Best leuk. Maar haalt het niet bij deze fles:quote:Op zondag 11 januari 2009 14:48 schreef Noek het volgende:
Maar wel heel zuiver en mild heur. Weet ik veel. Maar zeg eerlijk, de fles is best leuk.
Rijst staat op. Sake is ook ranzig trouwens. Ik blijf nog wel even op de camping zitten.
Ik heb het wel vaker, van de week voelde ik er eentje opkomen, was er net op tijd bij.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik weet het niet, volgens mij is het op recept. Ik krijg er altijd een paar van mijn moeder. Maar het helpt bij mij wel, alleen gebruik ik ze echt alleen als ik niets anders meer kan dan doodstil in het pikdonker op mijn bed liggen. En dat is ongeveer 2x per jaar.
Hoe gaat het met het niet roken?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Best leuk. Maar haalt het niet bij deze fles:
[ afbeelding ]Zal ik er gewoon een liquid lunch van maken?
Ja zie je? Ik wist het, dat het me goed zou doen!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
![]()
Dat is dus niet trollen, maar wat trollen dan wel?![]()
[..]
Ja, veel...
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:56 schreef Copycat het volgende:
I fell off the waggon. Want het is weekend.
Maar slechts voor vijf Euro gehaald, dus straks nog een kleintje draaien en dan is het weer cold turkey.
Had ik al verteld dat ik geen ruggengraat heb?
Iemand anders uit de tent lokken door vervelende insinuaties, schijnargumenten en natuurlijk volslagen uit de lucht gegrepen beledigingen.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:55 schreef liesje1979 het volgende:
Dat is dus niet trollen, maar wat trollen dan wel?![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:59 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Iemand anders uit de tent lokken door vervelende insinuaties, schijnargumenten en natuurlijk volslagen uit de lucht gegrepen beledigingen.
Mwah, het viel inderdaad wel mee. Jij was meer aan het flamen inderdaad.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat was ik aan het doen!?Waar?
Vind ik ook eigenlijk maar tegelijkertijd vind ik het ook weer fascinerend.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:03 schreef Talitha het volgende:
Dat Gaza-webcam-topic is wel een beetje morbide vinnik. Als er geen bommen vallen is het saai en gaan ze slapen. Schandalig ook dat ze ons niet 24/7 "entertainen" daar in de Gaza-strook!![]()
Maar ik ga het eens proberen: computerloos leven. Tot over een weekje ofzo.![]()
Donker kan weinig kwaad. Pleur het er maar inquote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
Even een vraagje he? Is het echt zo schadelijk als ik straks mijn haar nog een keer verf? Donkerder zodat die rode gloed weg is? Of valt het dan uit?
Moet kunnen. Ze hebben bij mij wel eens 4x achter elkaar geverft en heb nog steeds een dikke bos haar.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
Even een vraagje he? Is het echt zo schadelijk als ik straks mijn haar nog een keer verf? Donkerder zodat die rode gloed weg is? Of valt het dan uit?
En flamen is vast ook niet vastgeplakt op de bank zitten he?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mwah, het viel inderdaad wel mee. Jij was meer aan het flamen inderdaad.
Ah fijn! Dan heb ik opeens een missie nu! Zo even verf halen!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Donker kan weinig kwaad. Pleur het er maar in
Kijk uit met de bruintinten hoor. Vanaf midden bruin wordt het al bijna zwart. Ook al lonkt er een lichtbruine chick naar je.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ah fijn! Dan heb ik opeens een missie nu! Zo even verf halen!
Nee.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En flamen is vast ook niet vastgeplakt op de bank zitten he?
Mja, ik had cacaubruin genomen, en echt op de verpakking hebben ze het niet over rood, en zo ziet het er ook niet uit. Maar dat is het dus wel. Ik wil gewoon ietsjes donkerder, maar wel bruin. Suggesties?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:10 schreef Noek het volgende:
[..]
Kijk uit met de bruintinten hoor. Vanaf midden bruin wordt het al bijna zwart. Ook al lonkt er een licht bruine chick naar je.
Nou je hebt echt een hoge pet van me op he?quote:
Welk merk is dat dan? En hoe donker is het nu? Heb je een plaatje van de haarkleur?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, ik had cacaubruin genomen, en echt op de verpakking hebben ze het niet over rood, en zo ziet het er ook niet uit. Maar dat is het dus wel. Ik wil gewoon ietsjes donkerder, maar wel bruin. Suggesties?
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Welk merk is dat dan? En hoe donker is het nu? Heb je een plaatje van de haarkleur?
Als het deze cacaobruin is dan zie ik daar veel roodpigment in en moet je naar echt naar een donkerder bruin toe.
[ afbeelding ]
ja ik had 1 a twee keer per jaar gemiddeld (!) een aanval van zo'n pak hem beet 2-3 weken... dan lag ik twee drie weken te kermen in het donker...quote:Op zondag 11 januari 2009 14:37 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij had het 1 of 2 keer per jaar toch? Ik minstens 1 keer per maand. Das wel een boel imigran dan. Maar hoezo zonder? Omdat je geen migraine meer krijgt of omdat je imigran neemt als je het krijgt?
Heb me wel bedacht dat minder computeren ook weleens zou kunnen helpen. Misschien eens een computerloos weekje inlassen komende week...
nee jij doet goede rellen, lelijke kastnicht!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:27 schreef Gert het volgende:
Goedemiddag.![]()
Hee Caro: gisteren dronken geworden en tóch niet gerookt.![]()
Dus het wordt éxtra lekker vrijdag.![]()
Ik heb effe snel door de SC's van gisteren en vannacht gebladerd, maar: kon er nou écht geen rel vanaf, stelletje prutsers!
geen vrouwelijk functioneel naakt op de foto -1!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
(Door de foto lijkt het nu vrij rood, maar als ik de verpakking gewoon bekijk, lijkt het veel bruiner dan op de foto)
En het is nu zo:
[ afbeelding ]
Oh jee, ik zie in die verpakking alleen al heel veel roodpigment.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
[ afbeelding ]
(Door de foto lijkt het nu vrij rood, maar als ik de verpakking gewoon bekijk, lijkt het veel bruiner dan op de foto)
En het is nu zo:
[ afbeelding ]
Niet eens "heaumeau"? Valt me tegen, voor een adept van die kleutersite.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee jij doet goede rellen, lelijke kastnicht!
die martin gaus adepten uit die snelkookpan in ijdorp dienen van iedereen kansloos te verliezen, pas dan zal deze wereld vrede kennen, sterker, voor elke wedstrijd die ajax wint, schiet ik een konijntje dood vanaf heden!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet eens "heaumeau"? Valt me tegen, voor een adept van die kleutersite. [ afbeelding ]
Toch was het wel even goed om te noemen dat die stinkneuzen kansloos verloren hebben van de nummer 10 van de bundesliga.
JIj hebt echt het beste met die jongen voor hè? Hij is op dit moment gewoon de beste, niks meer en niks minder.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoop dat Kramer een fout maakt in de bocht en gediskwalificeerd wordt.
Kunnen ze voor dat geld mooi een poort bouwen bij de entrre naar de gazastrook, met "Arbeit macht frei" er boven.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:38 schreef versabommie het volgende:
whehe doen de duitsers nog ff een verkapt excuus voor de holocaust, is het weer niet goed:
'Boycot Aldi en Lidl'
Via SMS-berichten en berichten op internet worden mensen opgeroepen geen boodschappen meer te doen bij Aldi en Lidl.
Deze winkels hebben besloten de omzet die zij op 10 januari maakten, aan Israël te doneren. Enkele mensen zijn het hier niet mee eens, en hebben besloten een boycotactie te beginnen. Op Duitse websites zijn al veel beschuldigingen te lezen, zoals "het geld van Aldi en Lidl wordt gebruikt om bij te dragen aan de vernietiging van Palestina".
Da's in de praktijk wat lastig hier, maar ik koop vanaf nu na elke gewonnen neuzenmatch een hele week vlees van de bio-industrie.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
die martin gaus adepten uit die snelkookpan in ijdorp dienen van iedereen kansloos te verliezen, pas dan zal deze wereld vrede kennen, sterker, voor elke wedstrijd die ajax wint, schiet ik een konijntje dood vanaf heden!
quote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef Noek het volgende:
Oh en Liesje, als je het dan nog een keer gaat verven. Deze week even een masker maken en laten trekken.
Olijfolie en honing in pas gewassen haar. Plastic folie en dan een een warme handdoek eromheen wikkelen. Gewoon een dagje laten trekken en 's avonds uitspoelen. Ies goed. Ies fijn.
Nee, skip die maar. Stinkt als de hel. Olijfolie en honing zijnquote:
elke keer als van Basten doet juigen, gaat er een engeltje dood, wist je dat?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's in de praktijk wat lastig hier, maar ik koop vanaf nu na elke gewonnen neuzenmatch een hele week vlees van de bio-industrie.
Klinkt smerig.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:53 schreef versabommie het volgende:
ben bezig met een soort van inburgeringscursus hier in Arnheim (Jawohl) ... heb nu een broodje warm vleesch speciaal.. denk je dat er op dat ding zit? warm vlees, gebakken ei en een ananas + een teveel aan pindasaus waardoor bij elke hap de hele boel volledig onderloopt!
Whoohoo.. maar wel lekker!
Ok! En middenbruin dus. Ik moet toch nog even naar de stad, ik ga het gelijk kopen.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:51 schreef Noek het volgende:
Oh en Liesje, als je het dan nog een keer gaat verven. Deze week even een masker maken en laten trekken.
Olijfolie en honing in pas gewassen haar. Plastic folie en dan een een warme handdoek eromheen wikkelen. Gewoon een dagje laten trekken en 's avonds uitspoelen. Ies goed. Ies fijn.
Ja!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, skip die maar. Stinkt als de hel. Olijfolie en honing zijn.
Hoewast? Was het leuk?
Da's dan wel weer OK, want engeltjes zijn nichterige neuzen. Met hun vleugeltjes.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
elke keer als van Basten doet juigen, gaat er een engeltje dood, wist je dat?
check! hebben ze hier! kan ik zelfs via thuisbezorgd laten brengenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Klinkt smerig.
Dood aan de ananas.
Of het moet verse zijn en als toetje. Maar niet door of op je warme vreten.
In Den Haag is de "kapsalon" over komen waaien uit Rotjeknor. Kennen ze dat ook al, aan de Duitse grens? Een bak met friet, sla, shoarmavlees, daarover heen knoflook- en sambalsaus, dat het helemaal doordrenkt raakt, en dan kaas en even onder grill.
Je hebt drie dagen geen honger meer als je dat naar binnen hebt gewerkt. Rooaarr
Ga jij gewoon eerder dan ik, culinair dingesen? Wel een review in CUL hè? Met pics.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja!
Wij gaan eind van de maand naar de Koperen Kees!
Succes!quote:Op zondag 11 januari 2009 15:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ok! En middenbruin dus. Ik moet toch nog even naar de stad, ik ga het gelijk kopen.![]()
Thanks voor de hulp Noekje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |