Ik moet echt zoooooooo lachen als die gast zegt: "Je hebt echt een kop als een bak met wurmen" en dan zie je die gozer in beeld ook echt suuuuupervaag kijken!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef mike_hunt het volgende:
echt geniaal. Lijkt net echt . Heb dubbel gelegen. Alhoewel die Menno echt als een handtas praat. hahah
't Is heel grappig hoor.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef Xiance het volgende:
op de een of andere manier kan ik me er niet toe aan zetten om dat filmpje te bekijken
tis maar twee minuten!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:37 schreef Xiance het volgende:
op de een of andere manier kan ik me er niet toe aan zetten om dat filmpje te bekijken
En dan dat wijf ernaast: bedankt voor het compliment hahahahahaquote:Op zondag 11 januari 2009 00:39 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik moet echt zoooooooo lachen als die gast zegt: "Je hebt echt een kop als een bak met wurmen" en dan zie je die gozer in beeld ook echt suuuuupervaag kijken!.
.
hahahahahaha ech grappig! hahahahquote:Op zondag 11 januari 2009 00:41 schreef Gellarboy het volgende:
Lucky TV maakt dit soort dingen. Ik kende het helemaal niet, maar het schijnt een onderdeel te zijn van DWDD. Dit is er ook een:.
.
Wie is Herman?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:44 schreef Bartjebart het volgende:
die filmpjes zijn leuk idd!
Bij die Herman blijf ik altijd het gevoel hebben dat ie onwijs homo is...
Die gozer met die kop als een bak met wurmen.quote:
o ik dacht dat ie menno heettequote:Op zondag 11 januari 2009 00:46 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Die gozer met die kop als een bak met wurmen.
hahaha die boeren lig hier helemaal dubbel ahahahahahquote:
Wie is dat dan? Ik heb nog nooit van die hele vent gehoord buiten dit filmpje dan.quote:Op zondag 11 januari 2009 00:52 schreef Xiance het volgende:
herman
je kan lullen wat je wil.. maar die onnozele heeft zn doel bereikt! hij is beroemd!
Xit me hier te bescheuren! wat een LOLquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |