zou in principe geen stijl zijn om een andere winnaar te kiezenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:50 schreef versabommie het volgende:
een vakjury... nou geenstijl gaat het never nooit meer worden
Moet zeggen dat dat nou niet het beeld is wat in van brandweermannen hadquote:
ja kom, vrome Anita doet de uitslag.. die kut ging met d'r tieten bloot voor sjonnie "de catweazle" de wolf maar toen ze van omroep switchte was ze inene moeder theresa...quote:
oeh zie die geen stijl-mannetjes zuur kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja kom, vrome Anita doet de uitslag.. die kut ging met d'r tieten bloot voor sjonnie "de catweazle" de wolf maar toen ze van omroep switchte was ze inene moeder theresa...
Petertje is 2
Die je laatst tegenkwam waren leuker?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet zeggen dat dat nou niet het beeld is wat in van brandweermannen had
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die je laatst tegenkwam waren leuker?![]()
Speciaal voor jou!
[ afbeelding ]
idd, dat is alleen al genoeg eigenlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2009 21:58 schreef versabommie het volgende:
jajoh.... wat een verrassing.. de publieke omroep wint een wedstrijd vand e publieke omroep
stel je voor dat een programma van de commercielen die 7,5 miljoen kijkers trok, een emmy won stel dat dat zou winnen .. hompmongolen!
vergeef me mijn grofheid, maar een fries mongooltje, dat is toch een pleonasme?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:00 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
oeh zie die geen stijl-mannetjes zuur kijken![]()
![]()
dat hele Paul de Leeuw-fragment is een grote aanfluiting![]()
Bewijs is weer gelijk geleverd wat voor aanfluiting dit soort verkiezingen zijn![]()
![]()
Gouden Loeki all over again![]()
Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
vergeef me mijn grofheid, maar een fries mongooltje, dat is toch een pleonasme?
Ach tis balen voor Peter en geen stijl... een emmy winnen of een minister aan de kant krijgen is natuurlijk heel wat minder prestigieus dan de kuisheidsgordel van la witzier winnenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
idd, dat is alleen al genoeg eigenlijk![]()
maar dat GS-interview was dermate spraakmakend en van politieke invloed, dus die was wel een alternatief
maar dit
Is er een relquote:
maar het is wel zoquote:
Nee een contradictio interminis.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
vergeef me mijn grofheid, maar een fries mongooltje, dat is toch een pleonasme?
Ik ga niet rellen met Fritsje!quote:
Pardon? want?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee een contradictio interminis.
Is dat met of zonder wodkaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nee een contradictio interminis.
Dat is net zoveel onzin als jij daarnet uitkraamdequote:
nouja je hebt wel een beetje gelijk.. ik zou mensen met downsyndroom ( waar ik overigens jaren met liefde voor en met heb gewerkt) tekort doen door ze allemaal fries te noemenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat is net zoveel onzin als jij daarnet uitkraamde
Nee JIJ bent shmoopy!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |