Echt? *kijkt naar de ramenquote:Op zondag 11 januari 2009 11:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
mooi! Slivo is de bom, multifunctioneel ook.. nooit zulke schone dvd's gehad als met het gebruik van slivo als schoonmaakmiddel
ja joh perfect spul.. beetje de ramen ermee schoonmaken en dat combineren met elke 5 minuten een slok ... wedden dat je ramen schoon lijken na een uurtje?quote:Op zondag 11 januari 2009 11:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Echt? *kijkt naar de ramen
[ afbeelding ]
haha! Hier val ik in de conversatiequote:Op zondag 11 januari 2009 12:03 schreef versabommie het volgende:
ok, dit is de situatie... op beide banken ligt een kind te ronken en ik zit uiteindelijk bassie en adriaan te kijken godverde...
Ja lach er maar om... Bassie heeft de sleutel.. pak hem dan toch, sloop hem!quote:Op zondag 11 januari 2009 12:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
haha! Hier val ik in de conversatie![]()
(dit is nog béter dan Taco Zip!)
Aw.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:03 schreef versabommie het volgende:
ok, dit is de situatie... op beide banken ligt een kind te ronken en ik zit uiteindelijk bassie en adriaan te kijken godverde...
Broertje van Corey the Partyboy?quote:Op zondag 11 januari 2009 12:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja lach er maar om... Bassie heeft de sleutel.. pak hem dan toch, sloop hem!
maargoed over Taco gesproken ...
Stel trouwt in fastfoodzaak
De 21-jarige Caragh Brooks uit Australië ontmoette de 30-jarige Paul met eveneens de achternaam Brooks op een datingsite. Na negen maanden e-mailen en bellen verhuisde Caragh naar de VS. Paul vroeg zijn geliefde op oudejaarsavond. Omdat ze graag bij het Mexicaanse fastfoodketen Taco Bell vertoeven besloten ze daar te trouwen
Nee, juist niet eigenlijk. Van mij hoeven ze nooit groot te worden. Dat doen ze maar als ze dood zijn.quote:Op zondag 11 januari 2009 12:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
En jij je maar afvragen waarom sommige mannen nooit helemaal opgroeien
Nee, die meuk die ze jou als vodka verkocht hebben.quote:
awquote:Op zondag 11 januari 2009 12:13 schreef Noek het volgende:
[..]
Nee, juist niet eigenlijk. Van mij hoeven ze nooit groot te worden. Dat doen ze maar als ze dood zijn.
goedemiddag sprankelend koekie!quote:
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
goedemiddag sprankelend roodharig koekie!
Je mag best bij mij enthousiast komen schoonmaken hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ben jaloers op Cc! Ik wil ook zo enthousiast verder gaan met schoonmaken.
Het ging juist om het gebrek aan enthousiasmequote:Op zondag 11 januari 2009 13:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je mag best bij mij enthousiast komen schoonmaken hoor.![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 13:49 schreef Copycat het volgende:
Klaar! Tenminste, met woonkamer en badkamer en meteen ook maar mezelf een goede scrub down gegeven.
Zo eerst even die belastingzooi uitzoeken en dan het toilet doen en als ik dan nog zin heb, de keuken. Maar dat betwijfel ik.
The key to cleaning with enthousiasm: loud music to clean to.
Daar heb ik zelf al genoeg van.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het ging juist om het gebrek aan enthousiasme
De ramen? De buitenkant wordt hier gedaan, en de binnenkant doe ik misschien 1 a 2 keer per jaar ofzo.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:55 schreef Copycat het volgende:
Met muziek ga ik als een speer. Luidkeels meezingen, swingend met de stofdoek.
Maar nu heb ik deze schoonmaakwoede maar heel sporadisch, dat scheelt. Plus dat het een teringbende was.
En eigenlijk zouden mijn ramen ook wel een zeemlap kunnen gebruiken, maar ik doe net alsof ik dat niet zie.
Ik heb weer eens half-half migraine (elke dag zo'n beetje de laatste weekquote:Op zondag 11 januari 2009 13:49 schreef Copycat het volgende:
The key to cleaning with enthousiasm: loud music to clean to.
ff een imigran in je hol vrotten en je gaat weer als herboren!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik heb weer eens half-half migraine (elke dag zo'n beetje de laatste week), dus no loud music for me!
Maar omdat ik zo zielig ben hoef ik uiteraard ook niet te poetsen vandaag.
Das een paardenmiddel, daar wil ik eik niet graag aan...quote:Op zondag 11 januari 2009 14:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
ff een imigran in je hol vrotten en je gaat weer als herboren!
Voor de buitenkant heb ik ook een mannetje, maar die heb ik al even niet meer gezien.quote:Op zondag 11 januari 2009 13:58 schreef liesje1979 het volgende:
De ramen? De buitenkant wordt hier gedaan, en de binnenkant doe ik misschien 1 a 2 keer per jaar ofzo.
Het staat dan ook vrij laag op mijn prioriteitenlijstje. Het probleem is dat ik gister wel lekker ging, maar toen belde mijn moeder dus over dat huisje, en toen had ik geen zin meer.
sinds ik twee keer imigran gebruikt heb, ben ik na een leven met migraine nu al 2 jaar zonder!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:14 schreef Talitha het volgende:
[..]
Das een paardenmiddel, daar wil ik eik niet graag aan...
Vodka-tampon dan maar eens proberen?
Ja duh. Eerst moet ik het morgen meenemen en dumpen bij die collega en dan neemt hij wel contact met je op.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb anders niks ontvangen.![]()
Morning ppl.
Hier hetzelfde. Nou ja, geen leven met migraine, maar wel een paar jaar. Na vier Imigran nooit meer last van.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:27 schreef versabommie het volgende:
sinds ik twee keer imigran gebruikt heb, ben ik na een leven met migraine nu al 2 jaar zonder!
Lijkt me beter dan door je strot.quote:
Goedemorgen Frits!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb anders niks ontvangen.![]()
Morning ppl.
Jij had het 1 of 2 keer per jaar toch? Ik minstens 1 keer per maand. Das wel een boel imigran dan. Maar hoezo zonder? Omdat je geen migraine meer krijgt of omdat je imigran neemt als je het krijgt?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
sinds ik twee keer imigran gebruikt heb, ben ik na een leven met migraine nu al 2 jaar zonder!
Ik vind wodka ook goor.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Lijkt me beter dan door je strot.
Cc-tje, hoe weet jij nou of dat meuk is die ze me hebben verkocht. Je weet niet eens hoe die smaakt, draak! Dadelijk ligt het wel gewoon aan het feit dat het vodka is en dan?? Nou, dan spuug ik dus op vodka.![]()
Geschaatst en nu sushi maken.
Ik heb het even opgezocht en Skyy is Amerikaanse vodka. Daar begint het gedonder al! In Amerika moeten ze gewoon smoothies en burgers maken.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:31 schreef Noek het volgende:
Cc-tje, hoe weet jij nou of dat meuk is die ze me hebben verkocht. Je weet niet eens hoe die smaakt, draak! Dadelijk ligt het wel gewoon aan het feit dat het vodka is en dan?? Nou, dan spuug ik dus op vodka.![]()
Geschaatst en nu sushi maken.
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
Cc, jij hebt ook overal mannetjes voor he? Is dit je raamjunk?
Yo, ik heb ff een PM gestuurd en als het goed is krijg ik het spul een dezer dagen, tis al even onderweg.quote:
Lekker aan het trollen?quote:Op zondag 11 januari 2009 14:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goedemorgen Frits!![]()
![]()
Cc, jij hebt ook overal mannetjes voor he? Is dit je raamjunk?
Trollen? (Geen idee wat je bedoelt, maar als het zitten wachten tot ik genoeg zin heb om te gaan douchen, dan ja!)quote:Op zondag 11 januari 2009 14:44 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Lekker aan het trollen?![]()
Probeer je nog een note te scoren?
Maar wel heel zuiver en mild heur. Weet ik veel. Maar zeg eerlijk, de fles is best leuk.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht en Skyy is Amerikaanse vodka. Daar begint het gedonder al! In Amerika moeten ze gewoon smoothies en burgers maken.
Sushi
![]()
Ik kreeg het via de huisarts. Slechts vier, maar meer had ik er ook niet nodig.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef CarOnline het volgende:
Imigran?
Verkrijgbaar via de huisarts? Ik gebruik al een tijdje Migranin, maar dat mag in NL niet verkocht worden dus dat haalde ik uit Duitsland toen ik nog in NL woonde.
Maar ik heb er niet altijd baad bij.
En toch af en toe wel een flinke migrainebui in mn dak gehad en daar wil ik dan zsm vanaf uiteraard.
Dus ff de NLse huisarts bellen of is dat ook via de apotheek verkrijgbaar?
Mja, ik weet het niet, volgens mij is het op recept. Ik krijg er altijd een paar van mijn moeder. Maar het helpt bij mij wel, alleen gebruik ik ze echt alleen als ik niets anders meer kan dan doodstil in het pikdonker op mijn bed liggen. En dat is ongeveer 2x per jaar.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef CarOnline het volgende:
Imigran?
Verkrijgbaar via de huisarts? Ik gebruik al een tijdje Migranin, maar dat mag in NL niet verkocht worden dus dat haalde ik uit Duitsland toen ik nog in NL woonde.
Maar ik heb er niet altijd baad bij.
En toch af en toe wel een flinke migrainebui in mn dak gehad en daar wil ik dan zsm vanaf uiteraard.
Dus ff de NLse huisarts bellen of is dat ook via de apotheek verkrijgbaar?
Oke, ff bellen dan morgen!quote:Op zondag 11 januari 2009 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kreeg het via de huisarts. Slechts vier, maar meer had ik er ook niet nodig.
Nu was mijn migraine toen ook overduidelijk een stressreactie. Dus dat zal ook wel schelen aangezien ik nu stressvrij ben.
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Trollen? (Geen idee wat je bedoelt, maar als het zitten wachten tot ik genoeg zin heb om te gaan douchen, dan ja!)
Ja, veel...quote:Ja tof! Ik heb gewoon een note nu!Ik kom ook gelijk heel anders over he? Veel stoerder.
![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 14:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Yo, ik heb ff een PM gestuurd en als het goed is krijg ik het spul een dezer dagen, tis al even onderweg.
Zodra ik het binnen heb gaat het in NL op de post voor je, scheelt zo weer een dikke week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |