Weet ik het, heb ook af en toe A-Team gekekenquote:
Nee het is ook zo irritant hequote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
Acinonyx, je weet dat we niet heel dol zijn op bewuste lapo zoekers?
Dan is de zaak duidelijk. A-team > PBquote:Op zondag 11 januari 2009 00:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Weet ik het, heb ook af en toe A-Team gekeken
Niet waar! Prison Break schiet de vijand nog raak, a-team niet!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan is de zaak duidelijk. A-team > PB
JA. Rot op met je kutposts enkel omdat je geilt om op het knopje nieuw topictedrukken. En dat alleen maar omdat het anders nog maanden duurt voor eentopicvan jouwhand de 300 posts haaltquote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee het is ook zo irritant he
Ik hoop dat het niet naar mij bedoelt is, want ik hoef nooit lapo's en ik maak ook bijna nooit topicsquote:Op zondag 11 januari 2009 00:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
JA. Rot op met je kutposts enkel omdat je geilt om op het knopje nieuw topictedrukken. En dat alleen maar omdat het anders nog maanden duurt voor eentopicvan jouwhand de 300 posts haalt
Ja, posts als AAAH, Yes, GG, DGG voegen niet heel veel toe, toch?quote:Op zondag 11 januari 2009 00:22 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee het is ook zo irritant he
Als ik bloed wil zien kijk ik wel film. Ik wil vermaak ! A-Team heeft het meer dan PB. En dan die herinneringenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Niet waar! Prison Break schiet de vijand nog raak, a-team niet!
Nee, ik vulde jouw klacht aanquote:Op zondag 11 januari 2009 00:25 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat het niet naar mij bedoelt is, want ik hoef nooit lapo's en ik maak ook bijna nooit topics
Ik niet weten doen niet, ikke maar een arme turkie zijn ben, ik de hollandse taaaal nog niet erg besnappen doenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:21 schreef Adelante het volgende:
Acinonyx, je weet dat we niet heel dol zijn op bewuste lapo zoekers?
Pas op hoor, of ik bel rita!quote:Op zondag 11 januari 2009 00:29 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik niet weten doen niet, ikke maar een arme turkie zijn ben, ik de hollandse taaaal nog niet erg besnappen doen
Kan je loempias bakken ?quote:
Die moet je waarschijnlijk eerst uitleggen hoe een telefoon werkt.quote:
Oke, nuff said. Met jou hoef ik hierover niet meer te pratenquote:Op zondag 11 januari 2009 00:32 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik keek vroeger ook heel veel Baantjer en commissaris rex![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |