Ze moeten een muur om friesland bouwen en die muur bouwen van friezen!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hé ik ben een Groninger, het sterft hier van de Friezen, we know...
Ook van skippy22quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik zou geeneens een rel herkennen al zou ik er 3 meter in pleuren!
Ik hou van jullie allemaal evenveel!![]()
ach arme, heb je een trauma opgelopen door een Fries of in Fryslan?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze moeten een muur om friesland bouwen en die muur bouwen van friezen!
Gaan we het afmeren richting Syberie ... Paar gasflessen mee en wegquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:18 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Gat in MaastrichtEen enorm gat is vanavond rond acht uur ontstaan in de Athoslaan in Maastricht. Dit heeft de politie bekendgemaakt. Er vielen geen gewonden.
Het gaat om een gat met een breedte van vier meter, een lengte van acht meter en een diepte van 2,5 meter. De onderliggende riolering is kapot.
Het gat kan ontstaan zijn door de lekkende riolering die de ondergrond heeft uitgehold.
Limburg gaat doei doei!
Iedereen!quote:
Een blauwtje loop je snel met dit weer weerquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:19 schreef blomst het volgende:
[..]
ach arme, heb je een trauma opgelopen door een Fries of in Fryslan?
JA! Dat trauma is al eeuwen oud!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:19 schreef blomst het volgende:
[..]
ach arme, heb je een trauma opgelopen door een Fries of in Fryslan?
In het weekend dan wel graag.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaan we het afmeren richting Syberie ... Paar gasflessen mee en weg
dacht ik al, je blijft het muurtje maar herhalen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
JA! Dat trauma is al eeuwen oud!
zow, lenige bosnymf, bist gij auch again in da hood?quote:
En waarom dan edele ezelinquote:
doe eens met linkjes komen? doe dan? doe eens? nou doe eens?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:21 schreef blomst het volgende:
[..]
dacht ik al, je blijft het muurtje maar herhalen.
nee, ik ga niet voor je terug lezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe eens met linkjes komen? doe dan? doe eens? nou doe eens?
omdat die er ook niet zijn...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:23 schreef blomst het volgende:
[..]
nee, ik ga niet voor je terug lezen.
Relquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
omdat die er ook niet zijn...
neuh, dit is de eerste keer dat ik roep om een muur om friesland heen... normaliter roep ik dat ze de boel moeten afsteken en af laten drijven...maar ik ben de laatste tijd heel erg mild!quote:
Tau eem Tammo, tik eem teg'n t roam.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:14 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hé ik ben een Groninger, het sterft hier van de Friezen, we know...
Wij hebben dus op het werk een kindje die Tammo heet. Maar ik heb toch een beetje rare associaties bij die naam.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tau eem Tamo, tik eem teg'n t roam.
Binnenkort dus veel vrije tijd voor jou als dat gat doorgroeit, ohw behapte bamibal van me!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:30 schreef Talitha het volgende:
"edele ezelin"... "lenige bosnymf"... Wat zijn jullie poëtisch vanaaf.![]()
Omdat ik doordeweeks in Limbabwe werk, mutserige Muis.
Ahhh vandaar . Kan je daar ook werken danquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:30 schreef Talitha het volgende:
"edele ezelin"... "lenige bosnymf"... Wat zijn jullie poëtisch vanaaf.![]()
Omdat ik doordeweeks in Limbabwe werk, mutserige Muis.
Dan wordt Nederland nog klein, zonder frieslant en limlandquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Binnenkort dus veel vrije tijd voor jou als dat gat doorgroeit, ohw behapte bamibal van me!
Welke kleur?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:33 schreef Soury het volgende:
Ik ga mijn haar verven kan mij het schelen
Als er iemand ooit nog iets te zeiken heeft over mijn italiaans dan kun je een rel krijgenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tau eem Tammo, tik eem teg'n t roam.
Het is toch ferfen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:33 schreef Soury het volgende:
Ik ga mijn haar verven kan mij het schelen
*tik-tik-tik*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tau eem Tammo, tik eem teg'n t roam.
Doe eens Tammo, tik eens tegen het raam.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als er iemand ooit nog iets te zeiken heeft over mijn italiaans dan kun je een rel krijgen![]()
Ik begrijp geen flikker van deze post
Net tegen het raam getikt, bij de buren, geen reactiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe eens Tammo, tik eens tegen het raam.
Terwijl de buurvrouw er zelf om had gevraagd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net tegen het raam getikt, bij de buren, geen reactie
Most nait soes'n mejong.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Terwijl de buurvrouw er zelf om had gevraagd.
Goan we dik daun in toen?quote:
N8 beetje dom dus .. Hoop ikquote:
Hufterquote:
Dat boeit me niet met een F of Vquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
@soury:
Ik heb nog een leuke met schrijffout met f of v.
fingeren....
En hoe doe ik het?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit nu een talitha bij weekend miljonairs
Ja zo impulsief .. Dat pak staat er al 2 dagen. Nu zit het in mijn haarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jemig, doe jij dat zo impulsief? Of zit je er de hele dag/week al aan te denken?
Spannend!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo impulsief .. Dat pak staat er al 2 dagen. Nu zit het in mijn haar
Redelijk vroeg, we zitten op #247 of zo, maar ga je gangquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben nog ff naar de brievenbus, dan is die kutadministratie weer volledig weggewerkt en is alles weer (een soort van) onder controle.
De nieuwe OP staat al klaar, dus ik hoop dat ik de eer krijg.
Ik zoek alleen nog een goede APK-gerelateerde TT.
Tis donker blond. Mijn zus heeft het de laatste keer gedaan en was zo'n pak van een zweef teef bio herba winkel. Maar ik vond het perfect. !!! Dus toen ik met mijn moeder was wezen shoppen de zelfde shit gekocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
?
Ik heb ook nog steeds donkerbruin hier staan. Maar ik durf gewoon niet zo goed!
Deze kleur dus...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo impulsief .. Dat pak staat er al 2 dagen. Nu zit het in mijn haar
Heb ze al, zou dat ook door Fok! komen ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis donker blond. Mijn zus heeft het de laatste keer gedaan en was zo'n pak van een zweef teef bio herba winkel. Maar ik vond het perfect. !!! Dus toen ik met mijn moeder was wezen shoppen de zelfde shit gekocht.
Ik krijg nl. grijze haren van jullie fokkers
Ja zoietsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze kleur dus...
[ afbeelding ]
Ik ben nogal donker (haarig) dus dat grijs komt vrij snel in zichtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ze al, zou dat ook door Fok! komen ?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis donker blond. Mijn zus heeft het de laatste keer gedaan en was zo'n pak van een zweef teef bio herba winkel. Maar ik vond het perfect. !!! Dus toen ik met mijn moeder was wezen shoppen de zelfde shit gekocht.
Nah! Widde gij da nie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Neuh, ik ga lekker chillen in m'n crib.
Ik ben vergeten op de tijd te letten. Dus ga ik maar af of de eerste post met verfquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]! Ja, we halen het bloed onder ja nagels vandaan he?
Ik denk dat wat ik heb misschien 2 teinten donkerder is als wat ik nu heb.
Ik krijg ineens beelden van de cup a soup reclame voor me...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vergeten op de tijd te letten. Dus ga ik maar af of de eerste post met verf
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vergeten op de tijd te letten. Dus ga ik maar af of de eerste post met verf
Ik wit er allles vanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah! Widde gij da nie?
Trusten dan maar.
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
ja.. fok sloopt!quote:
Ik widde da'wol moar ik dou het zulf nait zo voak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah! Widde gij da nie?
Trusten dan maar.
Ja juich maar.quote:
Je heb van die pakken waar je een tube moet uitknijpen in dat flessie. Ik heb wel es een tube makeup erin gedaan ipv de verf.. Vond het al raar want meestal zit er een afgeloten dingetje op die je lek moet prikken. maar ach hoppa schudden in in me haar smeren.. Jessuzzzzzzz wat een drama was dat.quote:
Jouw kapper liegt! Dat moet!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja juich maar.![]()
Mijn kapper sprak de profetische woorden: zorgen komen nooit alleen! nee, kop vol grijs.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik krijg nooit grijze haren.![]()
Voor die tijd zijn ze allemaal uitgevallen.
Kooknie hoor,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik widde da'wol moar ik dou het zulf nait zo voak.![]()
Dank u hartelijk.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je heb van die pakken waar je een tube moet uitknijpen in dat flessie. Ik heb wel es een tube makeup erin gedaan ipv de verf.. Vond het al raar want meestal zit er een afgeloten dingetje op die je lek moet prikken. maar ach hoppa schudden in in me haar smeren.. Jessuzzzzzzz wat een drama was dat.Na zes keer wassen was het nog klef
BRIL MUIS BRIL !!!
As lullen worst was dan kon Unox de hut sluiten me da gelul van julliequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik widde da'wol moar ik dou het zulf nait zo voak.![]()
Dank u hartelijk.
Oh! da's echt erg. Ik plemp er gewoon twee pakken middenbruin in van Etos en dan zelf met een doosje highlights pruts ik er wat leven in. Tja, niet ideaal, maar goed. Nu moet ik echt weer noooooooooooodig wat doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je heb van die pakken waar je een tube moet uitknijpen in dat flessie. Ik heb wel es een tube makeup erin gedaan ipv de verf.. Vond het al raar want meestal zit er een afgeloten dingetje op die je lek moet prikken. maar ach hoppa schudden in in me haar smeren.. Jessuzzzzzzz wat een drama was dat.Na zes keer wassen was het nog klef
BRIL MUIS BRIL !!!
Knap.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kooknie hoor,Ik heb alleen een oor voor dialect.
ik heb nu Gronings, limburgs, fries en natuurlijik Utrechts in mijn repertoire, Oh en Amsterdams, en als ik mijn best doe Rotterdams...
Brabants stond niet in dat lijstje, maar daar heb je ook ongelooflijk veel graduaties in.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Knap.
Wat is je native dialect dan?
Ik ben accentloosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Knap.
Wat is je native dialect dan?
Brabants ook wel ja,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Brabants stond niet in dat lijstje, maar daar heb je ook ongelooflijk veel graduaties in.
Ik ook en vind het altijd leuk te raden waar iemand vandaan komtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben accentloos![]()
Geboren in provincie Utrecht sprak ik plat met een zachte g tot ik 6 was,toen naar Friesland daar ben ik ABN gaan spreken. Maar ook Fries gaan leren (ik weiger het alleen te spreken tot de dag van vadaag) toen nog 4 jaar in Groningen gewoond, en veel gewerkt met ouderen. Ach ja ik vind die accenten gewoon leuk.
Grappig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben accentloos![]()
Geboren in provincie Utrecht sprak ik plat met een zachte g tot ik 6 was,toen naar Friesland daar ben ik ABN gaan spreken. Maar ook Fries gaan leren (ik weiger het alleen te spreken tot de dag van vadaag) toen nog 4 jaar in Groningen gewoond, en veel gewerkt met ouderen. Ach ja ik vind die accenten gewoon leuk.
HO!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Brabants stond niet in dat lijstje, maar daar heb je ook ongelooflijk veel graduaties in.
Ik kan het wel zo laten klinkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Grappig.Spreek je ook meerdere talen?
een dialect ja, dialect = geen accent!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan het wel zo laten klinken![]()
Ey Bommie, Uteregs is ok gewoan un dialek hoor! Volgens mij is dat gin Toal.
Half uurtje .. Tis donequote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan het wel zo laten klinken![]()
Geen idee buuf tis nat.. Trustequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, en ben je goed op kleur nu?
ik ga pitten, ben echt haske moe....![]()
Truste!
Slaap lekker Buuf!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Truste!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Buuf!![]()
En Soury, groen?
Trusten Buuf.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Truste!
Zet je bril opquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, ik ga ook even prutsen met de flesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |