Dat was mijn gedachte dus ook... (en wat een vreselijk lelijke standbeelden hebben we in Utrecht zeg! Kan geen bronzen kop meer zien!)quote:Op maandag 19 januari 2009 22:02 schreef Specularium het volgende:
Dat beeld lijkt me het kind met lam.
Of ik moet het daar al fout hebben.
Volgens wiki staat daar "kind met lam"..quote:Op maandag 19 januari 2009 22:08 schreef Joesse het volgende:
ah vandaarvolgens mij staat in notenbomenlaan 'Schaap met lam':
[ afbeelding ]
weet eigenlijk niet hoe t beeld op de foto heet
Volgens wiki dus niet.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:08 schreef Joesse het volgende:
ah vandaarvolgens mij staat in notenbomenlaan 'Schaap met lam':
[ afbeelding ]
weet eigenlijk niet hoe t beeld op de foto heet
Nou, inderdaad.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat was mijn gedachte dus ook... (en wat een vreselijk lelijke standbeelden hebben we in Utrecht zeg! Kan geen bronzen kop meer zien!)
hmm allebei blijkbaar:quote:Op maandag 19 januari 2009 22:10 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens wiki staat daar "kind met lam"..
quote:
Die is idd wel duidelijk, met al die net gerestaureerde huizen (wat er naar mijn mening prachtig uitziet)quote:Op maandag 19 januari 2009 22:42 schreef Ireth het volgende:
De Lessepstraat!
(oe die kwam wel heel greterig snel zegMaar kan niet missen, is om de hoek
)
Inderdaad supermooi geworden. Ondiep gaat ook de goede kant op.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Die is idd wel duidelijk, met al die net gerestaureerde huizen (wat er naar mijn mening prachtig uitziet)
Maar wij wonen dan ook blijkbaar alledrie om de hoek. Overigens ben ik met je eens dat het er prachtig uitzietquote:Op maandag 19 januari 2009 22:46 schreef Blik het volgende:
[..]
Die is idd wel duidelijk, met al die net gerestaureerde huizen (wat er naar mijn mening prachtig uitziet)
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad supermooi geworden. Ondiep gaat ook de goede kant op.
quote:Op maandag 19 januari 2009 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Inderdaad supermooi geworden. Ondiep gaat ook de goede kant op.
Klopt, die woningen waren tot op de fundamenten verrot, daar helpen nieuwe dakpannen niet tegen.quote:Op maandag 19 januari 2009 22:51 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Maar in Ondiep is het voornamelijk nieuwbouw volgens mij
De paddestoelen kon je kweken op de muren in je slaapkamerquote:Op maandag 19 januari 2009 22:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Klopt, die woningen waren tot op de fundamenten verrot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |