Waarom betaal je er dan voor?quote:Op zondag 11 januari 2009 18:48 schreef thedude0 het volgende:
imageboards zoals 4chan werken sneller en beter dan dit zuigende forum.
Op een bepaalde manier ben jij natuurlijk ook anoniem. Tuurlijk heb je steeds dezelfde naam "Merkie" maar uiteindelijk weten mensen niet dat jij Accountmanager Johan Vos uit 't Zand bent. Snap je....quote:Op zondag 11 januari 2009 02:59 schreef Merkie het volgende:
Ik snap 4chan niet, zo onoverzichtelijk. En iedereen post anonymous, epic fail.
Was jij niet door de shredder gehaald?kutuserquote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
Wow man iedereen is echt tof hier allemaal van die memes nadoen dan ben je echt kankerstoer wanneer mag ik meedoen ik wil ook
Nee, jij doet HBO.quote:Op zondag 11 januari 2009 20:15 schreef Nickolaus.MaximiIIian het volgende:
Wow man iedereen is echt tof hier allemaal van die memes nadoen dan ben je echt kankerstoer wanneer mag ik meedoen ik wil ook
er zijn wel regels, 65 zelfsquote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef mirved het volgende:
Vette van 4chan is dat daar totaal geen regels gelden. Iedereen probeert gewoon zo grof en hard mogelijk te zijn. Vaak staan er van die plaatjes op die elders niet toegelaten worden (racistisch bijv) maar wel grappig zijn.
indd, kan fok, maar zker ook KLB een puntje aan zuigen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef mirved het volgende:
Vette van 4chan is dat daar totaal geen regels gelden. Iedereen probeert gewoon zo grof en hard mogelijk te zijn. Vaak staan er van die plaatjes op die elders niet toegelaten worden (racistisch bijv) maar wel grappig zijn.
Jij bent zeker zo'n homofagnerdje die de "regels" serieus neemt.quote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:19 schreef marco-ouwe het volgende:
[..]
er zijn wel regels, 65 zelfs
maarja, dat zijn ook gelijk De regels van het internet
maar aan dit topic te zien snapt bijna niemand het ;p
zoiezo van rule number 1 & 2
nee tuurlijk niet :pquote:Op dinsdag 3 maart 2009 14:23 schreef feelsgoodman het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n homofagnerdje die de "regels" serieus neemt.
Dat vind ik dan wel weer een goed systeem. Dan zie je gelijk waarom je gebanned bent.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:49 schreef EvilMarc het volgende:
Ik vind BOXXY tof. Maar de mods blijkbaar niet meer
[ afbeelding ]
"De leden van Anonymous(4chan) hebben een zeer apart gevoel voor humor dat voor buitenstaanders vaak onbegrijpelijk is."quote:Op dinsdag 3 maart 2009 15:17 schreef Mendeljev het volgende:
Ik heb even rondgeneusd op /b/ en weer kennisgemaakt met alle ranzige ziektes die je maar kunt voorstellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |