Geil, en deed je het bijjezelf of werd het gedaan?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef Poem het volgende:
*Queen van 't edgen meldt zich*
Record: een uur.
Als je dronken bent is het ook niet gek dat het 2 uur duurt.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:14 schreef Edgerguy het volgende:
Haha, nou aanmelden...ben vooral benieuwd wie het allemaal nog meer geil vind.
Mijn eigen record is ook een uur. Maar heb een maat van me wel eens twee uur geedged (hij was dronken en wilde het proberen )
na, als je twee uur lang een stijve kunt krijgen en houden dan ben je niet zo dronken. Hij vond het idee dat hij een jongen aan zijn pik liet zitten ongemakkelijk dus kon het beter voor zichzelf verkopen als ie "dronken"was denk ik hahaquote:Op zondag 11 januari 2009 11:19 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Als je dronken bent is het ook niet gek dat het 2 uur duurt.
Ik deed 't bij m'n toenmalige vriend. Oraal.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:16 schreef Edgerguy het volgende:
[..]
Geil, en deed je het bijjezelf of werd het gedaan?
Je merkt 't ook wel aan z'n reacties.quote:Op zondag 11 januari 2009 11:51 schreef Luxuria het volgende:
Maar hoe weet je als vrouw zijnde precies wanneer een man op het randje van spuiten zit? Heb iets gelezen dat de ballen dan strakker gaan staan en wat omhoog gaan ofzo?
Is bij elke man verschillend. Bij sommige zie je het heel makkelijk, bij andere niet. Tekenen zijn dat de ballen omhoog gaan, pisbuis oopzwelt, buikspieren aanspannen, harder kreunen...etc. Inmmiddels zie ik het wel goed aankomen (doe het graag bij jongensquote:Op zondag 11 januari 2009 11:51 schreef Luxuria het volgende:
Maar hoe weet je als vrouw zijnde precies wanneer een man op het randje van spuiten zit? Heb iets gelezen dat de ballen dan strakker gaan staan en wat omhoog gaan ofzo?
dat kan je verbeterenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:11 schreef Poem het volgende:
*Queen van 't edgen meldt zich*
Record: een uur.
Homo of bi.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:18 schreef Poem het volgende:
[..]
Misschien een domme vraag, maar dan ben je toch niet per definitie homoseksueel?![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:43 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Homo of bi.
Ik vind het niet bepaald iets wat hetero's opwindend vinden.Bah, moet er niet aan denken dat een jongen mij zit te rukken of andersom.
No offense (of toch wel) maar het zijn altijd viezerikken (in mijn ogen) die dit soort topics openen. Paarse druipende pik, HOE kan je DAT geil vinden?
Liever niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Probeer anders even buiten je eigen bekrompen referentiekader te denken.
Jij vindt een 'paarse druipende pik' wel geil?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef MLI het volgende:
[..]
Probeer anders even buiten je eigen bekrompen referentiekader te denken.
Paars niet, maar ik val wel op druipende neg0rpiemels.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij vindt een 'paarse druipende pik' wel geil? [ afbeelding ]
Discriminatie!quote:Op zondag 11 januari 2009 19:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Paars niet, maar ik val wel op druipende neg0rpiemels.
Mijn blanke piemel druipt anders ook dat het een lieve lust is.quote:Op zondag 11 januari 2009 19:22 schreef MLI het volgende:
[..]
Paars niet, maar ik val wel op druipende neg0rpiemels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |