abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64916967
Zoveel word er niet in het OV gebelt, zijn eerder die gasten met harde kut muziek door die speakertjes, en daar helpt dat ding niet tegen
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_64917117
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:04 schreef Kadooosh het volgende:
Vraag me af of die gsm jammers niet erg veel straling uitzenden, 36w klinkt niet echt gezond..
Jammers zenden radio stralingen uit, zo sterk dat ze de mobiele straling overheersen.
  FOK!fotograaf zondag 11 januari 2009 @ 16:10:37 #78
145146 Andyy
pi_64917212
ze zouden EMP bommen moeten verkopen
  zondag 11 januari 2009 @ 16:15:10 #79
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_64917362
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:03 schreef Wunny het volgende:

[..]

Je moet gewoon net de pech hebben dat je wordt gepakt, die kans is klein, maar bij zo'n ding is het gewoon kut als je wordt gepakt.
Daarom weerhoud jij je er ook van?
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 11 januari 2009 @ 16:17:07 #80
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_64917434
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:10 schreef Andyy het volgende:
ze zouden EMP bommen moeten verkopen
Haha! waarom denk ik aan Battlefield 2142?

Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_64917509
nou omdat als ze het innemen, je een aantekening op je strafblad en een boete/gevangenisstraf krijgt
pi_64917538
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:46 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Ik wil die van 20 euro hebben, maar ik wil gewoon geen strafblad
Heel je leven verneukt
Net ofdat je daardoor een straf blad krijgt....

Voor andere hobby's heb ik zo'n 50 bestellingen ontvangen uit china/honkong/japan, en nooit maar dan ook nooit is er iets open gemaakt, nooit gezeik gehad met de douane. Soms waren het een pakketjes van 0,5 m bij 1m, soms waren het pakketjes van grote waarde, maar nooit inklarings kosten hoeven betalen....

De douane controleert gewoon niet streng op dingen uit china/hongkong/japan, ze letten veel meer op dingen uit amerika.

En mocht je eruit worden gepakt, ze versturen het als gift, cadeautje, het is hun schuld, zij sturen jou verboden wapens toe...
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_64917539
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:15 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Daarom weerhoud jij je er ook van?
Omdat ik met dit soort dingen altijd word gepakt.
pi_64917595
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:20 schreef Flepke het volgende:

[..]

Voor andere hobby's heb ik zo'n 50 bestellingen ontvangen uit china/honkong/japan, en nooit maar dan ook nooit is er iets open gemaakt, nooit gezeik gehad met de douane. Soms waren het een pakketjes van 0,5 m bij 1m, soms waren het pakketjes van grote waarde, maar nooit inklarings kosten hoeven betalen....

De douane controleert gewoon niet streng op dingen uit china/hongkong/japan, ze letten veel meer op dingen uit amerika.

En mocht je eruit worden gepakt, ze versturen het als gift, cadeautje, het is hun schuld, zij sturen jou verboden wapens toe...
Omdat het een wapen is!
Volgens de wet valt zo'n ding gewoon onder de wapen wet!
Als je onder de 18 bent, en je wordt gepakt, krijg je dan alleen een HALT straf?
pi_64917611
quote:

[..]

ja, maar op DX staat dat ze er niet verantwoordelijk voor zijn.. maar idd kun je dan beweren dat je het niet zelf hebt besteld en dat iemand anders het naar jouw adres heeft verstuurd en jij er niks vanaf wist .
maar dan is het weer gekloot met DX acc en rekening waarmee het is overgeschreven enz
en ja, je krijgt er een aantek. op je strafblad voor.
pi_64917881
Blijft het nou nog 10 topics over die domme balletjespistooltjes gaan?
Koop ze of koop ze niet als je bang bent gepakt te worden.....
pi_64917949
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef Werewolf het volgende:
Pleur een end op.
pi_64918000
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:28 schreef Werewolf het volgende:
niet met je eens.
pi_64918289
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:31 schreef Elias3 het volgende:

[..]

niet met je eens.
Dat mag, we leven in een vrij land.
  zondag 11 januari 2009 @ 16:40:56 #90
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_64918350
Wat moet je in godsnaam ook met zo'n ding? Stoer gaan doen tegenover je mede-bontkraagjes terwijl je de buurt terroriseert op je scooter met keiharde kutmuziek of zo
Don't let my username fool you...
pi_64918372
quote:
Op zondag 11 januari 2009 @ 16:30 schreef Wunny het volgende:

[..]

Pleur een end op.
Hij heeft wel een punt, deel 31 ging haast geheel over die stomme dingen, en nu dit deel ook.

Er is nota bene een apart topic over die BBGun dingen:
Speelgoedgeweer door douane

Bestel er gewoon eentje, of bestel er nooit een. Eindeloos discussiëren over die dingen heeft ook geen zin.
  zondag 11 januari 2009 @ 16:47:02 #92
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_64918595
Wat wil je dan, duizend vragen over wat BG, FP of DX of DE betekend? Of over DSTT kaartjes? Kom op zeg, wees een realist hier is zo'n topic voor, en Airsoft is een grote stap van DX. Dus mag er ook over gepraat worden, en als het je niet intereseerd ignore it..

PS: Waar is Stinosss?
pi_64918892
wrong topique ===--///
pi_64918955
Ik vind het wel wack als je omdat het opeens op DX staat een BB-Gun gaat kopen.
Als je er echt een wou had je dat al lang gedaan namelijk in belgie/frankrijk/duitsland.

Denk ook dat de meeste die er een kopen er 3 keer mee schieten en dat ie dan in de kast verdwijnt.
Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
@remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
Nee.
pi_64919006
quote:
Op zondag 11 januari 2009 @ 16:47 schreef Dionysiou het volgende:
Wat wil je dan, duizend vragen over wat BG, FP of DX of DE betekend? Of over DSTT kaartjes?
Goed punt, al die topics zitten vol met kutvragen.

pi_64919056
quote:
Op zondag 11 januari 2009 16:56 schreef Remake het volgende:
Ik vind het wel wack als je omdat het opeens op DX staat een BB-Gun gaat kopen.
Als je er echt een wou had je dat al lang gedaan namelijk in belgie/frankrijk/duitsland.

Denk ook dat de meeste die er een kopen er 3 keer mee schieten en dat ie dan in de kast verdwijnt.
Ik heb er hier eentje ( Uit Italie ) en ik knal er zeker iedere dag even mee
  zondag 11 januari 2009 @ 17:00:06 #97
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_64919070
quote:
Op zondag 11 januari 2009 15:52 schreef Remake het volgende:

[..]

Waarom heb je dat gekocht
Om rustig in de trein te zitten En om mensen mee te irriteren natuurlijk
quote:

[..]

Ja, gelukkig heeft de douane geen automatische x-ray die wapenvormen herkent, en valt het pakket ook absoluut niet aan jou te linken met je mooie paypalrekening ering
  zondag 11 januari 2009 @ 17:01:49 #98
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_64919147
De meesten dingen die je koopt op DX verdwijnen in de kast, maar niet allemaal, maar het is het mooi spul!
Welcome to DealExtreme.com
pi_64919229
Zo'n jammer is trouwens wel tof, lijkt me echt geweldig als ik zo'n ding in me broekzak heb zitten en dan als ik langs een bellend persoon loop, bam op die knop drukken
pi_64919241
Hey iedereen,

Ik ben nieuw op het forum en had toch wel enkele vragen over dealextreme.
Komende week zou ik graag een bestelling doen van ongeveer 100 dollar. In deze bestelling zitten twee gsm batterijen, 3 geheugenkaartjes, een zakje voor ipod touch, zakje voor nintendo DS en Guitar hero controller voor DS. Er zijn nog wel dingen die ik wil, maar dit is het voorlopig. Tenzij het veilig is meer te bestellen?

Is het veilig om dit in één maal samen te bestellen en te laten versturen (natuurlijk als gift). Zelf ben ik van Antwerpen België, dus hopelijk zijn hier ook enkele Belgen die hun ervaring kunnen delen. Mocht mijn pakketje geopend worden, ben ik dan alles kwijt? Of moet ik veel betalen?

In ieder geval al bedankt voor de hulp

grtz

Didier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')