quote:Op zondag 11 januari 2009 23:35 schreef brother52 het volgende:
12/16 maat is toch eigenlijk gewoon een 3/4 maat?
Ehh nou het nummer gaat niet van 1 tot 12 van de 16-de maar start op 5 van de 16-de.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb het nu een paar keer gelezen, maar ik snap echt niet wat je hiermee bedoelt
Alsof dat me veel op gaat leverenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:57 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Vraag het met het repeteren in de koffie/bierpauze maar aan je drummer
Hij zit iets te klooien in een vrij snelle 6/8 en wil graag 4 tellen vooraf (wat niet zo handig is in zo'n maatsoort), maar ipv dat dat ding dat vóór de eerste maat doet, snoept hij 4 tellen van die maat af, zodat zijn nummer op de 5de tel begint.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb het nu een paar keer gelezen, maar ik snap echt niet wat je hiermee bedoelt
Eh zoietsquote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij zit iets te klooien in een vrij snelle 6/8 en wil graag 4 tellen vooraf (wat niet zo handig is in zo'n maatsoort), maar ipv dat dat ding dat vóór de eerste maat doet, snoept hij 4 tellen van die maat af, zodat zijn nummer op de 5de tel begint..
(Ja als je met maatsoortenmalloten in een band zit zoals ik, leer je dit soort dingen te begrijpen).
Ik gok dat je daar niet mee kan optreden.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:38 schreef Moozze het volgende:
Zijn er felicitaties verwijderd?
Naja, toch bedankt allemaal
Ik heb zo'n mini marshall ampje gekregen (Ms 4) maar hij komt pas deze week binnen ofzo, wat mote ik hier van verwachten?
De overdrive is sowieso vet!
Iedereen blijquote:
Ik denk dat spuiten het mooiste resultaat geeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Iedereen blij![]()
Knap dat we de 3e pagina hebben gehaald met die overwerkende mod
Hoe kan ik mijn body beste verven?
(Ik ga van unfinished gestripte body, naar shinny wit)
Tips?
Ik denk het wel ja, met de bas zijn ze denk ik niet zo heel lang bezig. Moet in een weekend lukken, als ze een beetje vlot een goed geluid vinden tenminste.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:03 schreef Aresdreams het volgende:
nog even en je mag zelf ook weer aan de slag?
Cd al af ?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, met de bas zijn ze denk ik niet zo heel lang bezig. Moet in een weekend lukken, als ze een beetje vlot een goed geluid vinden tenminste.
Laten we het eens over die demo van jullie hebben dan....quote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Cd al af ?
Eindelijk na Daan een nieuw slachtoffer gevonden![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Laten we het eens over die demo van jullie hebben dan.....
Daar had ik al enigszins rekening mee gehouden.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik gok dat je daar niet mee kan optreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |