Lobasca, of dat gekke Amsterdamse mokkel euh klein nog wat ...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:41 schreef APK het volgende:
[..]
Weet ik veel, noem eens een naam. [ afbeelding ]

Dat weet ik niet, maar ik ben iig geen kloon.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als APK zegt dat jij een kloon bent geleuf ik hem direct.. APK doet niet liegen toch ?

Kloon!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik ben iig geen kloon.

Jij snapt het.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als APK zegt dat jij een kloon bent geleuf ik hem direct.. APK doet niet liegen toch ?

quote:

Maar APK doet wel ongefundeerde onderbuikgevoelens opschrijvenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:41 schreef versabommie het volgende:
[..]

Waarvoor Hulde!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar APK doet wel ongefundeerde onderbuikgevoelens opschrijven

Nee joh, meer iets in utrecht ofzo, dat 24/7 Sollicitaties Om In De Commentaren Op De Streamverslagen te mogen posten beoordeelt.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Lobasca, of dat gekke Amsterdamse mokkel euh klein nog wat ...

Maar hoe geen eigen voordeur? In de vorm van een gezamenlijke beneden en dan boven je overloop en eigen voordeur of een eengezinswoning waar jij de eerste verdieping mag huren?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:34 schreef liesje1979 het volgende:
* liesje1979 *mompelt iets over blij, en dooie mus enzo. Het is gewoon een bovenverdieping, dus geen eigen voordeur. En dat wil ik wel.

Waarvoor Hulde!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Maar APK doet wel ongefundeerde onderbuikgevoelens opschrijven

Dat haalt jouw auto makkelijker dan jijzelfquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:47 schreef Copycat het volgende:
En hoi APK!
Dinsdag moet mijn auto jou ondergaan ...

ik kan het dus nie zijn, woon niet in Utregquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nee joh, meer iets in utrecht ofzo, dat 24/7 Sollicitaties Om In De Commentaren Op De Streamverslagen te mogen posten beoordeelt.

Komt goed moppie.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:47 schreef Copycat het volgende:
En hoi APK!
Dinsdag moet mijn auto jou ondergaan ...

Ga appeltaart bakken, vervelend joch.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:47 schreef dieenebart het volgende:
Dat haalt jouw auto makkelijker dan jijzelf

Als in optie 2.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar hoe geen eigen voordeur? In de vorm van een gezamenlijke beneden en dan boven je overloop en eigen voordeur of een eengezinswoning waar jij de eerste verdieping mag huren?
Die eerste lijkt me toch een reguliere optie in Den Haag?

En jij kunt blijkbaar je huis nog uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik kan het dus nie zijn, woon niet in Utreg

Hoe was het?
 Hoe was het?  

ja nog net, al begint de sneeuw tegen te werkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef APK het volgende:
[..]
En jij kunt blijkbaar je huis nog uit.
Toch?

Nee, dat moet je niet willen.quote:

Ja idd ja! Het leek echt gewoon perfect. Dus kut!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat moet je niet willen.
Balen.

Ik ken het alleen van naam, maar bij twijfel is de regel: Stolichnaya!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 19:49 schreef Noek het volgende:
Cc, ik heb wodka gekocht van SKYY. Is dat bocht? Ik drink het zelf niet dus ik had geen fucking idee wat ik wel moest halen. Ik vond hem wel mooi blauw, dat wel.

Jesus wat maakt dat nou uit .. leuke huur. Al ben je er maar een paar maandjes. Heb je alle tijd (in je uppie) om wat anders te regelen. Dit is toch ook vet kutquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |