naja, volgens de boeken zit die troon niet zo geweldig, en zijn er zelfs mensen door doodgegaan xDquote:Op vrijdag 15 april 2011 09:18 schreef Fingon het volgende:
Hier wil ik ook wel in rijden
[ afbeelding ]
Blijkbaar hebben ze ook een aantal echte Iron Thrones staan in de stad, waar je lekker op kan gaan zitten
Hehehe, die komen er nog veel meer.quote:Op maandag 18 april 2011 11:36 schreef Mani89 het volgende:
Nog nooit de boeken gelezen dus dat einde was wel een flink WTF moment.
http://www.imdb.com/title/tt0944947/episodesquote:Op maandag 18 april 2011 14:51 schreef Vrieskist het volgende:
Was vanavond alleen de pilot of is de serie echt van start?
Idd heel tof, de muziek ookquote:
Eens, had je zelfs bij Lost (daar struinden ze constant dat hele eiland over).quote:Op maandag 18 april 2011 15:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Ligt het aan mij, of zijn dit soort verhalen - waarin een hele wereld gecreëerd wordt - altijd stukken interessanter omdat je bijvoorbeeld kleine details (als bijvoorbeeld een maand reistijd van plek A naar B) van belang zijn (zie ook Tolkien's werk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 april 2011 16:35 schreef drumstickNL het volgende:
Jep,Dat wou ik dus ook weten en heb het dus gewoon opgezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
Dat is het bos achter de dikke muur waar we die drie in het begin doorheen zagen gaan. De bevolking komt niet voorbij die muur, want gevaarlijk. Vandaar dat we het niet meer terugzagen. Maar dat komt ongetwijfeld nogquote:Op maandag 18 april 2011 17:04 schreef drumstickNL het volgende:
Jammer dat het begin helemaal in het bos is waarna we het niet meer terug zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |