ja, kei veel nog. suckt ass!!!!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef The_Dean het volgende:
Er ligt hier gewoon sneeuw in de Achterhoek
Juist vet man! Nu weer onderweg naar het noorden, maar de laag word steeds dunnerquote:
Die sneeuw mag van mij inmiddels wel een keer opzouten... Hier lag afgelopen week gewoon meer dan 10cm... Maandag was het vrijwel onmogelijk om op sommige wegen te rijden.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist vet man! Nu weer onderweg naar het noorden, maar de laag word steeds dunner
Wat doe je in de Achterhoek?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef The_Dean het volgende:
Er ligt hier gewoon sneeuw in de Achterhoek
Niet als je er 2 keer per dag een uur lang doorheen moet fietsen op onbestrooide fietspadenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist vet man! Nu weer onderweg naar het noorden, maar de laag word steeds dunner
Zo van dat gesmoltenterugbevrorensneeuwquote:Op zondag 11 januari 2009 21:15 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Niet als je er 2 keer per dag een uur lang doorheen moet fietsen op onbestrooide fietspaden
Clubvergadering en nieuwsjaarborrel in Eibergenquote:
Ik heb het nu een paar keer gelezen, maar ik snap echt niet wat je hiermee bedoeltquote:Op zondag 11 januari 2009 19:18 schreef allsystemshalt het volgende:
12/16 maat en dan ervoor in 4 aftellen maar de muziek begint bij 4 /16![]()
quote:Op zondag 11 januari 2009 23:35 schreef brother52 het volgende:
12/16 maat is toch eigenlijk gewoon een 3/4 maat?
Ehh nou het nummer gaat niet van 1 tot 12 van de 16-de maar start op 5 van de 16-de.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb het nu een paar keer gelezen, maar ik snap echt niet wat je hiermee bedoelt
Alsof dat me veel op gaat leverenquote:Op zondag 11 januari 2009 23:57 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Vraag het met het repeteren in de koffie/bierpauze maar aan je drummer
Hij zit iets te klooien in een vrij snelle 6/8 en wil graag 4 tellen vooraf (wat niet zo handig is in zo'n maatsoort), maar ipv dat dat ding dat vóór de eerste maat doet, snoept hij 4 tellen van die maat af, zodat zijn nummer op de 5de tel begint.quote:Op zondag 11 januari 2009 23:11 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik heb het nu een paar keer gelezen, maar ik snap echt niet wat je hiermee bedoelt
Eh zoietsquote:Op maandag 12 januari 2009 00:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Hij zit iets te klooien in een vrij snelle 6/8 en wil graag 4 tellen vooraf (wat niet zo handig is in zo'n maatsoort), maar ipv dat dat ding dat vóór de eerste maat doet, snoept hij 4 tellen van die maat af, zodat zijn nummer op de 5de tel begint..
(Ja als je met maatsoortenmalloten in een band zit zoals ik, leer je dit soort dingen te begrijpen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |