Deze kleur dus...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zo impulsief .. Dat pak staat er al 2 dagen. Nu zit het in mijn haar
Heb ze al, zou dat ook door Fok! komen ?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis donker blond. Mijn zus heeft het de laatste keer gedaan en was zo'n pak van een zweef teef bio herba winkel. Maar ik vond het perfect. !!! Dus toen ik met mijn moeder was wezen shoppen de zelfde shit gekocht.
Ik krijg nl. grijze haren van jullie fokkers
Ja zoietsquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Deze kleur dus...
[ afbeelding ]
Ik ben nogal donker (haarig) dus dat grijs komt vrij snel in zichtquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:52 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Heb ze al, zou dat ook door Fok! komen ?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis donker blond. Mijn zus heeft het de laatste keer gedaan en was zo'n pak van een zweef teef bio herba winkel. Maar ik vond het perfect. !!! Dus toen ik met mijn moeder was wezen shoppen de zelfde shit gekocht.
Nah! Widde gij da nie?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:46 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Neuh, ik ga lekker chillen in m'n crib.
Ik ben vergeten op de tijd te letten. Dus ga ik maar af of de eerste post met verfquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]! Ja, we halen het bloed onder ja nagels vandaan he?
Ik denk dat wat ik heb misschien 2 teinten donkerder is als wat ik nu heb.
Ik krijg ineens beelden van de cup a soup reclame voor me...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vergeten op de tijd te letten. Dus ga ik maar af of de eerste post met verf
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben vergeten op de tijd te letten. Dus ga ik maar af of de eerste post met verf
Ik wit er allles vanquote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah! Widde gij da nie?
Trusten dan maar.
Ik ook!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:51 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:
ja.. fok sloopt!quote:
Ik widde da'wol moar ik dou het zulf nait zo voak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 22:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nah! Widde gij da nie?
Trusten dan maar.
Ja juich maar.quote:
Je heb van die pakken waar je een tube moet uitknijpen in dat flessie. Ik heb wel es een tube makeup erin gedaan ipv de verf.. Vond het al raar want meestal zit er een afgeloten dingetje op die je lek moet prikken. maar ach hoppa schudden in in me haar smeren.. Jessuzzzzzzz wat een drama was dat.quote:
Jouw kapper liegt! Dat moet!quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja juich maar.![]()
Mijn kapper sprak de profetische woorden: zorgen komen nooit alleen! nee, kop vol grijs.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik krijg nooit grijze haren.![]()
Voor die tijd zijn ze allemaal uitgevallen.
Kooknie hoor,quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik widde da'wol moar ik dou het zulf nait zo voak.![]()
Dank u hartelijk.
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 23:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Je heb van die pakken waar je een tube moet uitknijpen in dat flessie. Ik heb wel es een tube makeup erin gedaan ipv de verf.. Vond het al raar want meestal zit er een afgeloten dingetje op die je lek moet prikken. maar ach hoppa schudden in in me haar smeren.. Jessuzzzzzzz wat een drama was dat.Na zes keer wassen was het nog klef
BRIL MUIS BRIL !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |