Oh! Bij twijfel ga ik dat toch nooit onthouden. Ik voel een tattoo opkomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ken het alleen van naam, maar bij twijfel is de regel: Stolichnaya!

Ik mag niet eens voetbal kijken? Ik ga bij mijn broer / beste vriend slapen.
 Ik mag niet eens voetbal kijken? Ik ga bij mijn broer / beste vriend slapen.   

Ja, lijkt mij ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat maakt dat nou uit .. leuke huur. Al ben je er maar een paar maandjes. Heb je alle tijd (in je uppie) om wat anders te regelen. Dit is toch ook vet kut

Mja, nou ik baalde er gewoon heel erg van. Misschien heb je ook wel gelijk, maar ik vind het idee gewoon niet prettig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Jesus wat maakt dat nou uit .. leuke huur. Al ben je er maar een paar maandjes. Heb je alle tijd (in je uppie) om wat anders te regelen. Dit is toch ook vet kut

Ah je bent écht weer helemaal terugquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:54 schreef APK het volgende:
Kan iemand even een lijstje maken van het huiswijvengejank van de afgelopen maand?
Kat weggelopen? - The bitch didn't like you, duh!
Man Weggelopen? - WTFIk mag niet eens voetbal kijken? Ik ga bij mijn broer / beste vriend slapen.

Huis afgefikt? Nope.
Aanvullingen welkom.

Kutterdankut.quote:

Waarom niet of snap ik het niet.. ???quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mja, nou ik baalde er gewoon heel erg van. Misschien heb je ook wel gelijk, maar ik vind het idee gewoon niet prettig.

Nee, dat wil ik ook helemaal niet. Dat deze toevallig daar in de buurt lag was mooi meegenomen. Maar ik wil wel gewoon graag iets wat van mij is ofzo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook.
Neem niet aan dat je meteen in een huisje met zeezicht zit als je net op zoek bent.

Ah, een aanvulling.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, lijkt mij ook.
Neem niet aan dat je meteen in een huisje met zeezicht zit als je net op zoek bent.

Per wanneer moet je eruit dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik ook helemaal niet. Dat deze toevallig daar in de buurt lag was mooi meegenomen. Maar ik wil wel gewoon graag iets wat van mij is ofzo.

Ohh tis iets als op kamers zitten dus.. Mwhaaa ga eerst es kijken !! Dat kan kut zijn maar hoeft nietquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik ook helemaal niet. Dat deze toevallig daar in de buurt lag was mooi meegenomen. Maar ik wil wel gewoon graag iets wat van mij is ofzo.

Nou, ik zie dat gewoon niet zo zitten. De mevrouw die het wilde verhuren (Oud vrouwtje) klonk echt alsof ze het heel gezellig vond. Weet ik veel, als ik dan savonds thuiskom ofzo, en ik kom haar in de gang tegen. Nah, het geeft mij gewoon een soort van druk. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar het voelt een beetje als terug naar mijn ouders.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom niet of snap ik het niet.. ???

Nou ja, ik heb geen datum ofzo, maar wel graag snel.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:58 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Per wanneer moet je eruit dan?
Of heb je nog aaaaaaaaaaalle tijd?

BS je betaald huur en tis jou leven. Zolang je geen diep in de nacht feesten organiseerd kan dat best cool zijn. Mist er een rook verbod isquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou, ik zie dat gewoon niet zo zitten. De mevrouw die het wilde verhuren (Oud vrouwtje) klonk echt alsof ze het heel gezellig vond. Weet ik veel, als ik dan savonds thuiskom ofzo, en ik kom haar in de gang tegen. Nah, het geeft mij gewoon een soort van druk. Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar het voelt een beetje als terug naar mijn ouders.

)
  ) 

Oh btw: Entourage Marathonquote:

<-- Lara wilde deze ook graag, omdat het winter is
  <-- Lara wilde deze ook graag, omdat het winter is  

4non blondes? Of bedoel je die niet?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:02 schreef APK het volgende:
Doe ik effe Chrissie.
Weet iemand ook wie dat liedje 'What's going on?' zingt?
(Dat hoorde ik elke avond 120 decibel voor ik ging slapen.)
En nee, Cc, het is niet Marvin Gaye.

4 non blondes? Die ouwe plaatquote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:02 schreef APK het volgende:
Doe ik effe Chrissie.
Weet iemand ook wie dat liedje 'What's going on?' zingt?
(Dat hoorde ik elke avond 120 decibel voor ik ging slapen.)
En nee, Cc, het is niet Marvin Gaye.

Lastig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb geen datum ofzo, maar wel graag snel.

Nee, naja de connectie met mijn moeder (Kerk!) voelde al een beetje beangstigend, maar als ik dan ook nog echt letterlijk bij haar in huis woon, dan is het niet mijn ding.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 20:05 schreef Copycat het volgende:
Weet ik niet. Ik ben blond.
En Lies, als het voor jou niet goed voelt, voelt het voor jou niet goed.

.
  .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |