Oh, dacht dat boeren uiers gewend waren. Excusesquote:
extra streepje.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh, dacht dat boeren uiers gewend waren. Excuses
quote:
quote:Op zondag 18 januari 2009 13:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie je, schot in de roos![]()
Wat een kutpoll, ik sta er geen eens bij.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:08 schreef Grulez het volgende:
Poll: Wie moet de nieuwe mod worden?TerroRobbie Breach venomsnake Adothehague dentheman DAM DatMeenJeNiet Crane Bansheeboy DAM DAM SCH borisz Grulez Diba jorien cyberia golfer dndiek blawh prosac paultjuhh pfaf evander sno Kermit Erasmus EnGCatjuh Vaduz kleinzusje beschouw Tong80
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Wat jij zegt.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:35 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een kutpoll, ik sta er geen eens bij.
Diegene durfde zijn vuurdoop niet te hebben dit weekend.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had trouwens wel gedacht dat er iemand al blauw zou zijn of is diegene naar de wedstrijd van Ajax?
En mijn mario of peach dan?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je Pikachu is dan ook van de verkeerde kant.
Ik denk morgen. Degene zit nu volgens mij in Nijmegen.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik had trouwens wel gedacht dat er iemand al blauw zou zijn of is diegene naar de wedstrijd van Ajax?
Dus Happel wordt het niet?quote:Op zondag 18 januari 2009 13:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk morgen. Degene zit nu volgens mij in Nijmegen.
Ik wist niet dat hij voor Ajax is.quote:
Je had het over Nijmegen en is stiekem voor Ajaxquote:Op zondag 18 januari 2009 16:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij voor Ajax is.
Ga even een trein koppen, joh!quote:Op zondag 18 januari 2009 16:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Happel voldeed wel aan het Ajacied zijn, maar wilde helaas niet naar Nijmegen gaan - naar het schijnt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |