Idd, die oude huizen hadden lage huren, dus veel bewoners uit social lagere klassen, met de bijbehorende problemen. Met nieuwe koopwoningen hoopt men idd wat kapitaalkrachtigere mensen naar de wijk te halen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, die woningen waren tot op de fundamenten verrot, daar helpen nieuwe dakpannen niet tegen.
Wat ook automatisch inhoudt dat er een ander soort mensen komt te wonen, wat ook de bedoeling is
van de gemeente.
Dat heb ik dus ookquote:Op maandag 19 januari 2009 23:02 schreef Specularium het volgende:
Echt waar, die garage komt me zo bekend voor maar ik kom er maar niet op.
Dat levert geen hits op.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:06 schreef Ireth het volgende:
En dan was ik nog wel bang dat de bedrijfsnaam zo gelezen kon worden
Hhmm.. ik krijg hem toch redelijk al direct in beeld? Er van uitgaande dat jullie zulke knappen koppen zijn dat jullie het correct kunnen lezenquote:Op maandag 19 januari 2009 23:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat levert geen hits op.![]()
Nee, dit is zo'n straat waar ik jaren doorheen ben gefietst en nu kan ik er niet meer opkomen.
Das niet sterk, das gewoon goed!quote:Op maandag 19 januari 2009 23:15 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Knappe Koppen bedoel je? Even googlen geeft dan de Fregatstraat, maar dat lijkt mij sterk
Geen idee? Maar het is toch echt de Fregatstraat hoorquote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Maar das een loodgietersbedrijf, en bovendien kom ik daar nooit. Terwijl die foto mij toch erg bekend voorkomt.
Is voor mij een tijdje een dagelijkse fietsroute geweest. Verder kom ik er tegenwoordig nooit.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:18 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Maar das een loodgietersbedrijf, en bovendien kom ik daar nooit. Terwijl die foto mij toch erg bekend voorkomt.
Julianaweg, is al geweest.quote:Op maandag 19 januari 2009 23:34 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Ok, nieuwe dan maar;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |