As lullen worst was dan kon Unox de hut sluiten me da gelul van julliequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik widde da'wol moar ik dou het zulf nait zo voak.![]()
Dank u hartelijk.
Oh! da's echt erg. Ik plemp er gewoon twee pakken middenbruin in van Etos en dan zelf met een doosje highlights pruts ik er wat leven in. Tja, niet ideaal, maar goed. Nu moet ik echt weer noooooooooooodig wat doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je heb van die pakken waar je een tube moet uitknijpen in dat flessie. Ik heb wel es een tube makeup erin gedaan ipv de verf.. Vond het al raar want meestal zit er een afgeloten dingetje op die je lek moet prikken. maar ach hoppa schudden in in me haar smeren.. Jessuzzzzzzz wat een drama was dat.Na zes keer wassen was het nog klef
BRIL MUIS BRIL !!!
Knap.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kooknie hoor,Ik heb alleen een oor voor dialect.
ik heb nu Gronings, limburgs, fries en natuurlijik Utrechts in mijn repertoire, Oh en Amsterdams, en als ik mijn best doe Rotterdams...
Brabants stond niet in dat lijstje, maar daar heb je ook ongelooflijk veel graduaties in.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Knap.
Wat is je native dialect dan?
Ik ben accentloosquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:16 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Knap.
Wat is je native dialect dan?
Brabants ook wel ja,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Brabants stond niet in dat lijstje, maar daar heb je ook ongelooflijk veel graduaties in.
Ik ook en vind het altijd leuk te raden waar iemand vandaan komtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben accentloos![]()
Geboren in provincie Utrecht sprak ik plat met een zachte g tot ik 6 was,toen naar Friesland daar ben ik ABN gaan spreken. Maar ook Fries gaan leren (ik weiger het alleen te spreken tot de dag van vadaag) toen nog 4 jaar in Groningen gewoond, en veel gewerkt met ouderen. Ach ja ik vind die accenten gewoon leuk.
Grappig.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik ben accentloos![]()
Geboren in provincie Utrecht sprak ik plat met een zachte g tot ik 6 was,toen naar Friesland daar ben ik ABN gaan spreken. Maar ook Fries gaan leren (ik weiger het alleen te spreken tot de dag van vadaag) toen nog 4 jaar in Groningen gewoond, en veel gewerkt met ouderen. Ach ja ik vind die accenten gewoon leuk.
HO!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Brabants stond niet in dat lijstje, maar daar heb je ook ongelooflijk veel graduaties in.
Ik kan het wel zo laten klinkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Grappig.Spreek je ook meerdere talen?
een dialect ja, dialect = geen accent!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan het wel zo laten klinken![]()
Ey Bommie, Uteregs is ok gewoan un dialek hoor! Volgens mij is dat gin Toal.
Half uurtje .. Tis donequote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik kan het wel zo laten klinken![]()
Geen idee buuf tis nat.. Trustequote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, en ben je goed op kleur nu?
ik ga pitten, ben echt haske moe....![]()
Truste!
Slaap lekker Buuf!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Truste!
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker Buuf!![]()
En Soury, groen?
Trusten Buuf.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
Truste!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |