Dat boeit me niet met een F of Vquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:42 schreef LekkerSimpel het volgende:
@soury:
Ik heb nog een leuke met schrijffout met f of v.
fingeren....

En hoe doe ik het?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zit nu een talitha bij weekend miljonairs

Ja zo impulsief .. Dat pak staat er al 2 dagen. Nu zit het in mijn haarquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jemig, doe jij dat zo impulsief? Of zit je er de hele dag/week al aan te denken?

Spannend!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo impulsief .. Dat pak staat er al 2 dagen. Nu zit het in mijn haar

Redelijk vroeg, we zitten op #247 of zo, maar ga je gangquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ben nog ff naar de brievenbus, dan is die kutadministratie weer volledig weggewerkt en is alles weer (een soort van) onder controle.
De nieuwe OP staat al klaar, dus ik hoop dat ik de eer krijg.
Ik zoek alleen nog een goede APK-gerelateerde TT.

Tis donker blond. Mijn zus heeft het de laatste keer gedaan en was zo'n pak van een zweef teef bio herba winkel. Maar ik vond het perfect. !!! Dus toen ik met mijn moeder was wezen shoppen de zelfde shit gekocht.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
?
Ik heb ook nog steeds donkerbruin hier staan. Maar ik durf gewoon niet zo goed!

Deze kleur dus...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo impulsief .. Dat pak staat er al 2 dagen. Nu zit het in mijn haar

Heb ze al, zou dat ook door Fok! komen ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis donker blond. Mijn zus heeft het de laatste keer gedaan en was zo'n pak van een zweef teef bio herba winkel. Maar ik vond het perfect. !!! Dus toen ik met mijn moeder was wezen shoppen de zelfde shit gekocht.
Ik krijg nl. grijze haren van jullie fokkers

Ja zoietsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze kleur dus...
[ afbeelding ]

Ik ben nogal donker (haarig) dus dat grijs komt vrij snel in zichtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ze al, zou dat ook door Fok! komen ?

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis donker blond. Mijn zus heeft het de laatste keer gedaan en was zo'n pak van een zweef teef bio herba winkel. Maar ik vond het perfect. !!! Dus toen ik met mijn moeder was wezen shoppen de zelfde shit gekocht.
Ik krijg nl. grijze haren van jullie fokkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |