quote:
Van Knut - 17 December 1999 @ 12:57. * Knut wil wewl een foto-tje zien van knorretje.
* Knut is wel benieuwd hoe goed danny gescoord heeft
Is het feit dat Knorretje Danny gelukkig maakt niet belangrijker
dan hoe ze eruit ziet ?
(Niets ten nadele van jou overigens hoor knor )
quote:
op 12-17-1999 om 01:15 PM schreef Juul het volgende:
Is het feit dat Knorretje Danny gelukkig maakt niet belangrijker
dan hoe ze eruit ziet ?(Niets ten nadele van jou overigens hoor knor
)
Gr
Kenneth
Zoeken jullie nu maar uit wie Knorretje is
[Dit bericht is gewijzigd door Willy (Datum 17 December 1999).]
Hebben jullie nu een netwerk in de kamer staan om met elkaar te chatten?
Of hebben jullie een T5 lijntje naar elkaar laten leggen?
Welk protocol gebruiken jullie om met elkaar te communiceren?
Heb wel al een extra cooler aangebracht in je computer om hem ervoor te behoeden dat de CPU tijdens de cybersex oververhit raakt?
EDIT - Nu zie ik het thnx
quote:
op 12-17-1999 om 02:37 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:Zoeken jullie nu maar uit wie Knorretje is
Dan moet ik wel eerst weten wie de anderen zijn. Misschien een idee van een wie is wie bij een van de groepsfoto's? Of zit de clou in het meest onderste plaatje helemaal rechts?
was knorretje er niet bij met OMA ????
Kan verdorry die foto's ook al niet meer vinden
DeeJ
quote:
op 12-17-1999 om 03:16 PM schreef Dutch Musicman het volgende:
Vraagje,was knorretje er niet bij met OMA ????
Kan verdorry die foto's ook al niet meer vinden
DeeJ
Nee, helaas daar was ze niet bij..
* Tazz wist een bepaald deel van deze text op speciaal verzoek van TARAraboemdijee, was net iets eerder met posten dus....
Op de foto's van WaZ staat ze *knip* van *knip*, voor de kijkers *knip*...
(ja, meer mag niet van TARAraboemdijee...
Tazz
enne, voor wie nog moeite heeft Knorretje te ontdekken, zoek Danny eens op
quote:
op 12-17-1999 om 03:22 PM schreef TARAraboemdijee het volgende:enne, voor wie nog moeite heeft Knorretje te ontdekken, zoek Danny eens op
Ik heb er moeite mee om Danny te ontdekken, maar ik weet wel waar jij op al die foto's staat, Taragnost.
Dus vertel maar eens haarfijn aan opa hoever van jouw en op welke foto knorretje staat. Dan weet ik wel genoeg.
Groetjes mede namens Marijke. Nu ter hoogte van Bornholm. Ja zij vaart net als jouw papa vroeger.
Opa
Casey
quote:
op 12-17-1999 om 04:06 PM schreef opa het volgende:
Ik heb er moeite mee om Danny te ontdekken, maar ik weet wel waar jij op al die foto's staat, Taragnost.
Dus vertel maar eens haarfijn aan opa hoever van jouw en op welke foto knorretje staat. Dan weet ik wel genoeg.Groetjes mede namens Marijke. Nu ter hoogte van Bornholm. Ja zij vaart net als jouw papa vroeger.
Opa
Huh? hoe weet jij wie ik ben? en hoe ken jij mij? (en welke Marijke?)
Maareh, Danny heeft bij zijn posts een foto staan, probeer aan de hand van die foto Danny nu eens op te sporen (of kijk wie er telkens bij elkaar op de foto staan)
Ja, ik hou van moeilijk doen
BTW, Danny staat niet naast me
Waar Danny was, part II
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |