Komt goed moppie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:47 schreef Copycat het volgende:
En hoi APK!
Dinsdag moet mijn auto jou ondergaan ...
Ga appeltaart bakken, vervelend joch.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:47 schreef dieenebart het volgende:
Dat haalt jouw auto makkelijker dan jijzelf
Als in optie 2.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hoe geen eigen voordeur? In de vorm van een gezamenlijke beneden en dan boven je overloop en eigen voordeur of een eengezinswoning waar jij de eerste verdieping mag huren?
Die eerste lijkt me toch een reguliere optie in Den Haag?
En jij kunt blijkbaar je huis nog uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik kan het dus nie zijn, woon niet in Utreg
ja nog net, al begint de sneeuw tegen te werkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
En jij kunt blijkbaar je huis nog uit.
Toch?
Nee, dat moet je niet willen.quote:
Ja idd ja! Het leek echt gewoon perfect. Dus kut!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat moet je niet willen.
Balen.
Ik ken het alleen van naam, maar bij twijfel is de regel: Stolichnaya!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Noek het volgende:
Cc, ik heb wodka gekocht van SKYY. Is dat bocht? Ik drink het zelf niet dus ik had geen fucking idee wat ik wel moest halen. Ik vond hem wel mooi blauw, dat wel.
Jesus wat maakt dat nou uit .. leuke huur. Al ben je er maar een paar maandjes. Heb je alle tijd (in je uppie) om wat anders te regelen. Dit is toch ook vet kutquote:
Oh! Bij twijfel ga ik dat toch nooit onthouden. Ik voel een tattoo opkomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van naam, maar bij twijfel is de regel: Stolichnaya!
Ja, lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat maakt dat nou uit .. leuke huur. Al ben je er maar een paar maandjes. Heb je alle tijd (in je uppie) om wat anders te regelen. Dit is toch ook vet kut
Mja, nou ik baalde er gewoon heel erg van. Misschien heb je ook wel gelijk, maar ik vind het idee gewoon niet prettig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat maakt dat nou uit .. leuke huur. Al ben je er maar een paar maandjes. Heb je alle tijd (in je uppie) om wat anders te regelen. Dit is toch ook vet kut
Ah je bent écht weer helemaal terugquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:54 schreef APK het volgende:
Kan iemand even een lijstje maken van het huiswijvengejank van de afgelopen maand?
Kat weggelopen? - The bitch didn't like you, duh!![]()
Man Weggelopen? - WTFIk mag niet eens voetbal kijken? Ik ga bij mijn broer / beste vriend slapen.
![]()
Huis afgefikt? Nope.![]()
Aanvullingen welkom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |