Na de stadionverboden, de VBL-verbodenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:43 schreef Breach het volgende:
Als die Hoolers zo doorgaan elimineren ze zichzelf allemaal. Is er straks sowieso geen HOOLS meer
Ik zou het ook vreemd vinden.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:47 schreef denthemen het volgende:
Ach, Bluezz dacht dat het mocht, SCH deed het puur om ons te stangen, geen ban in mijn ogen
Maar ja, wie ben ik
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:43 schreef Breach het volgende:
Als die Hoolers zo doorgaan elimineren ze zichzelf allemaal. Is er straks sowieso geen HOOLS meer
Kom op zeg, iedereen weet hopelijk toch dat zulk soort plaatjes behalve in KPD niet gepost mogen worden op het forum.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:47 schreef denthemen het volgende:
Ach, Bluezz dacht dat het mocht, SCH deed het puur om ons te stangen, geen ban in mijn ogen
Maar ja, wie ben ik
SCH postte het herhaaldelijk, Bloes pas 1 keer...quote:
Het feit dat ze het plaatje gezien heeft bewijst ook dat ze gezien moet hebben dat het van SCH niet getoleerd werd. Kortom ze wist het primaquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kom op zeg, iedereen weet hopelijk toch dat zulk soort plaatjes behalve in KPD niet gepost mogen worden op het forum.
Het waren 2 mannen waarvan de ene de andere man oraal aan het plezieren was.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:50 schreef denthemen het volgende:
Ik heb 't plaatje overigens niet gezien, als het echt zo erg was zeg ik niks Sjimz
Dat was die van SCH toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het waren 2 mannen waarvan de ene de andere man oraal aan het plezieren was.
Zelfde als SCH?quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:51 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het waren 2 mannen waarvan de ene de andere man oraal aan het plezieren was.
Ik ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:53 schreef Grulez het volgende:
[..]
Pfff ok. Ik neem mn woorden terug.
Het ging niet om dat plaatje.quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
dat zijn toch robots? wat is daar erg aan?
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
Om die post gaat het.quote:
Omdat die robots volgens mij voor de edit nog van vlees en bloed warenquote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2009 14:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dat wel.
Lees de FAQ maar, daar heb je na vandaag toch waarschijnlijk 48 uur de tijd voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |