quote:Dat zeg ik niet! Alleen zoals hij het zei, is het ook zeker niet!
Op zaterdag 30 maart 2002 17:20 schreef gelly het volgende:[..]
Nee, ze hebben die rellen verzonnen zeker.
Het is gewoon tuig van het ergste soort.
quote:Zei de grootste internet hoolie van Fok!..
Op zaterdag 30 maart 2002 14:29 schreef Frenkie het volgende:
Internet Hooligans
Internet Hooligans
Internet Hooligans
![]()
quote:Dank je wel
Op zaterdag 30 maart 2002 22:20 schreef Hagenees het volgende:[..]
Den Haag kom je wel in, maar of je er ook uitkomt hangt helemaal van het resultaat af....hehehe, vraag het maar aan je streekgenoten uit Zw#lle ;-)
Trouwens, nacompetitie?!?! hebben wij niet nodig, wij worden gewoon kampioen op de laatste speeldag....in Almelo....
quote:het is gewoon triest.....:r
Op zaterdag 30 maart 2002 14:22 schreef heracles het volgende:
Dit Zijn wat Fotootjes van tijdens Ajax2-Utrecht.Bron: [afbeelding] AjaxFotoSite
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Toen SBS effe niet uitzonden was er ook bijna vechten op het veld. Daar word trouwens niets over vermeld in de media.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hooligans opzoek naar slachtoffers. Niemand was veilig. De F-Side heeft het vaak voorzien op de Skyboxen.Wat een dag.
Ik weet niet eens wat internet hooliganisme is. Als ik iets stouts heb gedaan deed ik het niet expres.
Ik ben iniedergeval geen Hacker of Cracker. Volgens mij zijn dat de echte internet hooiligans.[quote]
Een internet hooligans is iemand die een grote bek heeft over rellen die gaan komen (of er waren) en dit verkondigd op internet. Hierbij brengt hij vaak de echte hooligans die niet zoals hij voor de tv zitten maar in het stadion, in gevaar.
Vooral PSV fans hebben hier een neusje voor. Gigantische grote bekken op internet maar niet eens het lef hebben om los in de Kuip te komen zitten, terwijl er bij Psv-Feyenoord honderden Feyenoorders in de PSV zaten (wat dus ook de nodige opstootjes gaf).
Ik hoop dat het je allemaal wat duidelijker is nu.
-k00pa
Kunt beter elkaar aftroefen op het gebied van zingen in het stadion, i.p.v. elkaar de koppen in rammen.
Op t.v. zijn het HOOLIGANS maar in het stadion
zijn het sukkeltjes, sukkeltjes, sukkeltjes!
(ajax aanhang naar o.a. nac supporters en utrecht supporters)
Ooooooooo wat zijn ze stil, ooooooooo wat zijn ze stil....zo stil zijn ze in jaren nog niet geweest zo stil zo stil...
(ajax aanhang naar o.a. nac supporters)
Als het lente word dan gooien wij bommen op rotterdam
van die hele mooie grote bommen op rotterdam
duizend gele duizend rooie veel gewonden nog meer dooie
wat de luftwaffe niet kan doet de f-side in rotterdam
doet de f-side in rotterdam
(ajax aanhang naar fmoord toe)
Hand eraf kameraden, hand eraf tegen fmoord 1
geen gewonden maar doden, dood aan fmoord 1
(ajax aanhang naar fmoord toe)
je hebt gelijk! liedjes zingen zorgt inderdaad voor een veel gezelligere en normalere sfeer......NOT!
ik kan er ook nix aan doen, maar hooligans horen tegenwoordig gewoon bij het huidige voetbal, zonder hooligans ook geen liedjes meer (want hoe vaak word er niet gezongen: KANKER-UTRECHT ole ole (of elke andere club.....offeh.....WAT ZIJN DIE BOEREN/JODEN/HONDEN STIL....
P.S. van dit soort nummertjes heb je er nog wel 10-tallen.....je moet die nummertjes over die stijn vreven horen (HIJ IS EEN TRANSSEKSUEEL)....
quote:hahahaha.....dit is dus de pure definitie van een
Op maandag 01 april 2002 18:33 schreef Stokkie81 het volgende:
Laat ze zulke acties maar is tegen de SCF maken kijken of ze het dan nog durven denk het niet8-). J***n lopen namelijk altijd weg als de SCF er aan komt>:)
INTERNETHOOLIGAN
(mmm....misschien ben ik dat ook wel
)
just 4 fun u know.
*tokoboy heeft zin in de wedstrijd ajax-fc groningen*
[Dit bericht is gewijzigd door tokoboy op 01-04-2002 19:18]
quote:SCF zijn lafaards. Er werd als het goed heb, afgesproken dat er 300 mensen of zoiets zouden komen naar beverwijk om eens goed te vechten. De Feyenoorders hielden zich niet aan de afspraak en kwamen met veel meer. Dat is gewoon laf en dan gaan ze nog steken ook.
Op maandag 01 april 2002 18:33 schreef Stokkie81 het volgende:
Laat ze zulke acties maar is tegen de SCF maken kijken of ze het dan nog durven denk het niet8-). J***n lopen namelijk altijd weg als de SCF er aan komt>:)
Ik wil niet aan internet hooliganisme meedoen maar ik heb als Amsterdammer de plicht de Amsterdamse eer hoogtehouden.
SCF heeft geen eer, geen moraal en geen erecode.
Wat de Rotterdammers niet doorhebben is dat de Amsterdammers het altijd als een grap hebben gezien. Gewoon wat vermaak maar voor de Rotterdammers is het altijd bittere ernst geweest omdat Feyenoord altijd verliest van Ajax. Pas maar op!!! Na Beverwijk is er een hoop verandert.
[Dit bericht is gewijzigd door heracles op 01-04-2002 20:47]
quote:1 van de weinige normale reacties hier.
Op zondag 31 maart 2002 20:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben ik nu de enige die naar het voetbal gaat om voetbal te bekijken?Kunt beter elkaar aftroefen op het gebied van zingen in het stadion, i.p.v. elkaar de koppen in rammen.
Hooliganisme zuigt, het maakt het voetbal gewoon kapot als het te erg/structureel wordt, m'n eigen favo club is d'r een goed voorbeeld van (of Millwall, Cardiff in Engeland/Wales).
En de meeste pubertjes die hier in dit topic reageren don't know shit, maar goed, denk niet dat veel mensen hier ze serieus nemen.
quote:Wat een gelul is dit, ten 1e dat je er na 5 jaar weer over moet beginnen en ten 2e wat je hier schrijft is niet waar. Feyenoord was inderdaad met ongeveer 300 man, maar ajax was met veel minder en de helft bleef nog eens staan , want durfde de confrontatie niet aan. Maar hou hier a.u.b eens over op, het is al veel ste erg dat dit gebeurd is!
Op maandag 01 april 2002 20:42 schreef heracles het volgende:[..]
SCF zijn lafaards. Er werd als het goed heb, afgesproken dat er 300 mensen of zoiets zouden komen naar beverwijk om eens goed te vechten. De Feyenoorders hielden zich niet aan de afspraak en kwamen met veel meer. Dat is gewoon laf en dan gaan ze nog steken ook.
Ik wil niet aan internet hooliganisme meedoen maar ik heb als Amsterdammer de plicht de Amsterdamse eer hoogtehouden.
Wat de Rotterdammers niet doorhebben is dat de Amsterdammers het altijd als een grap hebben gezien. Gewoon wat vermaak maar voor de Rotterdammers is het altijd bittere ernst geweest omdat Feyenoord altijd verliest van Ajax. Pas maar op!!! Na Beverwijk is er een hoop verandert.
quote:denk je dat de SCF de enige was die toen wapens bij had?
Op maandag 01 april 2002 20:42 schreef heracles het volgende:SCF zijn lafaards. Er werd als het goed heb, afgesproken dat er 300 mensen of zoiets zouden komen naar beverwijk om eens goed te vechten. De Feyenoorders hielden zich niet aan de afspraak en kwamen met veel meer. Dat is gewoon laf en dan gaan ze nog steken ook.
quote:Lijkt me sterk. Rellen = Rellen. De haat Amsterdam -> Rotterdam is net zo sterk als Rotterdam -> Amsterdam.
Wat de Rotterdammers niet doorhebben is dat de Amsterdammers het altijd als een grap hebben gezien.
Om achteraf met iets aan te komen als "we zagen het als een grapje" is imho gewoon een hoop bullshit.
quote:Hoor wie het zegt!
Op maandag 01 april 2002 19:07 schreef tokoboy het volgende:[..]
hahahaha.....dit is dus de pure definitie van een
INTERNETHOOLIGAN
En dat kanseloze gelul over ere-codes enzo is die grootste kul die er is!
Als je elkaar de koppen in wil rammen dan zul je dat toch altijd doen met alle middelen die je hebt (en de J*den dus OOK!)
quote:Wil jij ff HEEL snel je kank#rmuil dichtHouden ? Meneer die denkt dat hij er alles vanaf weet maar waarschijnlijk elke wedstrijd op de NOS volgt !
SCF zijn lafaards. Er werd als het goed heb, afgesproken dat er 300 mensen of zoiets zouden komen naar beverwijk om eens goed te vechten. De Feyenoorders hielden zich niet aan de afspraak en kwamen met veel meer. Dat is gewoon laf en dan gaan ze nog steken ook.Ik wil niet aan internet hooliganisme meedoen maar ik heb als Amsterdammer de plicht de Amsterdamse eer hoogtehouden.
Mensen die er niets vanaf weten maar toch hun mening klaar hebben zijn gewoon triest. Jij denkt alles te weten over de SCF en andere supporters afdelingen van Feyenoord maar je weet helemaal nix ! Was je er zelf bij dan in Beverwijk ?Jij hebt gewoon wat op een jod#n site gelezen en daaruit je conclusie getrokken. Jij zegt dat Feyenoord altijd van Ajax verliest op rellen gebied ? Laat me niet lachen ! Waar haal je godverdomme de wijsheid vandaan, jochie ! Jij weet preciese aantallen te noemen bij Beverwijk ? Nou knappe jongen, waar op INTERNET heb je dat dan wel niet gelezen ?
Ik denk dat tokoboy (ook al mag ik hem niet) hier ook wat over te zeggen heeft. Heracles je bent een zielig mannetje die denkt over dingen te kunnen meepraten die hij ook maar op internet gelezen heeft !
-k00pa
-k00pa
========================================================================================
quote:gaat k00pa ff een streep trekken onder Beverwijk terwijl ik net bezig ben in het Handboek Hooligan met het hoofdstuk"De Moeder der supportersrellen"
Op dinsdag 02 april 2002 16:35 schreef k00pa het volgende:
Maar omdat er over Beverwijk al genoeg woorden zijn voel gemaakt denk ik dat we vanaf nu over andere dingen op hooligan gebied kunnen praten. Dus geen stoere praat meer van mensen zoal heracles. Anders mag er wel een slotje op dit topic ! Ik trek maar even een lijn:-k00pa
========================================================================================
In ieder geval gaan een aantal van jullie hier net zo respectloos om met elkaar als de zogenaamde supporters van sommige clubs.
Als je zonodig wilt rellen, doe dat dan maar buiten, maar niet hier in het sportforum.
Dit topic gaat dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |