Spuitenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Iedereen blij![]()
Knap dat we de 3e pagina hebben gehaald met die overwerkende mod
Hoe kan ik mijn body beste verven?
(Ik ga van unfinished gestripte body, naar shinny wit)
Tips?
Ja ja, excuses maken ineens.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef Moozze het volgende:
Oja en ik doe maar een heel klein beetje overdrive, gewoon om het net iets steviger te laten klinken.
Nietquote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ja, excuses maken ineens..
.
Dankje, ontvetten moet ik het best doen met?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Spuiten
Schuren, ontvetten, primer, licht opschuren, ontvetten, primer, licht opschuren, ontvetten, de verf die je wil [wit in dit geval], licht opschuren, ontvetten, witten, licht opschuren, ontvetten, witten, licht opschuren, ontvetten en dan hetzelfde met een laag of drie blanke lak, daarna lak polijsten en je bent er
Dat lichte opschuren raad ik je aan om te met 'nat' schuurpapier korrel 1000 of 1500. Het polijsten van de lak met 2000 en daarna wat polijstmiddeltjes.
Ohja, en niet ontvetten met terpentine.
Tussen elke laag goed drogen [schuurt anders verdomd klote] en beter meerdere dunne lagen dan een keer dekkend.
Lopers/zakkers meteen verwijderen met een doekje/keukenpapier of uitstrijken met een klein kwastje.
Denk wel om eventuele schroefgaten voor bijvoorbeeld de slagplaat of pickuprings. Als je daar constant zo overheen blabbert is de kans er dat je ze niet goed weer kan vinden. Ik kan je aanraden om bij bijvoorbeeld de Marskramer of dergelijke winkel [of de betere moeder] een doosje kopspelden te kopen en die er in te steken. Maar, als je mooie dunne laagjes verf/lak erop spuit is dat niet eens echt nodig.
Eventuele deukjes/putjes/diepe krassen opvullen met wat plamuur voor een mooi egaal glad oppervlak![]()
Ik blijf dat een fantastisch woord vindenquote:
Hyves, genoeg annorexiahoertjes daarquote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dankje, ontvetten moet ik het best doen met?
Pics kan ik regelenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:36 schreef allsystemshalt het volgende:
Succes in de studio Cynic![]()
En Moozze, Waar blijven die pic's en mp3's van de Digitech
quote:
Onzin we zijn alllemaal ooit eens begonnen denk je nou dat steve vai zijn eerste accorden zuiver klonken?quote:Mp3 doen we maar niet
Maar ik speel al 7-8 jaarquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
[..]
Onzin we zijn alllemaal ooit eens begonnen denk je nou dat steve vai zijn eerste accorden zuiver klonken?
Maakt niet uit, ik speel ook nog steeds bagger.quote:
Dat is ook zo, ik ben ook niet de beroerdste hoor maar ik speel weinig uitdagends. Alleen akkoorden eigenlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Muziek is geen wedstrijd.
Cheer up
Dankje, denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik speel ook nog steeds bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |