als je ze dan gooit richting het hoofd van mensen met de juiste maat en het juiste model, heb jij daarna mooie schaatsenquote:Op zondag 11 januari 2009 12:26 schreef Cynic het volgende:
Ik denk dus dat ik vandaag op de vijver ga staan stenen gooien naar mensen die wel schaatsen hebben.
Whoot m'n creditcard rooktquote:Op zondag 11 januari 2009 13:05 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik leef nog![]()
![]()
En om dat te vieren ben ik gear aa het bestellen
Gave Epiquote:Op zondag 11 januari 2009 14:58 schreef Jorikjet het volgende:
vetwat heb je allemaal gekocht?
ik zit trouwens te gassen op een epiphone sheraton!
Ik werk er hard voor dus gun ik mezelf af en toe wat leuke spullenquote:Op zondag 11 januari 2009 15:31 schreef Metaalkop het volgende:
Zohee. Geld teveel?
81/85 ?quote:Op zondag 11 januari 2009 15:49 schreef Marao het volgende:
Yay, gister mn EMG-tjes gehaald en zelf geinstalleerd ^^ En het werkt nog ook!(vooralsnog, nu nog een batterij vinden >_>)
Die V-Amp heb ik ook gehad. Best een leuk ding, maar ik vond een POD toch iets beter.quote:Op zondag 11 januari 2009 15:13 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gave Epiwat voor paintjob heeft ie?
mijn lijstje,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
En ik wil nog meer kopen oa een kahler brug en een SG
ja, kei veel nog. suckt ass!!!!!!quote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef The_Dean het volgende:
Er ligt hier gewoon sneeuw in de Achterhoek
Juist vet man! Nu weer onderweg naar het noorden, maar de laag word steeds dunnerquote:
Die sneeuw mag van mij inmiddels wel een keer opzouten... Hier lag afgelopen week gewoon meer dan 10cm... Maandag was het vrijwel onmogelijk om op sommige wegen te rijden.quote:Op zondag 11 januari 2009 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist vet man! Nu weer onderweg naar het noorden, maar de laag word steeds dunner
Wat doe je in de Achterhoek?quote:Op zondag 11 januari 2009 17:02 schreef The_Dean het volgende:
Er ligt hier gewoon sneeuw in de Achterhoek
Niet als je er 2 keer per dag een uur lang doorheen moet fietsen op onbestrooide fietspadenquote:Op zondag 11 januari 2009 17:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Juist vet man! Nu weer onderweg naar het noorden, maar de laag word steeds dunner
Zo van dat gesmoltenterugbevrorensneeuwquote:Op zondag 11 januari 2009 21:15 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
Niet als je er 2 keer per dag een uur lang doorheen moet fietsen op onbestrooide fietspaden
Clubvergadering en nieuwsjaarborrel in Eibergenquote:
Ik heb het nu een paar keer gelezen, maar ik snap echt niet wat je hiermee bedoeltquote:Op zondag 11 januari 2009 19:18 schreef allsystemshalt het volgende:
12/16 maat en dan ervoor in 4 aftellen maar de muziek begint bij 4 /16![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |