee zo lelijk en dan moet je er een een duim omhoog gevenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:42 schreef rhubarbje het volgende:
Dat vond ik wel gezellig
HAd ik al maar daar kreeg ik dus die 2 siloutte dingen en doet ie niksquote:Op zondag 11 januari 2009 14:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ga je naar menu en dan bij acties, fotos beoordelen
Ik heb maar een 6-je..Heeft iemand een scheermesje voor mequote:Op zondag 11 januari 2009 14:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een 8 en een 8,6. Goed voor de ego
.
Zullen we samen snijden?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb maar een 6-je..Heeft iemand een scheermesje voor me
ja of een heel wazige en de ander is heel lelijkquote:Op zondag 11 januari 2009 14:44 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja klopt. Dat deed ik veel. Alleen de meest vreemde keuzes krijg je. Alle twee zo lelijk en dan moet je er een een duim omhoog geven
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zullen we samen snijden?
Al heb ik er ook een 8.2 en een 7,9 bijzitten![]()
Kom maar hier. Je mag mijn punten hebben CGquote:Op zondag 11 januari 2009 14:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik heb maar een 6-je..Heeft iemand een scheermesje voor me
Vreemd. Sinds gisteren is er een nieuw systeem op Paiq, dus misschien zitten er nog wat bugs in ofzo?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ow paiq is gewoon kapot bij mij denk ik want dat van instellingen werkt bij mij ook al niet
Blijft ie een kwartier hangen op laden
Dan maa geen mensjes kijken
Ach, het lijkt op elkaarquote:Op zondag 11 januari 2009 14:48 schreef mrbox het volgende:
Sommige staan of in lingerie of in bikini er op.... bikini kan ik nog enigsinds "begrijpen" maar lingerie
Net alsof dat helptquote:Op zondag 11 januari 2009 14:48 schreef Belsezar het volgende:
Kom maar hier. Je mag mijn punten hebben CG
maar dan een in bikini en de ander in lingeriequote:Op zondag 11 januari 2009 14:48 schreef mrbox het volgende:
Sommige staan of in lingerie of in bikini er op.... bikini kan ik nog enigsinds "begrijpen" maar lingerie
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Net alsof dat helpt
Ik ga maar even wegkwijnen in m'n verdriet
Ja maar bij bikini kan het argument "vakantie foto" nog aanvoeren maar lingeriequote:
Hahaquote:Op zondag 11 januari 2009 14:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar bij bikini kan het argument "vakantie foto" nog aanvoeren maar lingerie
Ik denk het want ik dacht dan log ik maar uit en ff in (altijd de oplossing als iets niet werkt) en toen dacht ik hmmm wachtwoord... dat heb ik nooit ontvangn dus ik duw zo op ja fuck ik weet mn wachtwoord niet (knopje heette iets anders geloof ik maar ach het is allemaal het zelfde) en toen kreeg ik de aanmeldingbevestigingslink weer maar dan kom ik weer op dezelfde pagina vanuit waar ik niks kanquote:Op zondag 11 januari 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vreemd. Sinds gisteren is er een nieuw systeem op Paiq, dus misschien zitten er nog wat bugs in ofzo?
Dat is voor al die mannen die op sexy setjes vallenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja maar bij bikini kan het argument "vakantie foto" nog aanvoeren maar lingerie
oke.. nog 1 postquote:
Ik denk te helpen is het weer niet goed. Ik hoop dat je wel wat blijer bent als ik langskom als ik terug ben in maartquote:Op zondag 11 januari 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Net alsof dat helpt
Ik ga maar even wegkwijnen in m'n verdriet
Ik vraag me altijd af wat vrouwen ermee willen bereiken met het plaatsen van een bikinifoto op datingsites. Zijn ze zo wanhopig dat ze alles in de strijd gooien, of zoeken ze iemand alleen maar om hun lusten op te botvieren en proberen ze die zo te lokken?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:48 schreef mrbox het volgende:
Een 9.6 kan echt niet langsgaan bij een 6-je hoor.. Dat is niet goed voor jequote:Op zondag 11 januari 2009 14:53 schreef Belsezar het volgende:
Ik denk te helpen is het weer niet goed. Ik hoop dat je wel wat blijer bent als ik langskom als ik terug ben in maart
Ik denk dat dat lokken voor een groot deel mee speeltquote:Op zondag 11 januari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat vrouwen ermee willen bereiken met het plaatsen van een bikinifoto op datingsites. Zijn ze zo wanhopig dat ze alles in de strijd gooien, of zoeken ze iemand alleen maar om hun lusten op te botvieren en proberen ze die zo te lokken?
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
of een aangekleed en de andere met weinig aan?
Ja begin je dan juist af te vragen oke wat is er mis met jouquote:Op zondag 11 januari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af wat vrouwen ermee willen bereiken met het plaatsen van een bikinifoto op datingsites. Zijn ze zo wanhopig dat ze alles in de strijd gooien, of zoeken ze iemand alleen maar om hun lusten op te botvieren en proberen ze die zo te lokken?
Je hebt je vandaag pas aangemeld?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk het want ik dacht dan log ik maar uit en ff in (altijd de oplossing als iets niet werkt) en toen dacht ik hmmm wachtwoord... dat heb ik nooit ontvangn dus ik duw zo op ja fuck ik weet mn wachtwoord niet (knopje heette iets anders geloof ik maar ach het is allemaal het zelfde) en toen kreeg ik de aanmeldingbevestigingslink weer maar dan kom ik weer op dezelfde pagina vanuit waar ik niks kan
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel onhandig en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel stom
Ik haat paiq
Als ik via zo'n site zoek, dan ben ik wel op zoek naar iets serieus. En op de een of andere manier kan ik me bij profielen met zulke foto's niet voorstellen dat zij er hetzelfde in staan, dus kijk ik liever verder... hoe leuk ze er misschien ook uitzien in bikiniquote:Op zondag 11 januari 2009 14:54 schreef rhubarbje het volgende:
Ach doet het er toe?
Het is toch leuk om te zien?
Dat herken ik welquote:Op zondag 11 januari 2009 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik via zo'n site zoek, dan ben ik wel op zoek naar iets serieus. En op de een of andere manier kan ik me bij profielen met zulke foto's niet voorstellen dat zij er hetzelfde in staan, dus kijk ik liever verder... hoe leuk ze er misschien ook uitzien in bikini.
Onzekerheid. Die meiden willen gewoon allemaal hoge punten krijgen om zo hun eigen onzekerheid weer iets op te krikken. Zo werkt het nou eenmaal in deze tijd denk ik. Zelfde zie je hier op Fok! bij USerfoto's.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan denk je toch jummie!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ik via zo'n site zoek, dan ben ik wel op zoek naar iets serieus. En op de een of andere manier kan ik me bij profielen met zulke foto's niet voorstellen dat zij er hetzelfde in staan, dus kijk ik liever verder... hoe leuk ze er misschien ook uitzien in bikini.
Of je neemt wel een fobo en dergelijke maar laat je eigenwaarde niet afhangen van reacties op internet?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:58 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Onzekerheid. Die meiden willen gewoon allemaal hoge punten krijgen om zo hun eigen onzekerheid weer iets op te krikken. Zo werkt het nou eenmaal in deze tijd denk ik. Zelfde zie je hier op Fok! bij USerfoto's.
Verder ook wel te begrijpen denk ik.
Dat is ook de reden dat ik geen fobo heb. Dan krijg je zo allemaal geen reacties enzo en dan denk je kut ik ben zeker lelijk en fatboi enzo en ik ga maar eens een hoge flat opzoeken
ja en dan kan jij dus aangeven ik ga voor een bikini tiepje dat waarschijnlijk een neukerdje zoektquote:Op zondag 11 januari 2009 14:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat ook nog eens, was me niet eens zo opgevallen nog
![]()
Idd. Mijn 8,1 (ofzo) is met een foto waarvan ik weet; dat gaat scorenquote:Op zondag 11 januari 2009 14:58 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Onzekerheid. Die meiden willen gewoon allemaal hoge punten krijgen om zo hun eigen onzekerheid weer iets op te krikken. Zo werkt het nou eenmaal in deze tijd denk ik. Zelfde zie je hier op Fok! bij USerfoto's.
Dat is ook de reden dat ik geen fobo heb. Dan krijg je zo allemaal geen reacties enzo en dan denk je kut ik ben zeker lelijk en fatboi enzo en ik ga maar eens een hoge flat opzoeken
Of je neemt dat laatste kleingeschreven zinnetje serieus.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Of je neemt wel een fobo en dergelijke maar laat je eigenwaarde niet afhangen van reacties op internet?
Lijkt me nog een beter idee
Ontzettend veel mensen denken wel zoquote:Op zondag 11 januari 2009 15:01 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Of je neemt dat laatste kleingeschreven zinnetje serieus.
Dus houd je jezelf bewust voor de gek.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Idd. Mijn 8,1 (ofzo) is met een foto waarvan ik weet; dat gaat scoren
Dan willen wij die foto ook even zien ter verificatie natuurlijkquote:Op zondag 11 januari 2009 15:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Idd. Mijn 8,1 (ofzo) is met een foto waarvan ik weet; dat gaat scoren
sja ik heb een gewoon gekleede normale foto van mezelf op paiq en toch een 9,7quote:Op zondag 11 januari 2009 14:58 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja weet ik daarom staat het er ook, maar het zal in mijn geval denk ik anders zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ontzettend veel mensen denken wel zo
alles wordt serieus genomen hier!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:01 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Of je neemt dat laatste kleingeschreven zinnetje serieus.
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:03 schreef automatic_ het volgende:
Ik zie nu een kerel die uit bad komt met heel veel sop voor z'n lul.
Ja ehh heel leuk, maar serieus is anders :/
Nou zo werkt het niet echt hoor.... iig voeger was het gewoon meer zo van ze kiezen 2 foto's die ongeveer het zelfde scoren en aan de hand daarvan wordt uiteindelijk een score bepaaldquote:Op zondag 11 januari 2009 15:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en dan kan jij dus aangeven ik ga voor een bikini tiepje dat waarschijnlijk een neukerdje zoekt
of
ik ga voor de aangeklede misschien iets serieuzere
dus niet alleen t uiterlijk, maar jouw voorkeur naar uitgaat
zo kon ik al kiezen tussen een fiets en een motor
een klusjesman en een luilak in bed
Een overdreven ontblote zwartwit foto of een nerd met dvd's op de achtergrond
om maar wat te noemen
Als je op zoek bent oid dan zou het eigenlijk allemaal zonder foto moeten vind ik. Dan kun je namelijk beoordelen op hoe iemand is en niet op hoe iemand er uit ziet.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja ik heb een gewoon gekleede normale foto van mezelf op paiq en toch een 9,7
ik ga dan twijfelen aan t geen naast me op de andere foto heeft gestaan en kan het ook niet meer serieus of egostrelend noemen
kijk een mooie 8 ofzo die heb je dan zelf verdient maar hoger?? dan klopt er ook iets niet
en je mag best een fobo, ik zal reageren hoor
trouwens ik krijg ook heel verschillende reacties op mn fobo van hele leuke maar ik ben ook al creepy genoemd
Geef hem ee 2!quote:
Straks date je een onwijs aardig meisje maar zo lelijk dat je piemel spontaan dienst weigertquote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als je op zoek bent oid dan zou het eigenlijk allemaal zonder foto moeten vind ik. Dan kun je namelijk beoordelen op hoe iemand is en niet op hoe iemand er uit ziet.
Anders ga je toch selecteren of je word zelfs niet geselecteerd, terwijl bepaalde dekseltjes misschien wel prima hadden gepost op bepaalde potjes.
Je kan geen cijfer geven. Je moet alleen klikken wie je voorkeur heeft en op basis van die kliks krijg je een cijfer (of naja, zo begreep ik hetquote:
Ik geef niks om cijfersquote:Op zondag 11 januari 2009 14:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Een 9.6 kan echt niet langsgaan bij een 6-je hoor.. Dat is niet goed voor je
Wel een goed cijfer geven hequote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Om dat te voorkomen moet je als je interesse hebt na een aantal X wel een keer om een foto vragen ja. Dalijk is ze echt Ugghh enzo dan moet je ze gewoon op tijd wieberen, en komt er geen date.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Straks date je een onwijs aardig meisje maar zo lelijk dat je piemel spontaan dienst weigert
Word je ook niet happy van denk ik
Try mequote:
Ik niet met een profiel met een verhaaltje ofzoquote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
Staat nu bijna iedereen hier op een datingsite?
You got me bothquote:
k wilde wel maar de verdomde datingssite wilde me gewoon niet hebbenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
daarom zie ik pas zaterdag of je een rotkop hebt of niet tochquote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Als je op zoek bent oid dan zou het eigenlijk allemaal zonder foto moeten vind ik. Dan kun je namelijk beoordelen op hoe iemand is en niet op hoe iemand er uit ziet.
Anders ga je toch selecteren of je word zelfs niet geselecteerd, terwijl bepaalde dekseltjes misschien wel prima hadden gepost op bepaalde potjes.
Kom maar langsquote:
Jij ook al.quote:
Nope. Will never do that. Te triest vind ik dat. Ik zal maar niet echt zeggen wat ik daarvan vind, want dan stoot ik blijkbaar iedereen hier voor hun koppie.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef Bengeltje het volgende:
Beetje jammer B..quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
k wilde wel maar de verdomde datingssite wilde me gewoon niet hebbenhahahha
Kan het dan ook anders? Niet dat ik er een wil aanmaken.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik niet met een profiel met een verhaaltje ofzo
Het schiet alleen niet opquote:
Je zegt al Te triest.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nope. Will never do that. Te triest vind ik dat. Ik zal maar niet echt zeggen wat ik daarvan vind, want dan stoot ik blijkbaar iedereen hier voor hun koppie.
Ja precies: zelfbescherming. Heb ik een keer kans op een date met een ouwe, ga ik hem natuurlijk niet weggooien door een foto te showen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
daarom zie ik pas zaterdag of je een rotkop hebt of niet toch
Vanavond 8 uurquote:
datquote:Op zondag 11 januari 2009 15:14 schreef Sebas. het volgende:
[..]
Het schiet alleen niet op
Er is nooit iemand van je 'matches' online, behalve die meid waar je echt niks in ziet en die maar tegen je aan blijft lulllen
Ik wou ook fototjes kijken op paiqquote:
Nee, dat is echt maar zeeer ligt lichtquote:Op zondag 11 januari 2009 15:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je zegt al Te triest.Is dat niet al erg genoeg?
Hoe kan ik het goedmaken met je CG?quote:
Anders komt CG ook!quote:
Waarom daar foto's plaatsen als hier ook genoeg singles zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wou ook fototjes kijken op paiq
Maar het lukt me niet me aan te melden
meid?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef automatic_ het volgende:
Haha, wat een vervelende meiden hebben jullie dan in je lijstje!
Dan weet je hoe de andere persoon op de foto stondquote:Op zondag 11 januari 2009 15:14 schreef ArTiC het volgende:
Volgens mij zit ik op paiq voor blinden want mijn foto heeft een 9
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:14 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ja precies: zelfbescherming. Heb ik een keer kans op een date met een ouwe, ga ik hem natuurlijk niet weggooien door een foto te showen.
Er is ook zo iets al de "blokkeer knop" op paiq hequote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat![]()
ze blijft maar berichtjes sturen en is 24/7 online op paiq
In dat geval zeg ik waarom wachten tot 8 uur!quote:
Of je zegt gewoon niks terugquote:Op zondag 11 januari 2009 15:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er is ook zo iets al de "blokkeer knop" op paiq he![]()
ssst ik ben niet eens singlequote:Op zondag 11 januari 2009 15:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Waarom daar foto's plaatsen als hier ook genoeg singles zijn.
Hier posten die foto's.Heb je gelijk contact.
voordat ik die aan kan klikken heeft ze me al aangesproken en dan vind ik het lulligquote:Op zondag 11 januari 2009 15:18 schreef mrbox het volgende:
[..]
Er is ook zo iets al de "blokkeer knop" op paiq he![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
In dat geval zeg ik waarom wachten tot 8 uur!
Ik kom er nu aan!
helpt nietquote:
Gewoon blokkerenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voordat ik die aan kan klikken heeft ze me al aangesproken en dan vind ik het lullig
ow wacht... wat heb ik gemist?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je vannacht nog niet genoeg gekregen??
Lol, je raakt zelfs vanslag.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Nee, dat is echt maar zeeer ligt lichtuitgedrukt.
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
voordat ik die aan kan klikken heeft ze me al aangesproken en dan vind ik het lullig
Shoo!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ssst ik ben niet eens single
Ik verveelde me op zondagmiddag
Waaromquote:
Niet single en in een single-topic...quote:Op zondag 11 januari 2009 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oja, was ik even vergeten.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Meerdere redenaties konden erachter zitten.. vandaarquote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom
B ze wil ons niet geloof ik
Had ik al voor ik hier kwamquote:Op zondag 11 januari 2009 15:21 schreef Ludootje het volgende:
Wat, mensen hier die PaiQ weer herontdekt hebben?
Zoals?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Meerdere redenaties konden erachter zitten.. vandaar
Moet kunnen... als men maar leuk meehelpt.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Niet single en in een single-topic...
Ow CG komt om 8 uur, ik wil B voor mezelfquote:
Stiekem wel jaquote:Op zondag 11 januari 2009 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Moet kunnen... als men maar leuk meehelpt.
Ik ben weer beter dus ik kan er tegen aanquote:Op zondag 11 januari 2009 15:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Heb je vannacht nog niet genoeg gekregen??
Altijd uit gaan van het positieve.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow CG komt om 8 uur, ik wil B voor mezelf
ow CG komt.. gadver wil ik niet, ga eerder
Zou niet durven. Zeker weten doe je zoiets nooit.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:24 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Stiekem wel ja![]()
suggereer je indirect dat er meer zijn...?
Aah niet zo onzekerquote:Op zondag 11 januari 2009 15:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow CG komt om 8 uur, ik wil B voor mezelf
ow CG komt.. gadver wil ik niet, ga eerder
Tja, jammer maar niks aan te doen helaasquote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Waarom
B ze wil ons niet geloof ik
Anders zitten wij eens even prachtig op een lijn!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Altijd uitgaan van het positieve.![]()
quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
Aah niet zo onzeker
Altijd van het positieve uit gaan natuurlijk!
Hey B! Hoe is't er nou mee?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ben weer beter dus ik kan er tegen aan
Net zo oud als ik natuurlijk, maar ik zie er nogal jonger uit dan ik ben. En dat heeft dus invloed.quote:
Hey ludootjequote:Op zondag 11 januari 2009 15:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Doe B de groeten van me, hem hem al eeuwen niet meer gezien
Ik zeg op cursus bij mij en bengeltje!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn er veel beter in
En ik dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik zeg op cursus bij mij en bengeltje!
Kei gezellig
Jeujquote:
Bij jou hoeft niks gestreelt en al zeker je ego nietquote:
Goed plan, alleen ben ik ook niet altijd zo positief.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kei gezellig
Wat kost zoiets dan?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kei gezellig
Nee die over best friendquote:
baby face?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:28 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Net zo oud als ik natuurlijk, maar ik zie er nogal jonger uit dan ik ben. En dat heeft dus invloed.
Lekker zeg!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:29 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Prima, lekker rustig aan aan't doen. Heb pas over 3 weken weer les
Hoe is 'ie met jou dan?
Oho waarover niet?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed plan, alleen ben ik ook niet altijd zo positief.
O Cue deze post mag je overslaan he, niet lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |