Hé ik ben een Groninger, het sterft hier van de Friezen, we know...quote:
Ik zou geeneens een rel herkennen al zou ik er 3 meter in pleuren!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Godverdomme je kan geneens rellen Watje
Ze moeten een muur om friesland bouwen en die muur bouwen van friezen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hé ik ben een Groninger, het sterft hier van de Friezen, we know...
Ook van skippy22quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou geeneens een rel herkennen al zou ik er 3 meter in pleuren!
Ik hou van jullie allemaal evenveel!![]()
ach arme, heb je een trauma opgelopen door een Fries of in Fryslan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze moeten een muur om friesland bouwen en die muur bouwen van friezen!
Gaan we het afmeren richting Syberie ... Paar gasflessen mee en wegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:18 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gat in MaastrichtEen enorm gat is vanavond rond acht uur ontstaan in de Athoslaan in Maastricht. Dit heeft de politie bekendgemaakt. Er vielen geen gewonden.
Het gaat om een gat met een breedte van vier meter, een lengte van acht meter en een diepte van 2,5 meter. De onderliggende riolering is kapot.
Het gat kan ontstaan zijn door de lekkende riolering die de ondergrond heeft uitgehold.
Limburg gaat doei doei!
Iedereen!quote:
Een blauwtje loop je snel met dit weer weerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:19 schreef blomst het volgende:
[..]
ach arme, heb je een trauma opgelopen door een Fries of in Fryslan?
JA! Dat trauma is al eeuwen oud!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:19 schreef blomst het volgende:
[..]
ach arme, heb je een trauma opgelopen door een Fries of in Fryslan?
In het weekend dan wel graag.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we het afmeren richting Syberie ... Paar gasflessen mee en weg
dacht ik al, je blijft het muurtje maar herhalen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA! Dat trauma is al eeuwen oud!
zow, lenige bosnymf, bist gij auch again in da hood?quote:
En waarom dan edele ezelinquote:
doe eens met linkjes komen? doe dan? doe eens? nou doe eens?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef blomst het volgende:
[..]
dacht ik al, je blijft het muurtje maar herhalen.
nee, ik ga niet voor je terug lezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe eens met linkjes komen? doe dan? doe eens? nou doe eens?
omdat die er ook niet zijn...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:23 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, ik ga niet voor je terug lezen.
Relquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat die er ook niet zijn...
neuh, dit is de eerste keer dat ik roep om een muur om friesland heen... normaliter roep ik dat ze de boel moeten afsteken en af laten drijven...maar ik ben de laatste tijd heel erg mild!quote:
Tau eem Tammo, tik eem teg'n t roam.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hé ik ben een Groninger, het sterft hier van de Friezen, we know...
Wij hebben dus op het werk een kindje die Tammo heet. Maar ik heb toch een beetje rare associaties bij die naam.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tau eem Tamo, tik eem teg'n t roam.
Binnenkort dus veel vrije tijd voor jou als dat gat doorgroeit, ohw behapte bamibal van me!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:30 schreef Talitha het volgende:
"edele ezelin"... "lenige bosnymf"... Wat zijn jullie poëtisch vanaaf.![]()
Omdat ik doordeweeks in Limbabwe werk, mutserige Muis.
Ahhh vandaar . Kan je daar ook werken danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:30 schreef Talitha het volgende:
"edele ezelin"... "lenige bosnymf"... Wat zijn jullie poëtisch vanaaf.![]()
Omdat ik doordeweeks in Limbabwe werk, mutserige Muis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |