Jammers zenden radio stralingen uit, zo sterk dat ze de mobiele straling overheersen.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef Kadooosh het volgende:
Vraag me af of die gsm jammers niet erg veel straling uitzenden, 36w klinkt niet echt gezond..
Daarom weerhoud jij je er ook van?quote:Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Wunny het volgende:
[..]
Je moet gewoon net de pech hebben dat je wordt gepakt, die kans is klein, maar bij zo'n ding is het gewoon kut als je wordt gepakt.
Haha! waarom denk ik aan Battlefield 2142?quote:
Net ofdat je daardoor een straf blad krijgt....quote:Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ik wil die van 20 euro hebben, maar ik wil gewoon geen strafblad
Heel je leven verneukt
quote:Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Daarom weerhoud jij je er ook van?
Omdat het een wapen is!quote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Net ofdat je daardoor een straf blad krijgt....![]()
Voor andere hobby's heb ik zo'n 50 bestellingen ontvangen uit china/honkong/japan, en nooit maar dan ook nooit is er iets open gemaakt, nooit gezeik gehad met de douane. Soms waren het een pakketjes van 0,5 m bij 1m, soms waren het pakketjes van grote waarde, maar nooit inklarings kosten hoeven betalen....
De douane controleert gewoon niet streng op dingen uit china/hongkong/japan, ze letten veel meer op dingen uit amerika.
En mocht je eruit worden gepakt, ze versturen het als gift, cadeautje, het is hun schuld, zij sturen jou verboden wapens toe...
ja, maar op DX staat dat ze er niet verantwoordelijk voor zijn.. maar idd kun je dan beweren dat je het niet zelf hebt besteld en dat iemand anders het naar jouw adres heeft verstuurd en jij er niks vanaf wistquote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Voor andere hobby's heb ik zo'n 50 bestellingen ontvangen uit china/honkong/japan, en nooit maar dan ook nooit is er iets open gemaakt, nooit gezeik gehad met de douane. Soms waren het een pakketjes van 0,5 m bij 1m, soms waren het pakketjes van grote waarde, maar nooit inklarings kosten hoeven betalen....
De douane controleert gewoon niet streng op dingen uit china/hongkong/japan, ze letten veel meer op dingen uit amerika.
En mocht je eruit worden gepakt, ze versturen het als gift, cadeautje, het is hun schuld, zij sturen jou verboden wapens toe...
Pleur een end op.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef Werewolf het volgende:
Blijft het nou nog 10 topics over die domme balletjespistooltjes gaan?
Koop ze of koop ze niet als je bang bent gepakt te worden.....
niet met je eens.quote:Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef Werewolf het volgende:
Blijft het nou nog 10 topics over die domme balletjespistooltjes gaan?
Koop ze of koop ze niet als je bang bent gepakt te worden.....
Hij heeft wel een punt, deel 31 ging haast geheel over die stomme dingen, en nu dit deel ook.quote:
Goed punt, al die topics zitten vol met kutvragen.quote:Op zondag 11 januari 2009 @ 16:47 schreef Dionysiou het volgende:
Wat wil je dan, duizend vragen over wat BG, FP of DX of DE betekend? Of over DSTT kaartjes?
Ik heb er hier eentje ( Uit Italie ) en ik knal er zeker iedere dag even meequote:Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef Remake het volgende:
Ik vind het wel wack als je omdat het opeens op DX staat een BB-Gun gaat kopen.
Als je er echt een wou had je dat al lang gedaan namelijk in belgie/frankrijk/duitsland.
Denk ook dat de meeste die er een kopen er 3 keer mee schieten en dat ie dan in de kast verdwijnt.
Om rustig in de trein te zittenquote:
Ja, gelukkig heeft de douane geen automatische x-ray die wapenvormen herkent, en valt het pakket ook absoluut niet aan jou te linken met je mooie paypalrekening eringquote:Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |