Toen SBS effe niet uitzonden was er ook bijna vechten op het veld. Daar word trouwens niets over vermeld in de media.

Hooligans opzoek naar slachtoffers. Niemand was veilig. De F-Side heeft het vaak voorzien op de Skyboxen.
Wat een dag.
Clustergranaten en knuppels.
quote:Held... en ik hoop dat het niet jouw site is, want de politie zoekt dit soor sites en achterhaalt via de providers de eigenaren, en als jij de eigenaar bent, kan je en alle foto's inleveren en een stadionverbod...
Op zaterdag 30 maart 2002 14:22 schreef heracles het volgende:
Dit Zijn wat Fotootjes van tijdens Ajax2-Utrecht.voorzien op de Skyboxen.
Wat een dag.
![]()
slotjuh...
quote:wat is dit nu weer voor een dom gelul.
Op zaterdag 30 maart 2002 14:26 schreef Frenkie het volgende:[..]
Held... en ik hoop dat het niet jouw site is, want de politie zoekt dit soor sites en achterhaalt via de providers de eigenaren, en als jij de eigenaar bent, kan je en alle foto's inleveren en een stadionverbod...
slotjuh...
quote:
Op zaterdag 30 maart 2002 14:29 schreef CAZZO het volgende:[..]
wat is dit nu weer voor een dom gelul.
quote:Moet je eigen site soms plat.
Op zaterdag 30 maart 2002 14:29 schreef CAZZO het volgende:[..]
wat is dit nu weer voor een dom gelul.
quote:durft niet eens naar de arena om zijn clupje te steunen terwijl die een kaartje heeft,dan ben je echt een held op sokken wel te verstaan.
Op zaterdag 30 maart 2002 14:29 schreef Frenkie het volgende:
Internet Hooligans
Internet Hooligans
Internet Hooligans
![]()
quote:Het is niet mijn site. En een paar Fotootjes is geen Crime. Dit laat je een beetje proeven wat voor (Ironisch bedoelt) geweldig sfeertje heerste in de Arena
Held... en ik hoop dat het niet jouw site is, want de politie zoekt dit soor sites en achterhaalt via de providers de eigenaren, en als jij de eigenaar bent, kan je en alle foto's inleveren en een stadionverbod...
slotjuh...
quote:ja klopt.. maar het was wel verstandig... om niet te gaan.
Op zaterdag 30 maart 2002 14:31 schreef CAZZO het volgende:[..]
durft niet eens naar de arena om zijn clupje te steunen terwijl die een kaartje heeft,dan ben je echt een held op sokken wel te verstaan.
* Frenkie heeft het idee dat Cazzo hem niet zo lief vind
quote:Ga jij dan straks wel met Twente naar Den Haag voor de nacompetitie.
Op zaterdag 30 maart 2002 14:31 schreef CAZZO het volgende:[..]
durft niet eens naar de arena om zijn clupje te steunen terwijl die een kaartje heeft,dan ben je echt een held op sokken wel te verstaan.
Je hoort hun vaak zeggen "Je bent alleen een echte supporter als je naar de wedstrijden gaat".
Wat ik me dan altijd afvraag is hoe komen ze daar nou bij. Zelf lopen ze boel te terroriseren. En volgens mij hoort de omschrijving Hooligan niet bij supporter thuis.
Klote hooligans.
Verzieken de hele sfeer.
quote:Ja ok kan jij onderbouwen dat de topicstarter een hooligan is. Nee.
slotjuh...
Dus kan je voortaan gewoon je snatter houden. Knuppel. Typische reactie van een domme ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door jcartastic op 30-03-2002 14:44]
quote:Zekers wel, de vraag is alleen of we Den Haag wel in komen,de laatste missie in '95 hield al op bij de gemeentegrens en konden we met 2 bussen weer terug richting Enschede.
Op zaterdag 30 maart 2002 14:35 schreef The_Coach het volgende:[..]
Ga jij dan straks wel met Twente naar Den Haag voor de nacompetitie.
Dat moet wel een beetje auw doen
gnagna
quote:hehehe ja dat was wel een kneuse actie van die gozer en daarna nog ff doen of er nix is gebeurd
Op zaterdag 30 maart 2002 16:13 schreef calvobbes het volgende:
Whoehaha, ik zag net op het journaal een Ajax fan tegen het hek met de utrechters springen. Die "fan" kwam verkeerd recht en rolde over de klapstoeltjes een paar rijen naar benedenDat moet wel een beetje auw doen
gnagna
quote:Je moet niet zo vaak de kranten ed napraten, want wat die melden is ook niet altijd de waarheid
Op zaterdag 30 maart 2002 14:22 schreef heracles het volgende:
Hooligans opzoek naar slachtoffers. Niemand was veilig. De F-Side heeft het vaak voorzien op de Skyboxen.Wat een dag.
quote:Nee, ze hebben die rellen verzonnen zeker.
Op zaterdag 30 maart 2002 17:17 schreef keeper het volgende:[..]
Je moet niet zo vaak de kranten ed napraten, want wat die melden is ook niet altijd de waarheid
Het is gewoon tuig van het ergste soort.
quote:Oke... maar waar staat dan dat ik denk dat de topicstarter een hooligan is..
Op zaterdag 30 maart 2002 14:44 schreef jcartastic het volgende:[..]
Ja ok kan jij onderbouwen dat de topicstarter een hooligan is. Nee.
Dus kan je voortaan gewoon je snatter houden. Knuppel. Typische reactie van een domme
juist nergens...
En allemaal vonden ze het een schande..en ik mag lijen dat die gasten een stadionverbod krijgen van minimaal 2 jaar.. Zeker omdat mijn maatje een stadionverbod van 9 maanden kreeg omdat hij aan een agent voeg of die agent homo was..
quote:Den Haag kom je wel in, maar of je er ook uitkomt hangt helemaal van het resultaat af....hehehe, vraag het maar aan je streekgenoten uit Zw#lle ;-)
Op zaterdag 30 maart 2002 14:44 schreef CAZZO het volgende:[..]
Zekers wel, de vraag is alleen of we Den Haag wel in komen,de laatste missie in '95 hield al op bij de gemeentegrens en konden we met 2 bussen weer terug richting Enschede.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |