Ik niet, ik ben echt heel goed.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik speel ook nog steeds bagger.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind 'm opzich best wat hebben... nog een andere headstock erop en het is nog een echte gitaar
Blesphomistquote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind 'm opzich best wat hebben... nog een andere headstock erop en het is nog een echte gitaar
ja niet echt tofquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
![]()
Wat een kotslelijke gitaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zowel de SG als de V door het slijk gehaald![]()
Blesphomy
![]()
nee, die headstock is weer te extreemquote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoort eigenlijk een Dean te zijn..
Als ze nou een tele beet hadquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Witchfynder het volgende:
Speciaal voor Dean, Kristy Rose:
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik denk dat dat meisje wel cool genoeg is voor die tele.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar te cool voor is..
Dan heb je wel ballenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat is echt lelijk, fout, humorloos en stijlloos.
Kan je veel geld mee verdienen!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat is echt lelijk, fout, humorloos en stijlloos.
En terecht! Leuke dingen zijn die Juniors.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Dan heb je wel ballen![]()
Ik zit momenteel te gassen op een Epiphone Les Paul Jren dat voor iemand die een maand gitaar speelt
Kijk maar naar de Wayans brothers. Die zijn ook lelijk, fout en vooral humorloos.quote:
Het nummer of de vent?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef Daantke het volgende:
De La Rey is toch best bekend of niet?
Stoerquote:
Gelijk heb jequote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef InTheDarkness het volgende:
Ik zit momenteel te gassen op een Epiphone Les Paul Jren dat voor iemand die een maand gitaar speelt
Of koop 1 extra 2*12 twee voor op tournee 1 voor thuisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:13 schreef Cynic het volgende:
Ik was gisteren even aan het kijken wat een flightcase voor een 2x12 cab kost, maar die zijn dus bijna net zo duur als de cab zelf...
Dan maar eens kijken of ik zelf iets kan bouwen.
Ik wist niet dat die Green day meneer er ook een speeldequote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ooit koop ik er ook een
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:59 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die Green day meneer er ook een speeldeben zelf niet zo'n Green day fan
btw dat is geen Dean hea ?
Het plan is nu dat er sowieso 2 komen voor optredens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:40 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Of koop 1 extra 2*12 twee voor op tournee 1 voor thuis
Flightcases zijn idd onevenredig duur. Maar van de andere kant Ik heb mijn vetta + extensioncab nooit geflightcased, vele optredens meer gedaan de afgelopen 6 jaar en er is *afkloppen* nog nooit wat mee gebeurd en ze zien er niet afgeragd uit. Je effecten enzo flighcasen kan ik wel snappen maar als je zelf je spullen vervoert en opzet ben je er toch altijd zelf bij en zie ik zelf het nut van een cabinet fligtcasen ook niet zo in als je het afweegt tegen de enorme kosten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:13 schreef Cynic het volgende:
Ik was gisteren even aan het kijken wat een flightcase voor een 2x12 cab kost, maar die zijn dus bijna net zo duur als de cab zelf...
Dan maar eens kijken of ik zelf iets kan bouwen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Flightcases zijn idd onevenredig duur. Maar van de andere kant Ik heb mijn vetta + extensioncab nooit geflightcased, vele optredens meer gedaan de afgelopen 6 jaar en er is *afkloppen* nog nooit wat mee gebeurd en ze zien er niet afgeragd uit. Je effecten enzo flighcasen kan ik wel snappen maar als je zelf je spullen vervoert en opzet ben je er toch altijd zelf bij en zie ik zelf het nut van een cabinet fligtcasen ook niet zo in als je het afweegt tegen de enorme kosten.
Nou , je drumstel los in een busje vervoeren is echt geen goed idee hoor. Dus voor een drumstel is een goed stel koffers echt geen overbodige luxe. Maar als je er nooit mee optreedt hoeft het niet neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef KaMo het volgende:
Mijn vriendin heeft flightcases voor haar complete drumstel...
En moet hem niet vaak vervoeren
Waste of money lijkt me dat.
Voor mijn cab wordt, zelfs als ik alleen de onderdelen bestel, de flightcase ook bijna zo duur als de cab zelfquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel waar. Zo'n cab gaat ook niet echt kapot ofzo, maar ik kan aan mijn Marshall cabs wel zien dat er mee getourd is. Was eigenlijk van plan om die Orange kastjes zo te houden als ze er nu uitzien. Ik kan vast wel zelf een soort behuizing maken.
Da's ook zo inderdaad. Van mij hoeft het niet op oorhoogte trouwens, ik heb liever dat het geluid een beetje onder me door gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor mijn cab wordt, zelfs als ik alleen de onderdelen bestel, de flightcase ook bijna zo duur als de cab zelf. Maar afgezien van het veilig houden, is het handig om bij gigs de cab op oorhoogte te krijgen.
.
Ik moet het echt op oorhoogte hebben, anders hoor ik niks, zelfs met een 4x10 niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's ook zo inderdaad. Van mij hoeft het niet op oorhoogte trouwens, ik heb liever dat het geluid een beetje onder me door gaat.
Ik kan me voorstellen dat het met bas anders is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet het echt op oorhoogte hebben, anders hoor ik niks, zelfs met een 4x10 niet..
Ja precies. Zo'n regel dat je flightcase maximaal 10% van je cab mag kosten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het met bas anders is.
Ik heb wel eens op een festival over een fullstack gespeeld (die stond daar dan al) maar mijn gitaargeluid recht in mijn oren is tamelijk akelig.
Eigenlijk is de beste oplossing voor het probleem met dure flightcases dus dat je hele dure cabs moet kopen. Dan valt het allemaal mee.
Iemand met als gebruikersnaam The_Dean die een Gibson/Epiphone gitaar wil. Mag ik daar niet met een knipoog wat over zeggen zonderquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:21 schreef InTheDarkness het volgende:
Iemand met als gebruikersnaam The_Dean die een Gibson/Epiphone gitaar wil. Mag ik daar niet met een knipoog wat over zeggen zonderte krijgen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |