beetje lastig, je netbeheerder kan je niet kiezen dus die transportkosten zullen dan gewoon via de leverancier naar je toe komen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Ze doen echt enorm hun best om vooral te zorgen dat je geen flauw idee hebt hoe je het goedkoopst uit kan zijn... Zoek een aanbieder waar je alle kosten aan kan betalen, zodat Nuon als netwerkmonopolist niet meer kan mee-eten...
Transportkosten krijg je nergens voor een stuntprijsje hoor, die tarieven zijn nu dus allemaal door de overheid gereguleerde eenheidsworstquote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Ze doen echt enorm hun best om vooral te zorgen dat je geen flauw idee hebt hoe je het goedkoopst uit kan zijn... Zoek een aanbieder waar je alle kosten aan kan betalen, zodat Nuon als netwerkmonopolist niet meer kan mee-eten...
wellicht dan handig om te controleren of de zwaarte van zijn aansluitng wel goed is?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:22 schreef knars het volgende:
sinds 1 januari 2009 is het capaciteitstarief ingevoerd; dwz dat het voor je tarief niet meer uitmaakt hoe veel stroom en gas je verbruikt (of laat transporteren). Er wordt alleen nog gekeken naar hoe zwaar je aansluiting is en daar betaal je een eenheidsprijs voor. Vroeger (tot 10 dagen geleden) betaalde je weinig voor je transport als je een laag verbruik had, nu betaal je voor de zwaarte van je aansluiting.
Ja, als hij denkt dat dit te veel is moet hij dat zeker doenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 18:26 schreef staticdata het volgende:
[..]
wellicht dan handig om te controleren of de zwaarte van zijn aansluitng wel goed is?
Niet waar. Bij Greenchoice bijvoorbeeld betaal ik alles aan Greenchoice.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 17:55 schreef staticdata het volgende:
[..]
beetje lastig, je netbeheerder kan je niet kiezen dus die transportkosten zullen dan gewoon via de leverancier naar je toe komen.
Ja, dus klopt de stelling die je nu tegen probeert te sprekenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:30 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Niet waar. Bij Greenchoice bijvoorbeeld betaal ik alles aan Greenchoice.
Zo vreemd is dat niet, toch?quote:Op maandag 12 januari 2009 01:06 schreef The.Apple het volgende:
Transport kosten...... wtf zijn dat.....
ik ga ze ook bij mijn werkgever indienen....mijn vingers typen....type kosten...
Dit zit toch in de normale prijs of dacht je dat deze bedrijven verlies maaken op de gas levering.
afschrijvingen en vervanging zit ALLANG in de prijs verrekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |