Ik gok dat je daar niet mee kan optreden.quote:Op maandag 12 januari 2009 01:38 schreef Moozze het volgende:
Zijn er felicitaties verwijderd?
Naja, toch bedankt allemaal
Ik heb zo'n mini marshall ampje gekregen (Ms 4) maar hij komt pas deze week binnen ofzo, wat mote ik hier van verwachten?
De overdrive is sowieso vet!
Iedereen blijquote:
Ik denk dat spuiten het mooiste resultaat geeft.quote:Op maandag 12 januari 2009 09:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Iedereen blij![]()
Knap dat we de 3e pagina hebben gehaald met die overwerkende mod
Hoe kan ik mijn body beste verven?
(Ik ga van unfinished gestripte body, naar shinny wit)
Tips?
Ik denk het wel ja, met de bas zijn ze denk ik niet zo heel lang bezig. Moet in een weekend lukken, als ze een beetje vlot een goed geluid vinden tenminste.quote:Op maandag 12 januari 2009 11:03 schreef Aresdreams het volgende:
nog even en je mag zelf ook weer aan de slag?
Cd al af ?quote:Op maandag 12 januari 2009 11:05 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja, met de bas zijn ze denk ik niet zo heel lang bezig. Moet in een weekend lukken, als ze een beetje vlot een goed geluid vinden tenminste.
Laten we het eens over die demo van jullie hebben dan....quote:Op maandag 12 januari 2009 11:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Cd al af ?
Eindelijk na Daan een nieuw slachtoffer gevonden![]()
quote:Op maandag 12 januari 2009 11:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Laten we het eens over die demo van jullie hebben dan.....
Daar had ik al enigszins rekening mee gehouden.quote:Op maandag 12 januari 2009 08:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik gok dat je daar niet mee kan optreden.
Ja kan, maar vooral met die overdrive gaat het nergens naar klinkenquote:Op maandag 12 januari 2009 13:30 schreef Moozze het volgende:
Even twee vraagjes voor de pro's. Kan ik mijn akoestische gitaar op mijn electrische versterker aansluiten zonder dat dit dingen kapot maakt of andere ongewenste effecten geeft?
En kan ik dan stiekem mijn overdrive pedaal ertussen doen om te kijken wat er gebeurt?
Echt welquote:Op maandag 12 januari 2009 13:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja kan, maar vooral met die overdrive gaat het nergens naar klinken
quote:Op maandag 12 januari 2009 13:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja kan, maar vooral met die overdrive gaat het nergens naar klinken
Spuitenquote:Op maandag 12 januari 2009 09:06 schreef KaMo het volgende:
[..]
Iedereen blij![]()
Knap dat we de 3e pagina hebben gehaald met die overwerkende mod
Hoe kan ik mijn body beste verven?
(Ik ga van unfinished gestripte body, naar shinny wit)
Tips?
Ja ja, excuses maken ineens.quote:Op maandag 12 januari 2009 15:10 schreef Moozze het volgende:
Oja en ik doe maar een heel klein beetje overdrive, gewoon om het net iets steviger te laten klinken.
Nietquote:Op maandag 12 januari 2009 16:12 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja ja, excuses maken ineens..
.
Dankje, ontvetten moet ik het best doen met?quote:Op maandag 12 januari 2009 16:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Spuiten
Schuren, ontvetten, primer, licht opschuren, ontvetten, primer, licht opschuren, ontvetten, de verf die je wil [wit in dit geval], licht opschuren, ontvetten, witten, licht opschuren, ontvetten, witten, licht opschuren, ontvetten en dan hetzelfde met een laag of drie blanke lak, daarna lak polijsten en je bent er
Dat lichte opschuren raad ik je aan om te met 'nat' schuurpapier korrel 1000 of 1500. Het polijsten van de lak met 2000 en daarna wat polijstmiddeltjes.
Ohja, en niet ontvetten met terpentine.
Tussen elke laag goed drogen [schuurt anders verdomd klote] en beter meerdere dunne lagen dan een keer dekkend.
Lopers/zakkers meteen verwijderen met een doekje/keukenpapier of uitstrijken met een klein kwastje.
Denk wel om eventuele schroefgaten voor bijvoorbeeld de slagplaat of pickuprings. Als je daar constant zo overheen blabbert is de kans er dat je ze niet goed weer kan vinden. Ik kan je aanraden om bij bijvoorbeeld de Marskramer of dergelijke winkel [of de betere moeder] een doosje kopspelden te kopen en die er in te steken. Maar, als je mooie dunne laagjes verf/lak erop spuit is dat niet eens echt nodig.
Eventuele deukjes/putjes/diepe krassen opvullen met wat plamuur voor een mooi egaal glad oppervlak![]()
Ik blijf dat een fantastisch woord vindenquote:
Hyves, genoeg annorexiahoertjes daarquote:Op maandag 12 januari 2009 17:08 schreef KaMo het volgende:
[..]
Dankje, ontvetten moet ik het best doen met?
Pics kan ik regelenquote:Op maandag 12 januari 2009 19:36 schreef allsystemshalt het volgende:
Succes in de studio Cynic![]()
En Moozze, Waar blijven die pic's en mp3's van de Digitech
quote:
Onzin we zijn alllemaal ooit eens begonnen denk je nou dat steve vai zijn eerste accorden zuiver klonken?quote:Mp3 doen we maar niet
Maar ik speel al 7-8 jaarquote:Op maandag 12 januari 2009 19:49 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
![]()
[..]
Onzin we zijn alllemaal ooit eens begonnen denk je nou dat steve vai zijn eerste accorden zuiver klonken?
Maakt niet uit, ik speel ook nog steeds bagger.quote:
Dat is ook zo, ik ben ook niet de beroerdste hoor maar ik speel weinig uitdagends. Alleen akkoorden eigenlijk.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:16 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Muziek is geen wedstrijd.
Cheer up
Dankje, denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik speel ook nog steeds bagger.
Ik niet, ik ben echt heel goed.quote:Op maandag 12 januari 2009 20:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik speel ook nog steeds bagger.
quote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind 'm opzich best wat hebben... nog een andere headstock erop en het is nog een echte gitaar
Blesphomistquote:Op maandag 12 januari 2009 20:53 schreef Aresdreams het volgende:
ik vind 'm opzich best wat hebben... nog een andere headstock erop en het is nog een echte gitaar
ja niet echt tofquote:Op maandag 12 januari 2009 20:50 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
![]()
Wat een kotslelijke gitaar![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zowel de SG als de V door het slijk gehaald![]()
Blesphomy
![]()
nee, die headstock is weer te extreemquote:Op maandag 12 januari 2009 21:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoort eigenlijk een Dean te zijn..
Als ze nou een tele beet hadquote:Op maandag 12 januari 2009 21:49 schreef Witchfynder het volgende:
Speciaal voor Dean, Kristy Rose:
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik denk dat dat meisje wel cool genoeg is voor die tele.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar te cool voor is..
Dan heb je wel ballenquote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat is echt lelijk, fout, humorloos en stijlloos.
Kan je veel geld mee verdienen!quote:Op maandag 12 januari 2009 22:28 schreef Moozze het volgende:
[..]
Dat is echt lelijk, fout, humorloos en stijlloos.
En terecht! Leuke dingen zijn die Juniors.quote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Dan heb je wel ballen![]()
Ik zit momenteel te gassen op een Epiphone Les Paul Jren dat voor iemand die een maand gitaar speelt
Kijk maar naar de Wayans brothers. Die zijn ook lelijk, fout en vooral humorloos.quote:
Het nummer of de vent?quote:Op maandag 12 januari 2009 23:09 schreef Daantke het volgende:
De La Rey is toch best bekend of niet?
Stoerquote:
Gelijk heb jequote:Op maandag 12 januari 2009 22:48 schreef InTheDarkness het volgende:
Ik zit momenteel te gassen op een Epiphone Les Paul Jren dat voor iemand die een maand gitaar speelt
Of koop 1 extra 2*12 twee voor op tournee 1 voor thuisquote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:13 schreef Cynic het volgende:
Ik was gisteren even aan het kijken wat een flightcase voor een 2x12 cab kost, maar die zijn dus bijna net zo duur als de cab zelf...
Dan maar eens kijken of ik zelf iets kan bouwen.
Ik wist niet dat die Green day meneer er ook een speeldequote:Op dinsdag 13 januari 2009 03:46 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Gelijk heb je!
Ooit koop ik er ook een
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:59 schreef InTheDarkness het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die Green day meneer er ook een speeldeben zelf niet zo'n Green day fan
btw dat is geen Dean hea ?
Het plan is nu dat er sowieso 2 komen voor optredens.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:40 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Of koop 1 extra 2*12 twee voor op tournee 1 voor thuis
Flightcases zijn idd onevenredig duur. Maar van de andere kant Ik heb mijn vetta + extensioncab nooit geflightcased, vele optredens meer gedaan de afgelopen 6 jaar en er is *afkloppen* nog nooit wat mee gebeurd en ze zien er niet afgeragd uit. Je effecten enzo flighcasen kan ik wel snappen maar als je zelf je spullen vervoert en opzet ben je er toch altijd zelf bij en zie ik zelf het nut van een cabinet fligtcasen ook niet zo in als je het afweegt tegen de enorme kosten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 06:13 schreef Cynic het volgende:
Ik was gisteren even aan het kijken wat een flightcase voor een 2x12 cab kost, maar die zijn dus bijna net zo duur als de cab zelf...
Dan maar eens kijken of ik zelf iets kan bouwen.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:51 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Flightcases zijn idd onevenredig duur. Maar van de andere kant Ik heb mijn vetta + extensioncab nooit geflightcased, vele optredens meer gedaan de afgelopen 6 jaar en er is *afkloppen* nog nooit wat mee gebeurd en ze zien er niet afgeragd uit. Je effecten enzo flighcasen kan ik wel snappen maar als je zelf je spullen vervoert en opzet ben je er toch altijd zelf bij en zie ik zelf het nut van een cabinet fligtcasen ook niet zo in als je het afweegt tegen de enorme kosten.
Nou , je drumstel los in een busje vervoeren is echt geen goed idee hoor. Dus voor een drumstel is een goed stel koffers echt geen overbodige luxe. Maar als je er nooit mee optreedt hoeft het niet neequote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef KaMo het volgende:
Mijn vriendin heeft flightcases voor haar complete drumstel...
En moet hem niet vaak vervoeren
Waste of money lijkt me dat.
Voor mijn cab wordt, zelfs als ik alleen de onderdelen bestel, de flightcase ook bijna zo duur als de cab zelfquote:Op dinsdag 13 januari 2009 08:59 schreef Cynic het volgende:
[..]
Nee, dat is ook wel waar. Zo'n cab gaat ook niet echt kapot ofzo, maar ik kan aan mijn Marshall cabs wel zien dat er mee getourd is. Was eigenlijk van plan om die Orange kastjes zo te houden als ze er nu uitzien. Ik kan vast wel zelf een soort behuizing maken.
Da's ook zo inderdaad. Van mij hoeft het niet op oorhoogte trouwens, ik heb liever dat het geluid een beetje onder me door gaat.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor mijn cab wordt, zelfs als ik alleen de onderdelen bestel, de flightcase ook bijna zo duur als de cab zelf. Maar afgezien van het veilig houden, is het handig om bij gigs de cab op oorhoogte te krijgen.
.
Ik moet het echt op oorhoogte hebben, anders hoor ik niks, zelfs met een 4x10 niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:45 schreef Cynic het volgende:
[..]
Da's ook zo inderdaad. Van mij hoeft het niet op oorhoogte trouwens, ik heb liever dat het geluid een beetje onder me door gaat.
Ik kan me voorstellen dat het met bas anders is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:50 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik moet het echt op oorhoogte hebben, anders hoor ik niks, zelfs met een 4x10 niet..
Ja precies. Zo'n regel dat je flightcase maximaal 10% van je cab mag kosten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 12:52 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het met bas anders is.
Ik heb wel eens op een festival over een fullstack gespeeld (die stond daar dan al) maar mijn gitaargeluid recht in mijn oren is tamelijk akelig.
Eigenlijk is de beste oplossing voor het probleem met dure flightcases dus dat je hele dure cabs moet kopen. Dan valt het allemaal mee.
Iemand met als gebruikersnaam The_Dean die een Gibson/Epiphone gitaar wil. Mag ik daar niet met een knipoog wat over zeggen zonderquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:21 schreef InTheDarkness het volgende:
Iemand met als gebruikersnaam The_Dean die een Gibson/Epiphone gitaar wil. Mag ik daar niet met een knipoog wat over zeggen zonderte krijgen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |