Je heb van die pakken waar je een tube moet uitknijpen in dat flessie. Ik heb wel es een tube makeup erin gedaan ipv de verf.. Vond het al raar want meestal zit er een afgeloten dingetje op die je lek moet prikken. maar ach hoppa schudden in in me haar smeren.. Jessuzzzzzzz wat een drama was dat.quote:
Jouw kapper liegt! Dat moet!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja juich maar.![]()
Mijn kapper sprak de profetische woorden: zorgen komen nooit alleen! nee, kop vol grijs.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik krijg nooit grijze haren.![]()
Voor die tijd zijn ze allemaal uitgevallen.
Kooknie hoor,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik widde da'wol moar ik dou het zulf nait zo voak.![]()
Dank u hartelijk.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je heb van die pakken waar je een tube moet uitknijpen in dat flessie. Ik heb wel es een tube makeup erin gedaan ipv de verf.. Vond het al raar want meestal zit er een afgeloten dingetje op die je lek moet prikken. maar ach hoppa schudden in in me haar smeren.. Jessuzzzzzzz wat een drama was dat.Na zes keer wassen was het nog klef
BRIL MUIS BRIL !!!
As lullen worst was dan kon Unox de hut sluiten me da gelul van julliequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik widde da'wol moar ik dou het zulf nait zo voak.![]()
Dank u hartelijk.
Oh! da's echt erg. Ik plemp er gewoon twee pakken middenbruin in van Etos en dan zelf met een doosje highlights pruts ik er wat leven in. Tja, niet ideaal, maar goed. Nu moet ik echt weer noooooooooooodig wat doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je heb van die pakken waar je een tube moet uitknijpen in dat flessie. Ik heb wel es een tube makeup erin gedaan ipv de verf.. Vond het al raar want meestal zit er een afgeloten dingetje op die je lek moet prikken. maar ach hoppa schudden in in me haar smeren.. Jessuzzzzzzz wat een drama was dat.Na zes keer wassen was het nog klef
BRIL MUIS BRIL !!!
Knap.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kooknie hoor,Ik heb alleen een oor voor dialect.
ik heb nu Gronings, limburgs, fries en natuurlijik Utrechts in mijn repertoire, Oh en Amsterdams, en als ik mijn best doe Rotterdams...
Brabants stond niet in dat lijstje, maar daar heb je ook ongelooflijk veel graduaties in.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Knap.
Wat is je native dialect dan?
Ik ben accentloosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Knap.
Wat is je native dialect dan?
Brabants ook wel ja,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Brabants stond niet in dat lijstje, maar daar heb je ook ongelooflijk veel graduaties in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |