Doublet.quote:

Waarom moet ik nu ineens aan Henka denkenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik doe mijn best. Maar ik weet ook allemaal niet goed waar ik moet beginnen enzo.

O, dan mag je dokter Polanen wel bellen.quote:

Nee je zou maar zonder zitten..quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Duh ik ga scheiden, denk je dat ik geen peper en zout stel heb? Tig?

Ja schiet ook weer lekker niet op zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik doe mijn best. Maar ik weet ook allemaal niet goed waar ik moet beginnen enzo.

quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee je zou maar zonder zitten..![]()
[ afbeelding ]
En wat gebruik ik![]()
[ afbeelding ]

Vergeleken worden met Henka, dat is wel het ergste wat ze je kunnen zeggen...quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:34 schreef Coos het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu ineens aan Henka denken

Of kraak.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:37 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ja schiet ook weer lekker niet op zo.Kun je ook niet anti-kraak gaan wonen?

Dat weet jij als import hagenaar natuurlijk niet maar dokter Polanen was synoniem aan een druipâh.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
O, dan mag je dokter Polanen wel bellen.

[..]
[ afbeelding ]
En wat gebruik ik![]()
[ afbeelding ]

Wie de fuck is Henkaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Vergeleken worden met Henka, dat is wel het ergste wat ze je kunnen zeggen...

[..]
[ afbeelding ]
En wat gebruik ik![]()
[ afbeelding ]

Nee daarom maak ik grapjesquote:Op zaterdag 10 januari 2009 01:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar serieus....
Ik vind het allemaal heel erg lastig enzo, en jullie zullen het lief bedoelen, maar als ik ergens geen zin heb om op dit moment aan te denken is al dat soort dingen.

Ja wat mot ik daar nou meequote:

Ik ben niet goed in raadselsquote:

Ohhhhhhh sjesusquote:

Henka.....van André!!!quote:

Die naam zegt me niks .. Maar Henka . Denk dat haat vader of opa Henk heette .. Ohhh wat een briljante uitzending. Ik ga het morgen nog es bekijken viel er midden inquote:

Budgetair is dit wel aantrekkelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |