Dan wordt Nederland nog klein, zonder frieslant en limlandquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
Binnenkort dus veel vrije tijd voor jou als dat gat doorgroeit, ohw behapte bamibal van me!
Welke kleur?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:33 schreef Soury het volgende:
Ik ga mijn haar verven kan mij het schelen
Als er iemand ooit nog iets te zeiken heeft over mijn italiaans dan kun je een rel krijgenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tau eem Tammo, tik eem teg'n t roam.
Het is toch ferfen?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:33 schreef Soury het volgende:
Ik ga mijn haar verven kan mij het schelen
*tik-tik-tik*quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:27 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Tau eem Tammo, tik eem teg'n t roam.
Doe eens Tammo, tik eens tegen het raam.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Als er iemand ooit nog iets te zeiken heeft over mijn italiaans dan kun je een rel krijgen![]()
Ik begrijp geen flikker van deze post
Net tegen het raam getikt, bij de buren, geen reactiequote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:37 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Doe eens Tammo, tik eens tegen het raam.
Terwijl de buurvrouw er zelf om had gevraagd.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net tegen het raam getikt, bij de buren, geen reactie
Most nait soes'n mejong.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:41 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Terwijl de buurvrouw er zelf om had gevraagd.
Goan we dik daun in toen?quote:
N8 beetje dom dus .. Hoop ikquote:
Hufterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |